Gå til innhold

Fremtidig mulig kjærestes krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor spør du meg? 
Vi kan jo lure på hvor en treffer på en kar som  han kriminelle exen med cronakarantene som han har brutt? 
Forslag? 

Anonymkode: 6e289...a1f

Nei, det er ikke godt å si. Folk som er i samme miljø pleier jo å møtes enten via skole, venner eller knytepunkt i nærområdene.

 

Og så har vi internett da, hvor folk fra ulike miljøer kan komme i kontakt med hverandre.

Anonymkode: f1a07...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ut daten. Han virker impulsiv i sine valg og mangler helt konsekvensforståelse. Til tross for det så forventer han at han skal kunne stille et ultimatum til deg. Hva gjør at du i det hele tatt vurderer det? Og hvis du velger daten , hva blir det neste forunderlige kravet han stiller? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ett der det er vanlig å drikke seg dritings med folk 30 år eldre/yngre enn seg(og i veikanten, på loftet og bak en utedo= helt vanlig ifølge Ts, alle gjør jo det?). Hun har ikke andre nære venner. Hun kaller en fyr som krasjer, fester, sjekket opp damer og drar til Sverige for «hel ved», da er det lite med hel ved rundt henne ellers. Den nære vennen er i hvertfall så langt derifra. 
 

til Ts: jeg ville som alle andre her holdt meg langt unna både date, venn og deg, men: jeg holder faktisk en knapp på denne daten. Vil du se ham igjen, kan ikke du og kameraten ta «en pause»? Jeg syns faktisk ikke det er så kravstort å ikke ønske at en kjæreste er på stupfylla eller drar på ferier med en annen singel mann. 

Anonymkode: d66a9...bef

Herregud, du mangler virkelig perspektiv! Min venn, har ikke gjort noe som helst galt. Du er her kun for å fucke opp. Jeg har bestemt meg, Jeg beholder min venn . Ikke en date som dropper karantene, lever som vanlig når han skulle vert hjemme, går ute blant andre folk , når han skulle hvert hjemme i karantene. Og han mener du jeg skal satse på, fremfor en god venn.  Er du i rus eller noe ? Og mangler fornuften helt ? Altså et brudd på smittevernloven!!!

 

Min venn derimot er en stabil, snill, trygg person som alltid er der, og stiller opp om det er for samtale eller hjelpe meg, og jeg han.  

 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, det er ikke godt å si. Folk som er i samme miljø pleier jo å møtes enten via skole, venner eller knytepunkt i nærområdene.

 

Og så har vi internett da, hvor folk fra ulike miljøer kan komme i kontakt med hverandre.

Anonymkode: f1a07...c9b

Jeg møtte han på et treningssenter . 

Garanterer at du i din omgangskrets har noen med rulleblad. det er bare ikke sånn at det første folk sier til deg er , Hei jeg heter Kari, og jeg har ranet en bank, jeg har voldtatt en mann, eller lignende. Du ser ikke på utsiden hvem personen er på innsiden. 

Hvor fjern kan man bli liksom ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en fornøyelig tråd. Men jeg er vel sikkert fjern, i rus eller noe 

Anonymkode: ec17d...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hun er vel i et miljø der det ikke er fremmendt å ha konflikter der en tyr til slåssing , og har type som er tydelig på kant med loven på flere felt. 
Jeg har aldri opplevd å ha sånne kruttønner i mitt miljø iallfall , og de aller fleste løper for livet når sånne typer kommer en nær innpå livet . I hvertfall  hvis en ikke ønsker å rote seg borti trøbbel 

Anonymkode: 6e289...a1f

Du er så dømmende, nei jeg er ikke i et slikt miljø. 

Et helt vanlig miljø, med jobb, sunne interesser, trening og venner, av begge kjønn, Ingen utagerende livstil.

Dette har skjedd 1 Gang, jeg gjentar, EN gang, og ja det var 100 % meg sin feil.

Kan du se det slik, ikke spinne på at dette er noe dagligdags  ? For å gjenta.

Hvorfor med min venn ? Han har ikke gjort meg noe galt, alt var min egen feil, og han brukte ikke makt, slik dere tror , han hadde ikke noe valg, ellers hadde han blitt banket flat,  han dyttet meg eller pushet meg vekk, så han kom seg vekk fra situasjonen. 

Det var jeg som slo han først, og uheldigvis falt jeg over en stol, da jeg var ustø, ikke pga han dyttet meg, men at jeg havnet ved stolen var jo for han pushet meg vekk.  Sliter ikke med å ta ansvaret for egen handling. Han er en god venn, som jeg har bedt dypt om unnskyldning, og fått klar beskjed, jeg tilgir deg, men skjer det igjen, er vennskapet over.

Om du leste alle svar jeg har skrevet ville du sett jeg har søkt hjelp for sinnet, alkoholen er et engangstilfelle, jeg drakk for mange shots for fort. Så det trenger jeg ingen hjelp med. Mener du fremdeles det er rett å kutte vennen ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Undrer meg over hvorfor du spør om råd til hva du bør gjøre, når det er tydelig hva andre folk mener om dette. Enklere for oss som ser situasjonen utenfra å komme med klare anbefalinger... Ift til disse mld som du sier du ikke har sendt, må du jo bare lage ny konto :)... 

Anonymkode: 7cc0b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at daten din dro og dumpet deg. For det er virkelig ikke normalt at to venner begynner å sloss!! Og han er voksen og har familie? Men du var ikke bedre som startet dette! Herregud 

Så jeg skjønner at daten din stakk, for å si det sånn. Det hjalp jo heller ikke at han fikk stygge meldinger fra din Messenger, som du ikke "kunne ha" sendt??! Wtf

For å være ærlig ser jeg ikke hva krasjet med bilen og at han måtte kjøpe ny, har med saken å gjøre? 

Jeg syns daten din godt kan stille krav til at du kutter ut en venn etter en slåsskamp! Men om du er bra for daten vet jeg ikke helt.. sorry. Her var så mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner at daten din dro og dumpet deg. For det er virkelig ikke normalt at to venner begynner å sloss!! Og han er voksen og har familie? Men du var ikke bedre som startet dette! Herregud 

Så jeg skjønner at daten din stakk, for å si det sånn. Det hjalp jo heller ikke at han fikk stygge meldinger fra din Messenger, som du ikke "kunne ha" sendt??! Wtf

For å være ærlig ser jeg ikke hva krasjet med bilen og at han måtte kjøpe ny, har med saken å gjøre? 

Jeg syns daten din godt kan stille krav til at du kutter ut en venn etter en slåsskamp! Men om du er bra for daten vet jeg ikke helt.. sorry. Her var så mye rart. 

Les deg opp du. Fikk for 1 time siden vite han mistet førerkortet pga ruspåvirkning, høy på Weed, så ja jeg er veldig glad han er borte.

Neiihavnet ikke i slåsskamp, kun jeg som sloss, min venn prøvde bare å komme bort fra situasjonen.

Ja livet består av mye rart og mange meninger om ting de antar, men ikke har satt seg inn i. Ditt svar bærer sterkt preg av det. 

 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Undrer meg over hvorfor du spør om råd til hva du bør gjøre, når det er tydelig hva andre folk mener om dette. Enklere for oss som ser situasjonen utenfra å komme med klare anbefalinger... Ift til disse mld som du sier du ikke har sendt, må du jo bare lage ny konto :)... 

Anonymkode: 7cc0b...b93

Jeg har Politianmeldt dette, Politiet sier om det stemmer det jeg forklarer, at det er brudd på personvernloven. de har bedt FB om opplysninger og jeg har gitt de fullmakt til å hente data fra både min teleleverandør og Internett leverandør. 

Så får tiden vise hva som er skjedd ! Oppdaterer når jeg vet, de sa det kunne ta tid med FB, mens  de to andre leverer raskt ved fullmakt eller rettslig kjensle.

Skjønner det virker rart ja, men det er ikke meg, det vet jeg

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Les deg opp du. Fikk for 1 time siden vite han mistet førerkortet pga ruspåvirkning, høy på Weed, så ja jeg er veldig glad han er borte.

Neiihavnet ikke i slåsskamp, kun jeg som sloss, min venn prøvde bare å komme bort fra situasjonen.

Ja livet består av mye rart og mange meninger om ting de antar, men ikke har satt seg inn i. Ditt svar bærer sterkt preg av det. 

 

Anonymkode: c6807...8e3

? Nebbete du var da. Følger ikke med på alle tråder i evigheter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (16 timer siden):

? Nebbete du var da. Følger ikke med på alle tråder i evigheter 

Vel vel, det var vel en form for Hersketeknikk du brukte der ? Latterliggjøring tro jeg den heter 🙂 Men nei, funker ikke på meg det der . Hold deg til sak er du snill 🙂

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...