Gå til innhold

Fremtidig mulig kjærestes krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.11.2020 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Han har tilgitt deg for at han brakk ribbeina dine? For en fin fyr!

Har du tilgitt han for at du slo?

Dette høres ut som et meget spesielt vennskap!

Har du en god venninne eller en i familien du kan snakke med?

 

Anonymkode: 504c9...030

Ja det er dama si det kan jeg tenke meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.11.2020 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skjønner helt hva jeg mener.

 

Det jeg syntes var rart var at en nesten 60 år gammel mann havner i fylleslagsmål med en dame i begynnelsen av 30-åra.

Synes også det er spesielt at han knakk ribbeina dine i selvforsvar hvis det kun var du som drakk for mye.

Får inntrykk av at du holder mye informasjon tilbake, på tross av at du har gjort deg selv veldig lett å kjenne igjen hvis dette er en sann historie.

Nei, ultimatum fører sjeldent til noe bra, og det var vel akkurat derfor du startet tråden?

 

Anonymkode: 504c9...030

Du gir deg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut daten.

Ta en runde med deg selv, å miste kontrollen over seg selv i fylla er ikke vanlig når man er voksen. Enten må du klare å beherske deg, eller så må du slutte å drikke så mye. Do better. 

Men at han har fått mange drittmeldinger fra din bruker som du ikke har skrevet? Veldig lite troverdig. Veldig. 

Anonymkode: 279e6...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Du bør anmelde den voldelige vennen, gi opp den ustabile datoen og bli voksen. 

Anonymkode: 09927...200

Dette. 

Jeg hadde kuttet begge. Hva i all verden skal du med venner som dytter deg så du pådrar deg brudd? Jeg har kranglet med venner så busta har fyki, men aldri om vi har vært voldelig med hverandre. 

Og en fyr som reiser på raw-party i et land hvor smitten er ute av kontroll, midt i en pandemi, for å så kræsje på vei hjem, ha besøk i karantenetiden (da er jo hele karantene bortkastet), vingle frem og tilbake med en ny dame og deg, postet bilder av henne for hele verden, for å så plutselig snu i døra, og vil ha deg? 

Jeg hadde følt meg som en idiot om jeg troppet opp med han, ETTER at han postet bilde av en annen. Men det er meg, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det er ikke lett å gi deg råd TS, for det høres ut som om du lever et veldig spesielt liv som vi andre (iallfall ikke jeg) kan relatere til. Bor dere på en campingplass?

Anonymkode: f2d5e...fb5

Han bor i stort eget hus, jeg i min leilighet. Hva har det med saken å gjøre. Det drikkes vel alkohol de fleste steder, både i skogen og på loftet, i veikanten , eller bak en utedo. Har vel ikke noe med det å gjøre, eller ?

For øvrig gir jeg deg samme svar som jeg ga den du siterer.

Hvorfor med min venn ? Han har ikke gjort meg noe galt, alt var min egen feil, og han brukte ikke makt, slik dere tror , han hadde ikke noe valg, ellers hadde han blitt banket flat,  han dyttet meg eller pushet meg vekk, så han kom seg vekk fra situasjonen. 

Det var jeg som slo han først, og uheldigvis falt jeg over en stol, da jeg var ustø, ikke pga han dyttet meg, men at jeg havnet ved stolen var jo for han pushet meg vekk.  Sliter ikke med å ta ansvaret for egen handling. Han er en god venn, som jeg har bedt dypt om unnskyldning, og fått klar beskjed, jeg tilgir deg, men skjer det igjen, er vennskapet over.

Om du leste alle svar jeg har skrevet ville du sett jeg har søkt hjelp for sinnet, alkoholen er et engangstilfelle, jeg drakk for mange shots for fort. Så det trenger jeg ingen hjelp med. Mener du fremdeles det er rett å kutte vennen ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Namine skrev:

Dette. 

Jeg hadde kuttet begge. Hva i all verden skal du med venner som dytter deg så du pådrar deg brudd? Jeg har kranglet med venner så busta har fyki, men aldri om vi har vært voldelig med hverandre. 

Og en fyr som reiser på raw-party i et land hvor smitten er ute av kontroll, midt i en pandemi, for å så kræsje på vei hjem, ha besøk i karantenetiden (da er jo hele karantene bortkastet), vingle frem og tilbake med en ny dame og deg, postet bilder av henne for hele verden, for å så plutselig snu i døra, og vil ha deg? 

Jeg hadde følt meg som en idiot om jeg troppet opp med han, ETTER at han postet bilde av en annen. Men det er meg, da. 

