Gå til innhold

Fremtidig mulig kjærestes krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn ville holdt deg fast, eller tatt i mot. Hvis ikke du er bodybuilder da, da ville nok de fleste menn dyttet.

Hvis jeg var han hadde jeg nok holdt meg unna deg, oppførselen din er bekymringsverdig!

Hva slags fyllekrangel eskalerer sånn?

 

Anonymkode: 504c9...030

Vil ikke gå inn på det, men det hele var min skyld, Ingen unnskyldning for det. Nei de fleste men ville ikke hatt blåveis 2 eller utslåtte tenner. Jeg er eller var kampsportutøver i 10 år, så han hadde ikke mye valg tror jeg. Jeg har aldri gjort noe slikt før, så skal i terapi for å finne ut av det. Men ja han har tilgitt meg, men skjer det igjen er vennskapet over sa han. Noe jeg forstår

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pappi skrev:

58 og 34, han er familiefar men en "nær" venn.. Hvordan havner dere på fylla sammen? 

Vi deler en felles interesse og har et godt vennskap, reist på ferie sammen, turer sammen osv, Men KUN som venner. Vi er ikke og blir aldri noe mer. Om alder skal definere et vennskap, er det noe riv ruskende galt . Jeg er glad i han som en venn ikke noe mer, og han på samme måte i meg.

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det blir ikke bedre av at du er kampsportutøver, TS. Du burde vite himla mye bedre.

Din venn, som kjenner deg, vet nok best om dette var totalt uvanlig for deg og har valgt å gi deg en sjanse. Jeg synes det er rart at du fortsatt da vurderer å velge fyren du kaller "hel ved" (etter min mening mangler det mye for å nå den betegnelsen, men men ...) foran vennen din. Enhver fyr som hadde bedt meg velge mellom dem selv og mine venner hadde nok blitt skuffet over valget, for å si det slik.

TS: midt i en koronaepidemi dro han på rawe party i Sverige. HALLO?!? Er det noen hjemme i topplokket hos deg eller han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått svar; kutt begge to

Anonymkode: 1ae97...bcc

ja fått svar, og de som reflekterer og begrunner mener ikke det. De mener behold vennen, kutt daten.

For å gjøre valg, trengs refleksjon. Hva er begrunnelsen for å kutte begge fra deg, ?

 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det blir ikke bedre av at du er kampsportutøver, TS. Du burde vite himla mye bedre.

Din venn, som kjenner deg, vet nok best om dette var totalt uvanlig for deg og har valgt å gi deg en sjanse. Jeg synes det er rart at du fortsatt da vurderer å velge fyren du kaller "hel ved" (etter min mening mangler det mye for å nå den betegnelsen, men men ...) foran vennen din. Enhver fyr som hadde bedt meg velge mellom dem selv og mine venner hadde nok blitt skuffet over valget, for å si det slik.

TS: midt i en koronaepidemi dro han på rawe party i Sverige. HALLO?!? Er det noen hjemme i topplokket hos deg eller han?

Ja jeg vet, du har nok helt rett.

Er bare så sabla vanskelig da denne mannen er så hot, veltrent og attraktiv.

Det griner i hele meg.

 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og godta kravet om å kutte ut min eneste gode venn ?

Nei. Godta aldri slike ultimative krav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Nei. Godta aldri slike ultimative krav

Hvorfor ikke, dette betyr alt for han, for å kunne innlede noe med meg. 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, du har nok helt rett.

Er bare så sabla vanskelig da denne mannen er så hot, veltrent og attraktiv.

Det griner i hele meg.

 

Anonymkode: c6807...8e3

Vel. Det kommer til å grine enda mer hvis du beholder han fremfor vennen din og du plutselig oppdager at han skal diktere hvem du skal omgås. Og ikke glem at han droppet deg til fordel for en annen i denne datingfasen. Jeg skjønner ikke hva som er så hot - er han hot helt til han åpner munnen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut begge. Idioten som til tross for smadret bil og koronakarantene er så frenetisk at han får seg ny kjæreste, mens han nettopp har innledet et forhold, bør du ligge langt unna. Neppe helt frisk. Han andre er alt for dammel for deg. En på 34 bør ikke investere i et (halv)romantisk forhold til en gamling på nesten 60, som i tillegg er gift og har (voksne?) barn. Hvis gamlingen i tillegg har voldelige tendenser, burde saken være krystallklar.

