Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se noe annet enn at hun gjør dette for oppmerksomhet om egen person. Det er lettere måte å skape blest å gå rundt og oppføre seg skandaløst og merkelig enn å gjøre noe nyttig og bra. Veldig synd, for hun har vist at hun kan bedre enn dette. Argumentasjonen hennes blir veldig tynn: Erna er en diktator, dette er et totalitært regime, det er bullshit, psycho og crazy. Nei, hun burde holde seg til trimgreiene sine. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.11.2020 den 14.15, Kågebruker skrev:

Det har klikket for Jaquesson. Rart å tenke på at hun var annerledes før. Eller var hun det? Nesten så jeg blir redd for at folk jeg kjenner skal ende opp på samme måte.

Samme her. Hun virker oppriktig psyk. syk. Husker henne som positiv og grei med der trimmen på TV på 90tallet. Kan jo ha vært en fasade så klart. Nå virker det som om hun blir gal av å ikke få oppmerksomhet og må heletiden ha en "kjepphest" ellernoe å rable og rave om, der hun vet bedre enn alle andre. Dreiv ikke hun og trakasserte noen transpersoner en stund også? Hisset seg opp over helt fremmede folk og ropte og skrek i media.

 

Endret av miniomelett
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en person som har "mistet det", hun sier så mye gæli. Helt tydelig at det ikke er slik at sunn mat og aktivitet automatisk gir en frisk psyke...

Hun virker gammel og ufattelig bitter. Jeg skal ikke si at dama burde fått barn for å hatt et mer meningsfult liv, for det kan være feil, men i noen tilfeller lurer jeg på om enkelte barnløse gamle damer burde hatt barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Kari J på seg selv som en "opposijonell intellektuell" som er kontroversiel fordi hun nevner "ubehagelige sannheter" ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Chomsky89 skrev:

Ser Kari J på seg selv som en "opposijonell intellektuell" som er kontroversiel fordi hun nevner "ubehagelige sannheter" ?

 

Det tror jeg. En som skal ha andre til å «våkne opp». Når noen sier VÅKN OPP!, så er det bare å sove videre. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Bajshue said:

Så fordi man skiller seg ut eller har andre meninger enn deg så er man koko? Interessant.... 

Ja. For det dreier seg om koko-meninger..! Slik som at vaksine er tull og covid-19 er fake news 🙄

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, parmanoia skrev:

Hun har barn....... og ellers synes jeg dette blir for usaklig. 

Åja... hehe, trodde ikke hun hadde det. 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FruJohansen said:

Man kan ta en kikk på gruppa NorExit,

LOL, for et sted. Ikke overraskende ønsker 94% der inne at Trump skulle vinne valget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bajshue skrev:

Så fordi man skiller seg ut eller har andre meninger enn deg så er man koko? Interessant.... 

En må jo veldig gjerne ha andre meninger, men å si at covid er en bløff blir for dumt, og måten hun sprer budskapet sitt på er ikke bra. Det er rett og slett et hån mot dem som har mistet noen under denne pandemien, alle de som har stått i frontlinjen å reddet liv, alle leger og sykepleiere rundt i verden som har død i tjeneste. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, loveli skrev:

Åja... hehe, trodde ikke hun hadde det. 😛

 

Mener hun har to sønner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig budskap og skremmende holdninger, Hun topper det i dag , med nok et bidrag.der hun bla  hevder at vi lever i et diktatur, og påpeker de åpenbare løgnene og bristene i regimets propagandat Hun skriver også  i kommentarfeltet at men ikke kan stole på nyhetene ang det som skjer i Belgia 

Ja det er skremmende at det er mange som støtter utspillene hennes, og har den samme tankegangen. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det er tillatt å skrive det i klartekst, men den dama er et ps. tilfelle. Slike bør nesten stoppes (sensureres) på et vis, til alles beste. Hun må beskyttes mot seg selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...