Gå til innhold

Fremtidig mulig kjærestes krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei , siden starten av oktober har jeg datet en fyr som virker hel ved. Vi treftes i starten bare et par timer hver gang, men så kom han og var hos meg fra Mandag - torsdag, og neste gang fra tirsdag til fredag. Jeg trefte også en venn,( Bare en venn i denne perioden, vi hadde en krangel, jeg klappet til han, og han dyttet meg vekk så jeg falt over en stol og knakk eller bristet ribbenet. Vi har aldri kranglet før, vert venner i over 5 år, og han har aldri vert sjalu eller noe på mitt tidligere forhold. Så vi kranglet om andre ting. Jeg var ærlig med min date om dette.

Det som nå skjedde var at han dro til noen venner i Sverige, og var der på en fest (RAW party), fredag , og fikk lite kontakt med han gjennom helgen. Her hadde han fått noen skikkelig drittmeldinger fra min Messenger profil, som jeg ikke kan ha sendt. Dette syntes han jo naturligvis var merkelig Påfølgende uke hadde vi litt kontakt, han krasjete bilen på vei hjem fra Sverige og måtte kjøpe ny. Han var jo også i karantene. Spurte hva han drev med på lørdag, da chillet han med kompiser sa han.

Så, som lyn fra klar himmel får jeg beskjed om at han har funnet en ny, den dagen karantenen hans på 10 dg er over, og at han ville være ærlig med meg å fortelle det, at det var derfor han hadde vert lite tilgjengelig. Ville være venner. Jeg spilte kald, og sa ok, no problem osv.

Men inni meg skrek det, det gjorde så vond, jeg så en fremtid i denne flotte karen.

Fredagen la han ut et bilde av sin nye flamme, de var ute og spiste middag.

Så random ut av det blå, kom det en melding om at han savnet meg etter 14dager

Jeg ringte han opp, vi hadde en lang samtale, og han krever jeg bryter all kontakt med min venn. Denne vennen har familie, er 24 år eldre en meg, jeg er 34. Han er bare en veldig god venn, ingen kjæreste, elsker eller noe annet. Kun en venn. En jeg stoler på 100 %

 

Hva gjør jeg? Bør jeg la han få en sjanse til ?  Og godta kravet om å kutte ut min eneste gode venn ?

 

Det ble langt dette, håper på mange gode råd, erfaringer og ikke minst hva vil denne fyren egentlig ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes absolutt at du heller bør kutte ut denne nye fyren enn vennen din... Forholdet deres høres ikke så sunt ut.

Anonymkode: 8b4dd...4b5

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Nei... høres ikke ut som du kunne fått tillit til han der igjen.

 

Du må også i terapi, kan ikke klappe til folk😵

Anonymkode: e9810...3e4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør anmelde den voldelige vennen, gi opp den ustabile datoen og bli voksen. 

Anonymkode: 09927...200

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør anmelde den voldelige vennen, gi opp den ustabile datoen og bli voksen. 

Anonymkode: 09927...200

Han forsvarte seg bare, jeg slo, han fikk blåveis. Å beskytte seg selv er en naturlig reaksjon. Så det der er helt og holdent min feil, at han dyttet meg , og at jeg falt

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg?

Jeg blir så glad når folk spør rett ut. Da kan vi som svarer være like direkte.

Det første du gjør er å bryte all kontakt med denne tullingen. Aldri, aldri ha noe med han å gjøre igjen.

Det neste du gjør er å være enslig til du har fått noenlunde sunn dømmekraft når det gjelder menn og forhold. Det har du ikke nå og da har du ikke sjans til å kjenne igjen hel ved selv om den står og hopper rett foran deg.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han forsvarte seg bare, jeg slo, han fikk blåveis. Å beskytte seg selv er en naturlig reaksjon. Så det der er helt og holdent min feil, at han dyttet meg , og at jeg falt

Anonymkode: c6807...8e3

Ah, ok. Så bør han anmelde deg og du kontakte Alternativ til Vold for terapi. Dere bør selvsagt ikke omgås. 

Anonymkode: 09927...200

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ah, ok. Så bør han anmelde deg og du kontakte Alternativ til Vold for terapi. Dere bør selvsagt ikke omgås. 

Anonymkode: 09927...200

Vi er fremdeles gode venner, det var dessverre mye alkohol inne i bildet hos oss begge, så vi vet hvorfor hva skjedde, kommer ikke til å skje igjen. Så spørsmålet mitt er fremdeles like enkelt.

1. Skal jeg kutte ut daten  og beholde vennen ?

Eller

2.kutte vennen og beholde denne daten ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Jeg blir så glad når folk spør rett ut. Da kan vi som svarer være like direkte.

Det første du gjør er å bryte all kontakt med denne tullingen. Aldri, aldri ha noe med han å gjøre igjen.

Det neste du gjør er å være enslig til du har fått noenlunde sunn dømmekraft når det gjelder menn og forhold. Det har du ikke nå og da har du ikke sjans til å kjenne igjen hel ved selv om den står og hopper rett foran deg.

Men hva med vennen min da ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker jo ganske ustabile alle tre!

Det er ikke normalt å slå hverandre selv om man krangler.

selvforsvar? Var en voksen mann redd for deg? Det skal et ganske hardt dytt til for å knekke ribbein. Og har ikke du selvkontroll? Det er aldri greit å slå.