Anonymkode: 8c1c9...ca5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier konen hans til at han har en kvinnelig ung venninne som han drar på ferie med, drikker seg møkka dritings med og blir slått av så han må til med selvforsvar som ender opp med knekte ribben? Hva slags omgangskrets er dette? Er det noe rusmiljø? Det høres virkelig ikke normalt ut. Flott at du søker hjelp! Dropp daten din. Du vet ikke når han plutselig dumper deg igjen. Og han har ingenting med å kreve at du avslutter vennskap med mindre dere er ekser, eller han har gjort noe stygt mot han.

Anonymkode: bb4df...44d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst synes jeg synd på denne vennen din, som visstnok er en så god og nær venn du stoler fullt og fast på, men som du likevel er voldelig mot i fylla og vurderer å kutte ut fordi en fyr du har kjent noen uker ber deg om det.

Et ultimatum som handler om å kontrollere hvem du omgår er alltid et rødt flagg, og det blir ikke mindre av at dere ikke engang er et par. Denne fyren har i tillegg (og jeg minner igjen om at du bare har kjent ham i noen uker) allerede rukket å dumpe deg, ha et offentlig forhold til en annet og så komme krypende tilbake, blåser i karantenebestemmelser og alt som heter sunn fornuft i disse koronatider og ser også ut til å ha et nokså avslappet forhold til trafikksikkerhet. Du har altså en hel flaggborg, samt flyalarm og hornorkester - hva er det egentlig å lure på...?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blondie65 skrev:

Vel. Det kommer til å grine enda mer hvis du beholder han fremfor vennen din og du plutselig oppdager at han skal diktere hvem du skal omgås. Og ikke glem at han droppet deg til fordel for en annen i denne datingfasen. Jeg skjønner ikke hva som er så hot - er han hot helt til han åpner munnen? 

Dette. Han daten høres ikke stabil, trofast eller snill ut, hvorfor kaste bort et godt vennskap pga det? 

Anonymkode: cafd1...412

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei , siden starten av oktober har jeg datet en fyr som virker hel ved. Vi treftes i starten bare et par timer hver gang, men så kom han og var hos meg fra Mandag - torsdag, og neste gang fra tirsdag til fredag. Jeg trefte også en venn,( Bare en venn i denne perioden, vi hadde en krangel, jeg klappet til han, og han dyttet meg vekk så jeg falt over en stol og knakk eller bristet ribbenet. Vi har aldri kranglet før, vert venner i over 5 år, og han har aldri vert sjalu eller noe på mitt tidligere forhold. Så vi kranglet om andre ting. Jeg var ærlig med min date om dette.

Det som nå skjedde var at han dro til noen venner i Sverige, og var der på en fest (RAW party), fredag , og fikk lite kontakt med han gjennom helgen. Her hadde han fått noen skikkelig drittmeldinger fra min Messenger profil, som jeg ikke kan ha sendt. Dette syntes han jo naturligvis var merkelig Påfølgende uke hadde vi litt kontakt, han krasjete bilen på vei hjem fra Sverige og måtte kjøpe ny. Han var jo også i karantene. Spurte hva han drev med på lørdag, da chillet han med kompiser sa han.

Så, som lyn fra klar himmel får jeg beskjed om at han har funnet en ny, den dagen karantenen hans på 10 dg er over, og at han ville være ærlig med meg å fortelle det, at det var derfor han hadde vert lite tilgjengelig. Ville være venner. Jeg spilte kald, og sa ok, no problem osv.

Men inni meg skrek det, det gjorde så vond, jeg så en fremtid i denne flotte karen.

Fredagen la han ut et bilde av sin nye flamme, de var ute og spiste middag.

Så random ut av det blå, kom det en melding om at han savnet meg etter 14dager

Jeg ringte han opp, vi hadde en lang samtale, og han krever jeg bryter all kontakt med min venn. Denne vennen har familie, er 24 år eldre en meg, jeg er 34. Han er bare en veldig god venn, ingen kjæreste, elsker eller noe annet. Kun en venn. En jeg stoler på 100 %

 

Hva gjør jeg? Bør jeg la han få en sjanse til ?  Og godta kravet om å kutte ut min eneste gode venn ?

 

Det ble langt dette, håper på mange gode råd, erfaringer og ikke minst hva vil denne fyren egentlig ?

Anonymkode: c6807...8e3

Hadde jeg kjent dere tre, så hadde jeg kuttet ut alle. 

En dum idiot uten bakkekontakt. Ei som slår mennesker i ansiktet når hun er sint. Og en som knekker ribbeina på en kvinne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør selvfølgelig ikke bruke tid på noen som ber deg kutte kontakten med noen andre, da er det de du bør kutte ut.

Anonymkode: f1a07...c9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier konen hans til at han har en kvinnelig ung venninne som han drar på ferie med, drikker seg møkka dritings med og blir slått av så han må til med selvforsvar som ender opp med knekte ribben? Hva slags omgangskrets er dette? Er det noe rusmiljø? Det høres virkelig ikke normalt ut. Flott at du søker hjelp! Dropp daten din. Du vet ikke når han plutselig dumper deg igjen. Og han har ingenting med å kreve at du avslutter vennskap med mindre dere er ekser, eller han har gjort noe stygt mot han.

Anonymkode: bb4df...44d

Han er enkemann, forsiktig med å dømme andre nå pleace

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut begge. Idioten som til tross for smadret bil og koronakarantene er så frenetisk at han får seg ny kjæreste, mens han nettopp har innledet et forhold, bør du ligge langt unna. Neppe helt frisk. Han andre er alt for dammel for deg. En på 34 bør ikke investere i et (halv)romantisk forhold til en gamling på nesten 60, som i tillegg er gift og har (voksne?) barn. Hvis gamlingen i tillegg har voldelige tendenser, burde saken være krystallklar.

Anonymkode: 8c1c9...ca5

Hva har alder med vennskap å gjøre, ? 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Først og fremst synes jeg synd på denne vennen din, som visstnok er en så god og nær venn du stoler fullt og fast på, men som du likevel er voldelig mot i fylla og vurderer å kutte ut fordi en fyr du har kjent noen uker ber deg om det.

Et ultimatum som handler om å kontrollere hvem du omgår er alltid et rødt flagg, og det blir ikke mindre av at dere ikke engang er et par. Denne fyren har i tillegg (og jeg minner igjen om at du bare har kjent ham i noen uker) allerede rukket å dumpe deg, ha et offentlig forhold til en annet og så komme krypende tilbake, blåser i karantenebestemmelser og alt som heter sunn fornuft i disse koronatider og ser også ut til å ha et nokså avslappet forhold til trafikksikkerhet. Du har altså en hel flaggborg, samt flyalarm og hornorkester - hva er det egentlig å lure på...?

Takk,ja du har helt rett tenker jeg

Anonymkode: c6807...8e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er enkemann, forsiktig med å dømme andre nå pleace

Anonymkode: c6807...8e3

Er jo ikke å dømme det da, du har jo bare sagt at han er familiefar.

 

Og det er ikke så mye aldersforskjellen som er rar. Men, det at dere drikker dere dritings sammen hjemme med den aldersforskjellen er rart. Hvis faren min, som er 62 hadde havnet på fylla hjemme alene med en 35 år gammel venninne hadde jeg blitt bekymret. Og enda verre begynt å slåss!!

Du ser vel at det minste problemet her er at den nye daten har gitt deg et ultimatum??

Anonymkode: 504c9...030

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...