AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #281 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, hadde dette stemt hadde vi ikke hatt overvekt. For noen funker det, andre ikke. Ser daglig innlegg i den gruppen om frustrerte mennesker som har mistet virkningen av medisinen etter noen uker/måneder og går opp i vekt igjen. Anonymkode: aeef0...d18 Indikasjonen til dette medikamentet er å få ned kritisk fedme raskt. En BMI på over 35 er såpass alvorlig for kroppen, at akutt vektnedgang er viktig. Det er selvfølgelig ikke noe man skal gå på resten av livet. Anonymkode: 391e4...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 8. januar 2022 #282 Del Skrevet 8. januar 2022 Hvordan går det med deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #283 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 13.12): Liten oppdatering. Har nådd mitt første delmål, som er å veie under 100kg. Vekta er nå på 99,5 🙂 ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Så bra, over 40 kg vekk!! Anonymkode: 2d088...3f1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #284 Del Skrevet 15. januar 2022 Lillyvally skrev (På 8.1.2022 den 9.22): Hvordan går det med deg? Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #285 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.27): Jeg er en dame som er 1.67 høy (Tror jeg), men jeg veier 141,7 kg 😔 veide meg nylig for første gang på mange år Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1f7a5...bc1 Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres. Anonymkode: 0fb23...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #286 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres. Anonymkode: 0fb23...4fb Jeg har nå gått ned 47,3kg på egenhånd. Hadde aldri turt slankeoperasjon uansett. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #287 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Fantastisk jobbet TS!! Anonymkode: 4403e...c59 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #288 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har nå gått ned 47,3kg på egenhånd. Hadde aldri turt slankeoperasjon uansett. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Jeg var en som skrev helt i starten at jeg anbefalte operasjon, og jeg må bare si, herregud så imponert jeg er over deg! Jeg hadde aldri klart noe lignende, du har stått på som fy, jeg klarer nesten ikke fatte hvor mye du har gått ned! Full applaus, tenk hvor mye du har forbedret helsen din, og jeg håper du trives med deg selv også ❤️ Anonymkode: 2eb73...62d 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 16. januar 2022 #289 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Du er rågod Ts! Det er en enorm jobb du har gjort for deg selv og helsa di👏🏽 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 16. januar 2022 #290 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres. Anonymkode: 0fb23...4fb Les hele tråden 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 16. januar 2022 #291 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Fantastisk jobbet Ts, jeg er så utrolig imponert! For noen mnd siden skrev du at du også kom deg ut på kortere turer, har du fortsatt med dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #292 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.34): Jeg vil gå ned i vekt, men hvor mye burde jeg gå ned? Og bør jeg gå til legen eller noe først? Anonymkode: 1f7a5...bc1 Vil absolutt anbefale deg å starte dette hos fastlegen og ta det derfra. Og så må du ha motivasjon… hvorfor vil du ned i vekt? Anonymkode: 77acb...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #293 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil absolutt anbefale deg å starte dette hos fastlegen og ta det derfra. Og så må du ha motivasjon… hvorfor vil du ned i vekt? Anonymkode: 77acb...2b9 Du må lese mer enn første innlegg. Hun har jo gått ned nesten 50 kilo. Anonymkode: 4403e...c59 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #294 Del Skrevet 16. februar 2022 Liten oppdatering. Måtte bestille nye joggebukser, for de gamle er blitt altfor store. Jeg ha gått fra størrelse XXL til L i joggebukser nå. 🙂 vil etterhvert begynne å bruke vanlige bukser også, men venter med å fornye garderoben til jeg er helt ferdig med slanking og operasjoner for å fjerne overflødig hud. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. februar 2022 #295 Del Skrevet 16. februar 2022 Kutt ut sukker og begynn å gå turer på 2-3 timer da vil du forbrenne fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 16. februar 2022 #296 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liten oppdatering. Måtte bestille nye joggebukser, for de gamle er blitt altfor store. Jeg ha gått fra størrelse XXL til L i joggebukser nå. 🙂 vil etterhvert begynne å bruke vanlige bukser også, men venter med å fornye garderoben til jeg er helt ferdig med slanking og operasjoner for å fjerne overflødig hud. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Så utrolig godt jobbet TS 👏 Jeg har gått en del ned i vekt selv, og holder veldig igjen på å kjøpe nye klær til jeg føler jeg har stabilisert meg på et sted trives. Men samtidig: jeg synes du skal unne deg en bukse som passer nå, det er en ganske god følelse 😘 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. februar 2022 #297 Del Skrevet 17. februar 2022 lurven skrev (På 16.2.2022 den 20.09): Kutt ut sukker og begynn å gå turer på 2-3 timer da vil du forbrenne fett Hvis du leser de siste oppdateringene ser du at Ts har gjort en enorm jobb og gått ned masse👏🏽👏🏽 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. februar 2022 #298 Del Skrevet 18. februar 2022 Diamant20 skrev (11 timer siden): Hvis du leser de siste oppdateringene ser du at Ts har gjort en enorm jobb og gått ned masse👏🏽👏🏽 Det er jo supert, leser sjelden alle innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #299 Del Skrevet 18. februar 2022 Gratulerer med en utrolig god jobb for din helse og velvære ❤️ De fleste har noe å slite med, men ikke alle har styrke til å gjøre noe. Anonymkode: 4c433...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. februar 2022 #300 Del Skrevet 18. februar 2022 Gratulerer TS, nå er det min tur til å gå ned 15kg. Du viser vei, at det er mulig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå