Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke reise til Italia eller Frankrike uten vaksine. Eller så må du sitte i karantene DER 

Anonymkode: bb857...b25

Nå skal jo jeg til Spania, ingen krav til vaksine der. Ikke Italia eller Frankrike heller forøvrig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi reiser mest sannsynlig til hardangervidda med hundene og teltet. Mye billigere å bedre for oss å være ute i naturen å bevege oss enn å spise seg stappmett og ligge på en solseng i syden😅

Anonymkode: 59a73...6a4

Og verden er alltid så sort hvit?

Satser på å komme oss til Tyskland og besøke noe familie der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da kan du ikke reise i Norge heller.

Selv håper jeg på Londontur til sommeren. Har gode forhåpninger om at smitten blir enda lavere enn i fjor sommer, men er ikke like sikker på om myndighetene tør å åpne, vaksiner til tross. Bivirkningen av alle tiltakene er at det har spredt seg i overkant med frykt i samfunnet.

Anonymkode: f98ae...d7b

Jo, til hytta.

Tror London er et av de siste stedene som åpner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får ikke reise til Italia eller Frankrike uten vaksine. Eller så må du sitte i karantene DER 

Anonymkode: bb857...b25

Dette er ikke riktig, pr nå må man fremlegge negativ test tatt siste dagene. Innen sommeren er dette løsnet opp veldig på som forrige sommer, GARANTERT😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Får ikke reise til Italia eller Frankrike uten vaksine. Eller så må du sitte i karantene DER 

Anonymkode: bb857...b25

Can I enter France?

1. If you are arriving from a country on the list below, you can enter metropolitan France without any COVID-19 restrictions.

Member States of the European Union, Andorra, Australia, the Holy See, Iceland, Japan, Liechtenstein, Monaco, New Zealand, Norway, Rwanda, San Marino, South Korea, Singapore, Switzerland, and Thailand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enmanelskeråhate skrev (2 minutter siden):

Can I enter France?

1. If you are arriving from a country on the list below, you can enter metropolitan France without any COVID-19 restrictions.

Member States of the European Union, Andorra, Australia, the Holy See, Iceland, Japan, Liechtenstein, Monaco, New Zealand, Norway, Rwanda, San Marino, South Korea, Singapore, Switzerland, and Thailand.

Ålreit. Så det at Macron har snakket om vaksinepass er bare tull? 

Anonymkode: bb857...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ålreit. Så det at Macron har snakket om vaksinepass er bare tull? 

Anonymkode: bb857...b25

Ja pr nå er det mye snakk om mye rart. Hva som skjer fremover vet jo ingen, bedre å forholde seg til de reglene som gjelder nå. Pandemien vil avta mot sommeren og sydligere land vil garantert ha turister så jeg gleder meg i hvert fall stort til varm og deilig ferie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike: 

Fra og med 28.november er det anledning til å være ute én gang pr dag,  inntil tre timer pr gang, og det er mulig å bevege seg inntil 20 kilometer fra bostedet.

 

Kjedelig ferie da...

Anonymkode: bb857...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Frankrike: 

Fra og med 28.november er det anledning til å være ute én gang pr dag,  inntil tre timer pr gang, og det er mulig å bevege seg inntil 20 kilometer fra bostedet.

 

Kjedelig ferie da...

Anonymkode: bb857...b25

Dette er også feil, portforbud mellom 20:00 og 06:00 pr nå. Innen ferien er dette over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 20.06):

Det kommer ikke til å bli utenlandsreiser på flere år for mange, så har ikke bestemt meg helt ennå. 

Anonymkode: b466a...436

Hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 8.17):

Det blir ikke noe reising i 2021, vent og se.

Anonymkode: 330f0...b55

Det sa mange i fjor også, gikk fint da og går fint i år også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enmanelskeråhate skrev (16 minutter siden):

Dette er også feil, portforbud mellom 20:00 og 06:00 pr nå. Innen ferien er dette over;)

Mellom 06 og 20 kan være ute så mye man vil? 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mellom 06 og 20 kan være ute så mye man vil? 

Anonymkode: 8eb16...745

Sikkert lokale regler rundt i Frankrike, men fra 28 desember er det det som gjelder, nå er jo mest sannsynlig pandemien på topp. I fjor var den på topp i feb/mars og nå har vi vaksine også så tipper mye er veldig bra til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig vaksinert om 21 dager, men vet ikke om jeg har lyst til å reise allikevel. Fikk første dose i dag. 

Anonymkode: a391b...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke noen planer. Mest sannsynlig blir vi hjemme, med småturer hit og dit. Vi har et fint telt, og om det blir bra vær tar vi det med og slår oss ned der det skulle passe.  Utlandet blir det ikke, jeg blir vaksinert nå til uken, han kommer bak i køen.  Håper derimot at jeg kan ta en tur til Frankrike til høsten for å feire bursdagen til en nær venn som bor der. 

Anonymkode: 26c91...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er ferdig vaksinert om 21 dager, men vet ikke om jeg har lyst til å reise allikevel. Fikk første dose i dag. 

Anonymkode: a391b...d32

Hvis det blir sånn at de finner ut at vaksinen kun beskytter i 6 mnd så må du isåfall reise tidlig på sommeren ;)

Anonymkode: 1dba0...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar en helg eller 2 på en rorbu i nabokommunen. Venter med Englandstur til neste år og håper verden er blitt litt mer normal til dess. Ellers så blir det å fortsette å bruke naturen rundt oss, skogsturer, fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Hadde vært koselig om vi får til en kjøretur rundt i Storbritannia med hunden, men jeg tør ikke å håpe på noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...