Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Tulipanpiken said:

Du har nok misforstått Karen-typen 😅 
 

Videoen var vond å se på. 

Eller kanskje du har? 🙂

 

Les det nederste på bildet 🤷🏼‍♀️💁🏼‍♀️

20201112_213624.jpg

Endret av sommerfugl154
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Potet

Slik jeg oppfatter det ble K.J mer og mer radikalisert fra 2011-12. Da spredte hun en del jødehat mener jeg og huske. Jeg tror det var egenstudier av Syriakrigen som gjorde at hun ramla ned i konspihullet. Hun støtte vel på folk på nett og teorier som ikke er bra for henne. 

Det samme med Steigan som var en smart og dyktig kar før det bærte utfor med han også. 

Triste saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Giftmann30 skrev:

Wow! Første gang jeg føler KG folk er oppegående. Endelig enig med dere i et tema👍🏻

Du må endelig gjerne komme med egne synspunkt/tema/meninger :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 14.03, Viki6 skrev:

Hun er jo ikke helt god. Sjekk det ville blikket. 

Hun er skremmende, virker så full av hat og forakt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt å hørte på hva hun sa nå, synes det var skremmende. Tenker på henne som "trimdronninga" det er langt derfra og til det hun snakket om nå. Virkelig trist.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo skremmende å se hvordan pandemien har vært i andre land, men her i norge så føler jeg at det som creeper meg ut mest er at alle går rundt med masker og er så skremte, så det må gå an å diskutere dette også. Hvor mye tvangstanker og depresjoner og økonomiske kollaps skal denne pandemien tåle? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Thaila skrev:

Det er jo skremmende å se hvordan pandemien har vært i andre land, men her i norge så føler jeg at det som creeper meg ut mest er at alle går rundt med masker og er så skremte, så det må gå an å diskutere dette også. Hvor mye tvangstanker og depresjoner og økonomiske kollaps skal denne pandemien tåle? 

Så du kan la deg skremme av mennesker går med munnbind i en pandemi men de som ønsker å beskytte seg og sine mot denne pandemien er de som burde diskuteres? Ok.

Jeg er skremt av denne pandemien. Ikke for min egen del. Men for mine kronisk lungesyke foreldre. Og for kreftpasientene jeg behandler hver eneste dag. Og pasientene er skremte de og og ønsker ikke å bli smittet. Og mange av disse bruker munnbind. 

 

Endret av Salmonella
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Salmonella skrev:

Så du kan la deg skremme av mennesker går med munnbind i en pandemi men de som ønsker å beskytte seg og sine mot denne pandemien er de som burde diskuteres? Ok.

Jeg er skremt av denne pandemien. Ikke for min egen del. Men for mine kronisk lungesyke foreldre. Og for kreftpasientene jeg behandler hver eneste dag. Og pasientene er skremte de og og ønsker ikke å bli smittet. Og mange av disse bruker munnbind. 

 

Man har jo ikke akkurat noe valg, man må jo gå med munnbind om man vil eller ikke hvertfall her jeg bor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Salmonella skrev:

Så du kan la deg skremme av mennesker går med munnbind i en pandemi men de som ønsker å beskytte seg og sine mot denne pandemien er de som burde diskuteres? Ok.

 

Jeg bruker munnbind når jeg er på jobb i butikken. Ikke bare for min del, men tenk om jeg hadde vært syk uten å vite det og så sprer virus blant kunder. Bare der har du potensielle 250 (bare for å ta et tall) smittede som igjen tar det med seg og sprer videre...

Om jeg kan forhindre dette ved å bruke munnbind når jeg er tett på kunder så synes jeg det er bare bra med munnbind 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sommerfugl154 skrev:

Eller kanskje du har? 🙂

 

Les det nederste på bildet 🤷🏼‍♀️💁🏼‍♀️

20201112_213624.jpg

Jo da, men i videoen virker KJ først og fremst sprøyte gal og helt ute av kontroll - det er jo ikke det som kjennetegner en Karen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillehammeren skrev:

Ironien er jo at hun sier man mister hjerneceller av å bruke munnbind... 🤷🏻‍♀️😂

Hun burde brukt tiden på å trene hjernemuskler istedenfor andre typer muskler😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, lillehammeren skrev:

Ironien er jo at hun sier man mister hjerneceller av å bruke munnbind... 🤷🏻‍♀️😂

Tenk leger og tannleger som har brukt munnbind i årevis uten å miste hjerneceller av den grunn 😂

De har jo munnbind på i flere timer!

Hvordan forklarer KariJ det? 🤷🏼‍♀️🤔

 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 20.10, apokryf skrev:

Trist å lese alt dere blinde mennesker skriver. Er dere virkelig så lite oppegående at dere ikke skjønner hva som er iferd med å skje? I hele verden? Dere må seriøst våkne!  Her har akkurat regjeringen hemmeligstemplet alt som omhandler tiltakene de setter inn mot corona for 100(!!) år frem i tid. Vi er døde og begravet hele gjengen før vi virkelig kan få svar på hvilken informasjon de holder skjult fra oss vedrørende alt som skjer nå. Åpne øynene litt folkens, kanskje dere klarer å se hvorfor Kari er så engasjert også da.

Hvem er det du mener står bak denne verdensomspennende konspirasjonen og hva skulle de ha å tjene på å late som det er en pandemi?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ss82 said:

Hvem er det du mener står bak denne verdensomspennende konspirasjonen og hva skulle de ha å tjene på å late som det er en pandemi?

For å ikke snakke om alle tusen vitenskapsmenn, regjering, leger som alle er med på denne topp hemmelige sammensvergelsen uten at det blir oppdaget. Og det er jo sikkert masse penger å tjene, det ser man jo allerede på alle land som går med dundrendes overskudd pga denne pandemien. Har de gått vekk fra 5G og chip teorien allerede?

Sorry as, sammenligner disse konspirasjonsteoretikerne med de som hater barnevernet og oppriktig tror at de kidnapper barn fra foreldre for å tjene penger. Koko hele gjengen som liksom skal være så opplyst og spesielle som liksom har forstått noe ingen andre har.

Ser det skal være demonstrasjon i Oslo nå også. Håper de blir bøtelagt hele gjengen om ikke flere blir smittet/smitter sine i risikogruppa og må forstå det på den måten.

Endret av Nebel86
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...