Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 7.33):

Hvis det blir sånn at de finner ut at vaksinen kun beskytter i 6 mnd så må du isåfall reise tidlig på sommeren ;)

Anonymkode: 1dba0...d8f

Da får jeg nok ny innen 6 mnd så det går nok bra. 

Anonymkode: a391b...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linny111 skrev (På 13.1.2021 den 16.19):

Hadde vært koselig om vi får til en kjøretur rundt i Storbritannia med hunden, men jeg tør ikke å håpe på noe ennå.

Høres koselig ut :) 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Norgesferie er supert , s vi skal se mer av det vakre landet vårt

Anonymkode: 4dd32...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg bor i Oslo, men det er så mye bråk med brøytebiler og gudene vet hva, at jeg vurderer å unne meg en hotellovernatting i sentrum. Savner hotellfrokost og badekar 😍 Litt usikker om jeg skal gjøre det, er helt alene og kjenner ingen som vil bli med. Men tror jeg ville kost meg med take away, badebomber og film/snacks på rommet. 

Anonymkode: f7d49...6d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke reise noen steder i vår eller sommer.

 

Men jeg har planer om å reise i enten September eller Oktober, altså om ting blir bedre om det fremdeles er som nå i September/Oktober så drar jeg ikke.

Skal ikke dra til noe spennende sted, skal bare til Hamar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo Norgesferie da, et eller annet sted. Sverige hadde vært bra, kanskje andre land i nord-Europa. Gidder ikke syden om sommeren. En sydentur iløpet av vinteren hadde vært fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planlagt noe enda, venter og ser hvordan det ligger an til sommeren, om ting er mer på samme nivå som Europa var i fjor sommer, om vi har fått vaksinen osv. Men uansett har jeg håp for mer slutten av året, da har jeg i alle fall tenkt å reise utenlands.

Anonymkode: fc0d3...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en drøm om Jersey, hadde bestilt tur dit i fjor som ble avlyst. Smitten går nedover i Storbritannia, så vi har ikke gitt opp håpet. Håper inderlig det blir mulig å reise mer normalt igjen, det å måtte teste seg på avreisedagen er jo dødfødt. Man vil jo gjerne vite før samme dag om man kan dra eller ikke. Da er selv vaksinepass bedre, såfremt de får til en felles løsning for de fleste land.

Anonymkode: 33045...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til feriehuset vårt i Spania. Tar 3 uker der, og bruker en av ukene til karantene når vi kommer hjem. Har fått nok av Norge.

Anonymkode: 60177...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linny111 skrev (På 13.1.2021 den 16.19):

Hadde vært koselig om vi får til en kjøretur rundt i Storbritannia med hunden, men jeg tør ikke å håpe på noe ennå.

Hunden er en god sjåfør.

Anonymkode: f228d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi reiser til feriehuset vårt i Spania. Tar 3 uker der, og bruker en av ukene til karantene når vi kommer hjem. Har fått nok av Norge.

Anonymkode: 60177...43b

Har dere funnet en forsikring dere stoler på? Har muligheten til å gjøre tilsvarende, gå i karantene i eget hus, men å stå uten forsikring holder oss tilbake. 

Anonymkode: 2168d...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har dere funnet en forsikring dere stoler på? Har muligheten til å gjøre tilsvarende, gå i karantene i eget hus, men å stå uten forsikring holder oss tilbake. 

Anonymkode: 2168d...bd8

Det finnes egne covid forsikringer du kan kjøpe.

Anonymkode: 60177...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det finnes egne covid forsikringer du kan kjøpe.

Anonymkode: 60177...43b

Hvilken har dere sett på? Synes det har vært mange rare forbehold hos de jeg har sett så langt, så setter pris på tips :)

Anonymkode: 2168d...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke et par uker totalt på familiebesøk i Telemark og Agder i sommer. Blir det mulig å reise utenlands tar jeg to uker i varmere strøk før jul, går det ikke an å reise blir det oppussing av soverommene i stedet 😊  Jeg er veldig lei av alle restriksjoner og stengte dører, så det jeg håper aller mest på nå er at det ikke tar så lang tid før Oslo åpner opp. Ønsker meg pub til pub-runder og folk i gatene!  

Anonymkode: 88492...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikotter flyvninger av miljømessige årsaker, så som de 10 siste årene blir det feriering i Norge. Her har vi alt vi trenger, i tillegg til at vi støtter opp om turistnæringen i vårt eget land. 

Anonymkode: 90c12...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...