Gå til innhold

Barnehagen baksnakker meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fulltidsstudent og har en 4 åring i barnehagen. Jeg har grunnet korona ikke oppmøte på studiet mitt, kun nettundervisning. Derfor har jeg den siste tiden, endret rutinene mine. Jeg står opp i nitiden, med barnet, vi koser oss med lang og deilig frokost. Så leverer jeg rett før fellesaktivitetene begynner. Etter nettundervisning og studier, tar jeg og forbereder middag. Så jogger jeg og på vei hjem fra joggeturen henter jeg barnet 15-10 min før stengetid. 
 

Det virker som livsstilen min provoserer barnehagen. Min nære venninne har i en liten periode tatt ringevikar oppdrag i barnehagen. Hun forteller at flere av de ansatte i barnehagen baksnakker meg og sier jeg bare «går hjemme». Spesielt joggeturene mine før henting, har flere kommentert. Venninnen min sier det provoserer de ansatte fordi det innebærer at de må være på jobb lenger. Policyen i barnehagen er at de drar hjem når siste man er henta. 
 

Hva er egentlig galt det med livsstilen min? Mitt barn er blid og lider ingen nød, han er aldri mer enn 6-7 timer i barnehagen. Og han elsker å være der. Han får være oppe lenger, vi får mer kvalitetstid sammen som familie i hverdagen. 
 

Bør jeg legge om min hverdag fordi barnehageansatte skal få gå hjem før? 

Anonymkode: 561f6...aa2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fireåring som sover til nitiden og vel så det? Jøss. Når legger barnet seg egentlig?

Anonymkode: 58a91...5fd

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sur og sagt til styrer. Noen har sagt til meg at de ansatte har klaget på ting ang meg. Det handler om når jeg henter og leverer. Kunne du sjekke om vi kan ta et møte på det, slik at det ikke er noe usagt mellom oss?

Anonymkode: f2387...dde

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev: