Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

marleneK92 skrev (7 minutter siden):

Planlegger ingenting for en sommer jeg ikke vet hvordan blir med tanke på situasjonen verden er i. Tar det som det kommer. 

Same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som det kommer. Blir mest sannsynligvis være på en av hyttene for 2-3 mnd. å komme meg litt bort fra alt sammen. Skal bli godt å ikke være så bekymret for covid-19 for en liten periode.

Vanligvis pleier jeg å være på hytta for en mnd. og holde aktivt på med sjakktrening før et par turneringer (NM) og en annen og reise deretter til Fattern & co, men det blir uaktuelt i år. Håper ihvertfall ikke det blir strengere restriksjoner enn det vi har nå selv om jeg frykter at vår kommune fortsatt ikke er utenfor faresonen for nettopp det... så har ikke for store forhåpninger om å kunne reise!

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger ingenting, tar det som det kommer. Ferie i Norge frister ikke så vi enten blir hjemme eller reiser til utlandet spontant dersom det blir mulighet til det. Personlig så tror jeg at det først er sommer 2022 vi kan planlegge for utenlands ferie men jeg må leve i håpet for i år da ferie i utlandet betyr veldig mye for oss.

Anonymkode: 0bbb3...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er trygt å reise har jeg planer om å dra til Hamar og Lillehammer

 

 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok norgesferie. Gidder ikke å reise til Italia eller Spania (eller andre land) som har restriksjoner på hvordan man skal leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Costa Blanca i juli

Anonymkode: 1076c...c70

Vaksine da? 

Anonymkode: bb857...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Planlegger ingenting, tar det som det kommer. Ferie i Norge frister ikke så vi enten blir hjemme eller reiser til utlandet spontant dersom det blir mulighet til det. Personlig så tror jeg at det først er sommer 2022 vi kan planlegge for utenlands ferie men jeg må leve i håpet for i år da ferie i utlandet betyr veldig mye for oss.

Anonymkode: 0bbb3...f46

I fjor snakket folk om sommer 2021....

Anonymkode: bb857...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en langtur med bilen, hovedsakelig i Norge og mulig Skandinavia. Kombinerer det med tur i fjellene 2-3 dager der jeg stopper. Har 6-8 utenlandsturer i året vanligvis, så dette kan bli litt seigt. Men Norge er flott, mye natur jeg ikke har sett her ennå:-)

Anonymkode: e2428...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Hvilke planter har dere for sommeren :P Har planer om å plante pipeholurt og store rambling roser 🌱

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir mulig å reise ut av landet så drar vi og besøker familie i England, men jeg har ikke helt troen på at alt skal være som normalt igjen så det blir nok ingen tur. Sånn ellers så planlegger vi å besøke Kristiansand, har mange venner der og det er på tide at datteren vår får oppleve dyreparken 😅

Anonymkode: 1a16c...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser mest sannsynlig til hardangervidda med hundene og teltet. Mye billigere å bedre for oss å være ute i naturen å bevege oss enn å spise seg stappmett og ligge på en solseng i syden😅

Anonymkode: 59a73...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I fjor snakket folk om sommer 2021....

Anonymkode: bb857...b25

De håpet. Ting endrer seg å klarer ikke folk å holde restriksjonene så forlenger det situasjonen (samt annet) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marleneK92 skrev (2 minutter siden):

De håpet. Ting endrer seg å klarer ikke folk å holde restriksjonene så forlenger det situasjonen (samt annet) 

Så neste år snakker vi om sommer 2023? 😉🤣

Anonymkode: bb857...b25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tviler på om koronasituasjonen i Europa er såpass under kontroll at jeg kan reise utenlands. Det jeg håper på er at det går an å ta seg noen pub til pub-runder, tusle rundt i Oslo, kikke i butikker og shoppe uten å ha veska full av munnbind. Tror også jeg kommer til å reise på et par ukesturer og en langhelg innenfor Norges grenser. Har folk jeg kan besøke i både nord og sør 😊

Anonymkode: 67fcb...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Brunello said:

Blir nok norgesferie. Gidder ikke å reise til Italia eller Spania (eller andre land) som har restriksjoner på hvordan man skal leve.

Da kan du ikke reise i Norge heller.

Selv håper jeg på Londontur til sommeren. Har gode forhåpninger om at smitten blir enda lavere enn i fjor sommer, men er ikke like sikker på om myndighetene tør å åpne, vaksiner til tross. Bivirkningen av alle tiltakene er at det har spredt seg i overkant med frykt i samfunnet.

Anonymkode: f98ae...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgesferie. Kjøre fra nord til sør. Håper å kjøre via Sverige og Finland nordover når vi skal hjem. 

Anonymkode: d9077...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...