Enig i det du skriver om daten, følelser er noe herk, men forstår det du sier, jeg vurderer å bryte med han.

Hvorfor med min venn ? Han har ikke gjort meg noe galt, alt var min egen feil, og han brukte ikke makt, slik dere tror , han hadde ikke noe valg, ellers hadde han blitt banket flat,  han dyttet meg eller pushet meg vekk, så han kom seg vekk fra situasjonen. 

Det var jeg som slo han først, og uheldigvis falt jeg over en stol, da jeg var ustø, ikke pga han dyttet meg, men at jeg havnet ved stolen var jo for han pushet meg vekk.  Sliter ikke med å ta ansvaret for egen handling. Han er en god venn, som jeg har bedt dypt om unnskyldning, og fått klar beskjed, jeg tilgir deg, men skjer det igjen, er vennskapet over.

 

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det du skriver om daten, følelser er noe herk, men forstår det du sier, jeg vurderer å bryte med han.

Hvorfor med min venn ? Han har ikke gjort meg noe galt, alt var min egen feil, og han brukte ikke makt, slik dere tror , han hadde ikke noe valg, ellers hadde han blitt banket flat,  han dyttet meg eller pushet meg vekk, så han kom seg vekk fra situasjonen. 

Det var jeg som slo han først, og uheldigvis falt jeg over en stol, da jeg var ustø, ikke pga han dyttet meg, men at jeg havnet ved stolen var jo for han pushet meg vekk.  Sliter ikke med å ta ansvaret for egen handling. Han er en god venn, som jeg har bedt dypt om unnskyldning, og fått klar beskjed, jeg tilgir deg, men skjer det igjen, er vennskapet over.

 

Anonymkode: c6807...8e3

Det var ikke slik jeg oppfatter hi, så jeg svarte bare basert på det. Men fint du har fått ryddet opp i vennskapet i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva slags liv lever dere.. Drikke seg dritings, vold, brukne bein.. 

Festing i Sverige midt i en pandemi.  Og ingen problemer med å ta 10 dager karantene midt i november? Jobber han ikke??

Nei, få deg mer modne venner. Alder er ingen indikasjon på modenhet

Anonymkode: ec17d...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva slags liv lever dere.. Drikke seg dritings, vold, brukne bein.. 

Festing i Sverige midt i en pandemi.  Og ingen problemer med å ta 10 dager karantene midt i november? Jobber han ikke??

Nei, få deg mer modne venner. Alder er ingen indikasjon på modenhet

Anonymkode: ec17d...57d

Hva feiler det deg, har du lest alt, eller random svar.? Frustrert eller noe?

Vi lever helt vanlige liv, det var 5 sekunder som det med meg og vennen min skjedde, og om du leser alt er det ryddet opp i.

Når det gjelder daten min er det mer komplisert ja, Han er permittert

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hillbilly picnic

Anonymkode: 26a5c...d6f

Midt I Oslo ? Aldri sett . Hvor ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det første gangen du har slått til noen eller har kommet i klammeri og krangel med dine venner? 
Det du forteller om daten din og vennen høres heilt villt ut. 
Når du har passert godt og vel 50 år så er du vel ferdig med å gå på fylla med en generasjon yngre folk? 
Du tilhører et spesielt miljø som ikke er bra hvis du tenker på fremtiden din. Gjør noe med deg sjøl først og fremst , og da mener jeg dømmekraften din og ha normal omgang med folk rundt deg som et mål 
 

Anonymkode: 6e289...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det første gangen du har slått til noen eller har kommet i klammeri og krangel med dine venner? 
Det du forteller om daten din og vennen høres heilt villt ut. 
Når du har passert godt og vel 50 år så er du vel ferdig med å gå på fylla med en generasjon yngre folk? 
Du tilhører et spesielt miljø som ikke er bra hvis du tenker på fremtiden din. Gjør noe med deg sjøl først og fremst , og da mener jeg dømmekraften din og ha normal omgang med folk rundt deg som et mål 
 

Anonymkode: 6e289...a1f

Huff ennå en som henger seg opp i alder og vennskap. Orker ikke engang svare deg på det. Hva som er bra for deg er ikke nødvendigvis ok for meg, eller motsatt. Det øvrige ser du av svarene tidligere her, om du gadd sette deg inn i saken for å gi råd, ikke bare dømme og fordømme!

