Gå til innhold

Ikke kjøp fra Blivakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så en ammende kvinne har rett til å sette babyen sin ut i skogen for å dø? Det er notert 👍

Anonymkode: 399b4...8cf

En baby lever i noens kropp. Så falsk sammenligning. 

Anonymkode: eab95...909

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for info TS, Bransdal virker som en hedersmann. Har ikke tidligere brukt siden, men nå skal jeg kjøpe julegaver til familie og venner på blivakker.no :) 

Anonymkode: 877e2...231

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange av dere som er i mot abort og mener man bare kan «gi fra seg» babyen har faktisk adoptert 3-5 barn? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En baby lever i noens kropp. Så falsk sammenligning. 

Anonymkode: eab95...909

En baby lever i noens kropp...? Njaa, ikke nødvendigvis faktisk. 

Anonymkode: 399b4...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bidrar ikke til at han får mer penger. I tillegg til dette med abortsaken, er mannen så mørkeblå politisk som det går an å bli.  Flott at man kan velge 🙂

Anonymkode: 71329...a2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virket som at personen jeg siterte ikke var klar over at alternativer alltid finnes. 

Det kan også hende det finnes bedre tilbud og priser andre steder, uansett hvor fornøyd jeg er med en nettbutikk sjekker jeg alltid konkurrentene. Men er man helfrelst slik det høres ut som flere her er, så sjekker man vel ikke engang ;) 

Anonymkode: 2e242...bc0

Jeg er fullstendig klar over at det finnes andre alternativer og det sjekker jeg ut. Men når det er en spesifikk produkter som man ikke får tak i hos de andre nettbutikkene så ser jeg ingen grunn til å boikotte Blivakker. Hvordan du velger å hvilken nettbutikker du benytter deg av er ikke relevant for noen i det hele tatt. Man tar sine egne valg for hva man måtte ønske. Til neste gang så ikke uttal deg i noe som du ikke har fått noe svar på fra vedkommende du siterte. For jeg ga deg faktisk svar på at jeg alltid sjekker andre nettbutikker for å se om de har de/den produktet jeg trenger.

Anonymkode: 2e1b8...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Kenelz skrev:

Lurer på hvor mange av dere som er i mot abort og mener man bare kan «gi fra seg» babyen har faktisk adoptert 3-5 barn? 

Er det noen her inne som mener at man bare kan gi fra seg babyen, da? Eller stråmann fra din side? 

Anonymkode: 399b4...8cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er det noen her inne som mener at man bare kan gi fra seg babyen, da? Eller stråmann fra din side? 

Anonymkode: 399b4...8cf

Har vært flere kommenterer generelt på KG som mener man bare kan adoptere bort om man ikke vil ha barnet fordi abort skal absolutt være ulovlig. 

Noe annet? Eller følte du deg bare truffet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenelz skrev:

Har vært flere kommenterer generelt på KG som mener man bare kan adoptere bort om man ikke vil ha barnet fordi abort skal absolutt være ulovlig. 

Noe annet? Eller følte du deg bare truffet?

Lurer på om jeg kan oppsøke de som er så imot abort hvis jeg skulle blitt gravid og bare overrekke kurven med babyen til dem og ønske dem lykke til med å ta vare på h*n  av egen lomme de neste 18 årene.

Anonymkode: 03865...2cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lurer på om jeg kan oppsøke de som er så imot abort hvis jeg skulle blitt gravid og bare overrekke kurven med babyen til dem og ønske dem lykke til med å ta vare på h*n  av egen lomme de neste 18 årene.

Anonymkode: 03865...2cc

😂😂 Tror mange av dem hadde sendt babyen tilbake som express post. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen, kjøpte nettopp ting der.. Takk for info, skal ikke kjøpe derfra igjen!

Anonymkode: 16d64...1b2

Send tilbake.

Anonymkode: 2f3ae...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenelz skrev:

Hah! En mann som skal bestemme over kvinnens kropp? Skulle ha trodd det var 1950 på nytt igjen. 

BOIKOTTER BLIVAKKER!

🗣🙆🏻‍♀️🙆🏼‍♀️🙆🏽‍♀️🙆🏾‍♀️🙆🏿‍♀️🗣

Selvfølgelig skal kvinner bestemme over egen kropp.

Når det gjelder for og imot abort som også angår fosterets kropp, bør det kunne diskuteres i en saklig tone. Det er ekstreme holdninger på begge sider, og dette fører bare "drittkastning" uten at de seriøse spørsmålene vedr for/imot abort ikke vektlagt.

 

 

 

Endret av anonym 4545
Feilskrift
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han vil prøve å endre abortloven? 

Anonymkode: 38653...77c

Han har all rett til å prøve. Sånn er samfunnet vårt bygget opp. Skal man boikotte denne fyren så boikott for faen alle de som bruker slaver/barn til å produsere varene sine. Det er så mye jævelskap der ute. 

Anonymkode: beb74...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var dårlig nytt:( sjampo&balsam jeg bruker er billigst hos dem og den er dyr nok fra før, men eneste som redder håret mitt. Ser de har den hos boozt, 30,- dyrere (60,- tilsammen da)  så var ikke så ille😅

Anonymkode: bba6b...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kenelz skrev:

Har vært flere kommenterer generelt på KG som mener man bare kan adoptere bort om man ikke vil ha barnet fordi abort skal absolutt være ulovlig. 

Noe annet? Eller følte du deg bare truffet?

Åååja, generelt på kvinneguiden. Jeg tror det er langt fra alle abortmotstandere som mener at det bare er å gi bort babyen sin, det var egentlig der som var poenget. Det kom nok ikke så godt frem. 

Følte meg overhodet ikke truffet nei, er ikke engang sikker på om jeg er for eller mot selvbestemt abort. 

Og det er vel uansett et stråmannsargument, all den tid det ikke finnes 3-5 barn per abortmotstander å adoptere her i Norge? 

Anonymkode: 399b4...8cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg kan oppsøke de som er så imot abort hvis jeg skulle blitt gravid og bare overrekke kurven med babyen til dem og ønske dem lykke til med å ta vare på h*n  av egen lomme de neste 18 årene.

Anonymkode: 03865...2cc

Dette er jo helt dustete og usaklig å si. Bare fordi man er for eller mot noe, så betyr ikke det at man er eller skal være klar til å ta det fulle ansvaret selv. Blir som når FrP foreslo at alle som vil ha kvoteflyktninger til Norge burde ta vare på dem selv, i sine egne hjem. 

Anonymkode: 399b4...8cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om man kunne møtes litt på midten og diskutere seg frem til en løsning som de fleste kan leve med.

De som fremmer senaborter hvor fosteret er levedyktig provosere mange. På den annen side er motstandere som ikke aksepterer abort kun hvis kvinnens liv er i fare.

Hvorfor ikke finne frem til en mellomløsning som ivartar alle parter, kvinnens og fosteret, og ikke glemme far oppi det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke TS men nr. 2 som kommenterte. 

Fant en link som bekrefter HI: https://www.dagbladet.no/kjendis/oppfordrer-til-boikott-av-mangemillionaer/71616824 

 

Anonymkode: 16d64...1b2

Finner egentlig bare at han er helt imot fosterreduksjon, som er forståelig når han selv har gleden av å være far til tvillinger. Han vil ha ned antall aborter, ikke forby det i sin helhet.

Men er helt for at folk heller handler i fysisk butikk enn i nettbutikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk skal få ha sine meninger. Selv om de kanskje er kontroversielle og vi ikke alltid er enige. Det gjelder alle saker og ikke bare denne.

Anonymkode: d3032...310

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fortjener en massiv boikott, skal aldri handle der igjen.

Anonymkode: a41b2...7f2

Vet du hva? Syns du skal være prinsippfast og slutte å handle alle plasser hvor eierne har andre meninger enn deg. Da kan du ikke handle på noen butikker.

Det er litt latterlig at du velger å boikotte blivakker, men samtidig handler på butikker som har like eiere eller enda verre. 

Anonymkode: a7685...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...