Han nye høres ganske dust ut, hvem drar til Sverige på fest nå? Og hva er et RAW party?

 

Anonymkode: 504c9...030

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kuttet ut begge to. Og sluttet å drikke alkohol.

 

Anonymkode: 504c9...030

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med vennen min da ?

Anonymkode: c6807...8e3

Når et vennskap fører til blåveis og sykehusinnleggelse så er det på tide å finne nye venner. Men aller først se på hva i all verden du driver på med. Dere høres ikke oppegående ut noen av dere. Jeg er en voksen dame og har aldri noensinne hatt en krangel med en eneste venn som har endt på bare nevene.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at jeg ville 

- ikke fortsette å date en mann som drar til Sverige for festing nå under pandemien, spesielt ikke når det inkluderer å plukke opp andre damer som han dumper deg for, og deretter kommer krypende tilbake til deg etter to uker fordi det ikke funket med henne likevel 

- kutte ut en kompis som dytter deg slik at du får bristede ribbein

- slutte å slå andre mennesker 

- begrense mengdene alkohol som inntas

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev:

Når et vennskap fører til blåveis og sykehusinnleggelse så er det på tide å finne nye venner. Men aller først se på hva i all verden du driver på med. Dere høres ikke oppegående ut noen av dere. Jeg er en voksen dame og har aldri noensinne hatt en krangel med en eneste venn som har endt på bare nevene.

Ingen av oss havnet verken hos lege eller sykehus.

Det var jeg som startet krangelen med han, bruddet kom av at jeg falt , uheldigvis over en stol. Hans intensjon var kun å få meg på avstand.  Så han er det ikke noe galt med. I så fall er det meg.

Han har tilgitt meg ,men sagt dette er kun for denne gang, slår jeg igjen er vennskapet over.

Så nei, jeg har ikke lyst til å miste han i livet mitt, det er vanskelig når den nye daten krever. Og med tanke på det han har gjort

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hippogriff skrev:

Jeg tror nok at jeg ville 

- ikke fortsette å date en mann som drar til Sverige for festing nå under pandemien, spesielt ikke når det inkluderer å plukke opp andre damer som han dumper deg for, og deretter kommer krypende tilbake til deg etter to uker fordi det ikke funket med henne likevel 

- kutte ut en kompis som dytter deg slik at du får bristede ribbein

- slutte å slå andre mennesker 

- begrense mengdene alkohol som inntas

Det var jeg som startet krangelen med han, bruddet kom av at jeg falt , uheldigvis over en stol. Hans intensjon var kun å få meg på avstand siden jeg slo han.  Så han er det ikke noe galt med. I så fall er det meg.

Han har tilgitt meg ,men sagt dette er kun for denne gang, slår jeg igjen er vennskapet over.

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har tilgitt deg for at han brakk ribbeina dine? For en fin fyr!

Har du tilgitt han for at du slo?

Dette høres ut som et meget spesielt vennskap!

Har du en god venninne eller en i familien du kan snakke med?

 

Anonymkode: 504c9...030

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har tilgitt deg for at han brakk ribbeina dine? For en fin fyr!

Har du tilgitt han for at du slo?

Dette høres ut som et meget spesielt vennskap!

Har du en god venninne eller en i familien du kan snakke med?

 

Anonymkode: 504c9...030

Hva ville du gjort om en person hamret løs på deg med hånden i ansiktet, snudde det andre kinnet til ? ?  Vo sto i hjørnet på spisestuen, han kunne ikke gå eller komme ut av den sitasjonen uten å få meg vekk. Hans intensjon var kun  å komme vekk, da måtte jeg passeres. De fleste menn ville her slått, han valgte å dytte for å vekk meg?  Det var ikke hans intensjon å skade meg. Prøv å se det slik. Hva velger du å gjøre i en slik situasjon ?

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort om en person hamret løs på deg med hånden i ansiktet, snudde det andre kinnet til ? ?  Vo sto i hjørnet på spisestuen, han kunne ikke gå eller komme ut av den sitasjonen uten å få meg vekk. Hans intensjon var kun  å komme vekk, da måtte jeg passeres. De fleste menn ville her slått, han valgte å dytte for å vekk meg?  Det var ikke hans intensjon å skade meg. Prøv å se det slik. Hva velger du å gjøre i en slik situasjon ?

Anonymkode: c6807...8e3

De fleste menn ville holdt deg fast, eller tatt i mot. Hvis ikke du er bodybuilder da, da ville nok de fleste menn dyttet.

Hvis jeg var han hadde jeg nok holdt meg unna deg, oppførselen din er bekymringsverdig!

Hva slags fyllekrangel eskalerer sånn?

 

Anonymkode: 504c9...030

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere virker jo ganske ustabile alle tre!

Det er ikke normalt å slå hverandre selv om man krangler.

selvforsvar? Var en voksen mann redd for deg? Det skal et ganske hardt dytt til for å knekke ribbein. Og har ikke du selvkontroll? Det er aldri greit å slå.

Han nye høres ganske dust ut, hvem drar til Sverige på fest nå? Og hva er et RAW party?

 

Anonymkode: 504c9...030

https://clubmaiden.no/raveparty/

Anonymkode: c6807...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...