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det første gangen du har slått til noen eller har kommet i klammeri og krangel med dine venner? 
Det du forteller om daten din og vennen høres heilt villt ut. 
Når du har passert godt og vel 50 år så er du vel ferdig med å gå på fylla med en generasjon yngre folk? 
Du tilhører et spesielt miljø som ikke er bra hvis du tenker på fremtiden din. Gjør noe med deg sjøl først og fremst , og da mener jeg dømmekraften din og ha normal omgang med folk rundt deg som et mål 
 

Anonymkode: 6e289...a1f

Hvilket miljø er hun i?

Anonymkode: cafd1...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilket miljø er hun i?

Anonymkode: cafd1...412

Hun er vel i et miljø der det ikke er fremmendt å ha konflikter der en tyr til slåssing , og har type som er tydelig på kant med loven på flere felt. 
Jeg har aldri opplevd å ha sånne kruttønner i mitt miljø iallfall , og de aller fleste løper for livet når sånne typer kommer en nær innpå livet . I hvertfall  hvis en ikke ønsker å rote seg borti trøbbel 

Anonymkode: 6e289...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at alle stusser på aldersforskjellen og volden, men ts sier jo gjentatte ganger at dette er noe hun tar tak i, så skjønner ikke behovet alle har for å ta opp det.

Det problemet du faktisk søker hjelp for her, derimot, er det jo en helt enkel løsning som står klinkende klart og tydelig for alle andre enn deg selv: kutt ut den jævla høkkerten som bryter karantene, dumper deg for noen andre og i tillegg stiller krav til deg for å ta deg tilbake, og alt dette på så kort tid? Det sier seg jo selv at fyren er fullstendig ustabil og ikke i nærheten av å oppføre seg normalt. Hvordan tror du et forhold med han kommer til å utspille seg? Trygt og godt og stabilt? Ser du for deg at dette er en fyr du skal lene deg på i godt og vondt? 
 

Stusser for øvrig også over meldingene han har fått som du ikke har sendt? Hvem har liksom sendt dem, da...?

Anonymkode: eefeb...e1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er vel i et miljø der det ikke er fremmendt å ha konflikter der en tyr til slåssing , og har type som er tydelig på kant med loven på flere felt. 
Jeg har aldri opplevd å ha sånne kruttønner i mitt miljø iallfall , og de aller fleste løper for livet når sånne typer kommer en nær innpå livet . I hvertfall  hvis en ikke ønsker å rote seg borti trøbbel 

Anonymkode: 6e289...a1f

Hvordan traff han på en som er i et sånt miljø da?

Var han ute etter trøbbel da?

Anonymkode: f1a07...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er vel i et miljø der det ikke er fremmendt å ha konflikter der en tyr til slåssing , og har type som er tydelig på kant med loven på flere felt. 
Jeg har aldri opplevd å ha sånne kruttønner i mitt miljø iallfall , og de aller fleste løper for livet når sånne typer kommer en nær innpå livet . I hvertfall  hvis en ikke ønsker å rote seg borti trøbbel 

Anonymkode: 6e289...a1f

Det var én episode, og denne har hun forklart hva var, og den tyder ikke på at det er vanlig med vold og slåssing. Så dette ang vennen syns jeg er unødvendig å dra frem. Ang typen er jeg enig, han virker ikke som noen drømmemann, men det betyr ikke at ts og "alle" rundt henne er i et dårlig miljø?! Sånn menn finnes i alle samfunnslag. 

Anonymkode: cafd1...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvordan traff han på en som er i et sånt miljø da?

Var han ute etter trøbbel da?

Anonymkode: f1a07...c9b

Hvorfor spør du meg? 
Vi kan jo lure på hvor en treffer på en kar som  han kriminelle exen med cronakarantene som han har brutt? 
Forslag? 

Anonymkode: 6e289...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilket miljø er hun i?

Anonymkode: cafd1...412

Ett der det er vanlig å drikke seg dritings med folk 30 år eldre/yngre enn seg(og i veikanten, på loftet og bak en utedo= helt vanlig ifølge Ts, alle gjør jo det?). Hun har ikke andre nære venner. Hun kaller en fyr som krasjer, fester, sjekket opp damer og drar til Sverige for «hel ved», da er det lite med hel ved rundt henne ellers. Den nære vennen er i hvertfall så langt derifra. 
 

til Ts: jeg ville som alle andre her holdt meg langt unna både date, venn og deg, men: jeg holder faktisk en knapp på denne daten. Vil du se ham igjen, kan ikke du og kameraten ta «en pause»? Jeg syns faktisk ikke det er så kravstort å ikke ønske at en kjæreste er på stupfylla eller drar på ferier med en annen singel mann. 

Anonymkode: d66a9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...