Gå til innhold

Kari Jaquesson

Mummy1

Anbefalte innlegg

Kanskje Kari har vært på låvefest hos Hans C. Gaarder? To døde, og 9 smittet så langt etter fornektelsesfesten 😏

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oslojente88 skrev (På 12.4.2021 den 15.36):

Rart hvor stille det har vært fra henne og hun har jo bursdag i dag. 

Jeg har fulgt henne litt på Facebook, og har sett hun har hatt pause på en uke tidligere. Men da har hun skrevet på face at hun blir borte en stund. Da er det et annet sosialt medie hun da skal prioritere etter som jeg forstod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (6 minutter siden):

Hun er aktiv på instagram

Hva er de siste utspillene fra hennes retning der, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Million said:

Hva er de siste utspillene fra hennes retning der, da?

Ny video med hyllest til steigan.no

VIDEO MED ANBEFALING - EN ARTIKKEL DU MÅ (ja, MÅ) LESE!
Steigan.no er uten tvil den aller beste nettavisen  - og spesielt nå i disse tider har avisen vært uvurderlig for kritisk journalistikk. Der de andre - gammelmediene- har stått i stram giv akt og megafon for regjeringens herjinger har steigan.no kontinuerlig bragt oss kritisk, vitenskaps- og evidensbasert informasjon samt skarpe og nøyaktige kommentarer.

I dag har jeg noen anbefalinger til deg. [VIDEO 4 minutter]

https://www.instagram.com/tv/CNoyOA5A0_8 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blokkert i fra facebook sa hun på en eller annen video på instagram. Ikke så rart det så mye skadelig feil informasjon og propaganda det øser ut

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, oslojente88 said:

Hun er blokkert i fra facebook sa hun på en eller annen video på instagram. Ikke så rart det så mye skadelig feil informasjon og propaganda det øser ut

Hun er i full gang igjen nå.

image.thumb.png.29c3b4e5b30b48b7ed4cc864b4c51db6.png

Endret av von Dünkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

von Dünkel skrev (53 minutter siden):

Jeg blir sprø av meningene hennes 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

von Dünkel skrev (På 19.4.2021 den 16.46):

Nå har hun nådd punktet for at hun trenger psykiatrisk hjelp. Finnes det ingen som kan hjelpe henne?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (9 timer siden):

Nå har hun nådd punktet for at hun trenger psykiatrisk hjelp. Finnes det ingen som kan hjelpe henne?

Nytt lav mål idag: poster en annens innlegg som går ut på oppskriften på å skaffe familien millioner av dollar: være kriminell, bruke stoff, late som du ikke får puste i 30 min osv. Hun kaller de som er glade for at politimannen fikk sin straff for  Floyd-kulten. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (13 timer siden):

Nytt lav mål idag: poster en annens innlegg som går ut på oppskriften på å skaffe familien millioner av dollar: være kriminell, bruke stoff, late som du ikke får puste i 30 min osv. Hun kaller de som er glade for at politimannen fikk sin straff for  Floyd-kulten. 

Å spre hat er vel straffbart?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (17 timer siden):

Nå må hun begynne å tenke over hva hun sier. Hun må gjerne mene og tro på hva hun vil for min del, men sånt som det der går det bare ikke an å si/skrive! 😮 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Nå må hun begynne å tenke over hva hun sier. Hun må gjerne mene og tro på hva hun vil for min del, men sånt som det der går det bare ikke an å si/skrive! 😮 

På denne posten fikk hun faktisk motsvar fra en corona-meningsfelle om at dette var IKKE greit å reposte. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Men damen er jo f. ikke klok og er jo blitt en av Norges største parodier. Skulle hun blitt vernet fra seg selv? Ja absolutt, men det er jo faktisk bare skrullinger og sære mennesker som tar denne dama seriøst lengre. Det er jo en grunn til at hun dukker opp på de morsomste memes og tøyse kontoer på insta.

Men er det skremmende alt det hun klarer å prestere å plumpe ut med? Ja for hun mener jo ting høyst seriøst selv men den gjevne oppegående menneske tar heldigvis ikke hun seriøst.

Edit; hun er faktisk så koko at jeg klarer ikke å bli engasjert, sjokkert, opprørt av hi engang og det sier mye da jeg vanligvis hadde blitt opprørt av slik, men ikke her.. hun er ikke verdt kaloriene mine..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...