Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva hun hadde sagt hvis hun ble skikkelig syk av Covid-19, og måtte få behandling på sykehuset... 🤔 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese alt dere blinde mennesker skriver. Er dere virkelig så lite oppegående at dere ikke skjønner hva som er iferd med å skje? I hele verden? Dere må seriøst våkne!  Her har akkurat regjeringen hemmeligstemplet alt som omhandler tiltakene de setter inn mot corona for 100(!!) år frem i tid. Vi er døde og begravet hele gjengen før vi virkelig kan få svar på hvilken informasjon de holder skjult fra oss vedrørende alt som skjer nå. Åpne øynene litt folkens, kanskje dere klarer å se hvorfor Kari er så engasjert også da.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar
1 minutt siden, apokryf skrev:

Trist å lese alt dere blinde mennesker skriver. Er dere virkelig så lite oppegående at dere ikke skjønner hva som er iferd med å skje? I hele verden? Dere må seriøst våkne!  Her har akkurat regjeringen hemmeligstemplet alt som omhandler tiltakene de setter inn mot corona for 100(!!) år frem i tid. Vi er døde og begravet hele gjengen før vi virkelig kan få svar på hvilken informasjon de holder skjult fra oss vedrørende alt som skjer nå. Åpne øynene litt folkens, kanskje dere klarer å se hvorfor Kari er så engasjert også da.

Kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, sommerfugl154 skrev:

Hun er en norsk reinkarnasjon av amerikanske Karen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Hæ? en Karen er jo en sånn som ringer politiet fordi naboen hadde 6 gjester og ikke bare fem, og som lager helvete i køa på Rema fordi personen bak står 3 cm for nær.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 14.00, Jobbermedbarn skrev:

Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. 

Hun har sannsynligvis alltid vært ko-ko, men sosiale medier åpner jo opp for at andre får innsikt i galskapen som bor i folk. Alle har i dag en plattform der de kan dele vrangforestillingene sine med resten av verden. Det blir brått veldig tydelig at det ikke står så bra til med enkelte personer som på andre arenaer har fremstått som oppegående mennesker.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Hun er venninne med Bertheussen-dama, dere vet samboren til Wara, som har vært i retten for trussler mot ex-justisministeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, velociraptor said:

Hæ? en Karen er jo en sånn som ringer politiet fordi naboen hadde 6 gjester og ikke bare fem, og som lager helvete i køa på Rema fordi personen bak står 3 cm for nær.

Ja, og legger ut en video der det klages over tiltak i hun ikke kan forstå. Typ "står på mine rettigheter" og driter i andre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2020 den 13.21, Mummy1 skrev:

Jeg grøsser over den siste videosnutten hun har lagt ut på Instagram...

Hun hever seg over alle eksperter, og kaller pandemien for F...Bullshit! 

Jeg håper at de mange følgerene hennes trykker unfollow... og ikke lar seg påvirke... 🤔

Koko. Innleggelse neste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hva Kari og de som mener som henne tenker om avisoverskrifter som dette: 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/weeMQL/sykehusene-i-napoli-er-ved-bristepunktet

At Covid 19 er "bullshit"? At det ikke er sanne nyheter, men lureri fordi media er subsidiert av staten?  Saten som nå skal kneble oss via frykt - slik at det kan innføres dikatur? Verdensomfattende sådan, for alle verdens ledere er tydeligvis enige om dette i og med at det er coronavirus, munnbind og lockdown over det hele. 

 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaquesson får flytte til Sverige og starte opp trimaktiviteter der.  Der får hun se hvordan det går, når man satser på flokkimmunitet. 

Der bruker de ikke munnbind, så det kommer hun til å digge.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 20.44, sommerfugl154 skrev:

Ja, og legger ut en video der det klages over tiltak i hun ikke kan forstå. Typ "står på mine rettigheter" og driter i andre

Du har nok misforstått Karen-typen 😅 
 

Videoen var vond å se på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...