Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakket om karantene i Norge 

Anonymkode: 8eb16...745

Da burde du jo nevnt det, siden du siterte meg på et innlegg hvor jeg kommenterte de spanske grensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Med karantene? 

Anonymkode: 8eb16...745

Med karantene ved hjemreise ikke ved utreise. Spania har ingen karantenekrav, kun krav om negativ test ved ankomst.

så er det karantene når jeg kommer hjem som er helt greit, vi lever basically i karantene i Oslo nå så vil heller dra til Spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (1 minutt siden):

Med karantene ved hjemreise ikke ved utreise. Spania har ingen karantenekrav, kun krav om negativ test ved ankomst.

så er det karantene når jeg kommer hjem som er helt greit, vi lever basically i karantene i Oslo nå så vil heller dra til Spania

Hvor tar man en slik test, btw? Fastlege eller privat? 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor tar man en slik test, btw? Fastlege eller privat? 

Anonymkode: 8eb16...745

Teststasjon eller privat. Er en vanlig pcr-test.

Er forresten kun reisende direkte fra Oslo (til Spania) som trenger test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viernes skrev (20 timer siden):

Teststasjon eller privat. Er en vanlig pcr-test.

Er forresten kun reisende direkte fra Oslo (til Spania) som trenger test. 

Det er ganske rart siden i Viken er det ikke så mye mindre smitte 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ganske rart siden i Viken er det ikke så mye mindre smitte 

Anonymkode: 8eb16...745

Det er sant. Tror det er tom. 28 mars dagens regler ang det gjelder, men det kan skje endringer før det allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booket to sånne Kystledhytter i sommer, og booket en tur nordover for å besøke slekt. Hyttene regner jeg som sikkert blir noe av, så får vi se om det blir noe flytur oppover...

Anonymkode: 98dc9...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (På 19.3.2021 den 20.24):

Det er sant. Tror det er tom. 28 mars dagens regler ang det gjelder, men det kan skje endringer før det allikevel. 

Altså, skjema før avreise og ingen test....

Hva skjer ved innreise til Spania? Ingenting eller må du ta koronatest på flyplassen der? Må du ta test før avreise fra Spania? 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, skjema før avreise og ingen test....

Hva skjer ved innreise til Spania? Ingenting eller må du ta koronatest på flyplassen der? Må du ta test før avreise fra Spania? 

Anonymkode: 8eb16...745

Skjemaet genererer en QRkode du må vise frem ved ankomst. Har hørt temperatursjekk kan forekomme også. Koden ble scanns, jeg fikk et "gracias" og ha en fin dag. Så var det å hente bagasje og reise dit jeg skulle. Må ikke ta koronatest der. 

Hvordan reglene er ved avreise til Norge er jeg ikke sikker på. Holder det ikke med testen du tar på flyplassen i Norge hvis du har bostedsadresse i Norge da mon tro? Tror ikke man trenger å ta en på forhånd også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (3 timer siden):

Skjemaet genererer en QRkode du må vise frem ved ankomst. Har hørt temperatursjekk kan forekomme også. Koden ble scanns, jeg fikk et "gracias" og ha en fin dag. Så var det å hente bagasje og reise dit jeg skulle. Må ikke ta koronatest der. 

Hvordan reglene er ved avreise til Norge er jeg ikke sikker på. Holder det ikke med testen du tar på flyplassen i Norge hvis du har bostedsadresse i Norge da mon tro? Tror ikke man trenger å ta en på forhånd også. 

Takk 😊

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke reise noen steder. Men senere når nabobyen ikke er nedstengt lenger, så kanskje jeg tar en tur til Ålesund. Men jeg drømmer om en tur til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...