AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #221 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Helt ærlig så tror jeg vi får se om 5 eller 10 eller 20 år hvem som egentlig hadde rett her. Jeg har ingen tiltro til regjeringen lenger og tror dette blir noe for ettertiden å ta tak i. Anonymkode: 2ec59...c09 Jeg ser av en eller annen grunn for meg dokumentarer om 10 år om aller feilene som ble gjort på verdensbasis under pandemien og historier fra mange som ble rammet. Tror vi kommer til å bli overrasket om noen år om hvordan dette utviklet seg. Anonymkode: dc369...a26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. januar 2021 #222 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kari har skyhøy intelligens Dere gjør lurt i å høre på henne. Anonymkode: 63a1b...c70 Lol 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #223 Del Skrevet 28. januar 2021 Fysikeren skrev (5 timer siden): Denne videoen fra Fangene på Fortet synes jeg fint illustrerer hvilket mentalt nivå det er på Kari Jaquesson. https://www.facebook.com/watch/?v=1770633566427683 LOL. Anonymkode: 63b16...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. januar 2021 #224 Del Skrevet 28. januar 2021 Hva mente hun med at det var lock down i Norge for 2 år siden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #225 Del Skrevet 28. januar 2021 Fysikeren skrev (5 timer siden): Denne videoen fra Fangene på Fortet synes jeg fint illustrerer hvilket mentalt nivå det er på Kari Jaquesson. https://www.facebook.com/watch/?v=1770633566427683 "Noen stakkars gamle mennesker som bor på pleiehjem og lever på overtid"? Fy faen!! Bestemor er på sykehjem og pga de strenge restreksjonene har jeg ikke sett henne siden lenge før jul. Og hun spør etter oss hver gang mor eller far er der. Hun har tre barnebarn. Ingen av oss har sett henne på lenge. Bare ene broren min på julaften, men det er det. Jeg pleide å være mye sammen med henne siden hun bodde i gata vi vokste opp. Det gjør vondt å høre noe snakke sånn om eldre mennesker. Og min andre bestemor har jeg ikke klemt på et år. Hun har 10 barnebarn og for første gang på 20 år har vi ikke vært samlet til bursdag og juleselskap hos henne før jul....😭 Jeg blir genuint lei meg av å tenke på det. Anonymkode: 0ad52...958 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 28. januar 2021 #226 Del Skrevet 28. januar 2021 Noen hadde kommentert på videoen hennes at hun selv mest sannsynlig hadde blitt så redd for viruset at hun nektet å anerkjenne at det fantes. Det tror jeg på. Ikke tale om at den dama er ved sine fulle fem! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #227 Del Skrevet 28. januar 2021 Bølle skrev (42 minutter siden): Hva mente hun med at det var lock down i Norge for 2 år siden? Men det er akkurat det som er med dama..helt ute på kjøret. Hu må jo være syk? Anonymkode: 84fea...bd8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamondlady Skrevet 28. januar 2021 #228 Del Skrevet 28. januar 2021 3 hours ago, Hannah80 said: Tror virkelig ikke KJ kunne brydd seg mindre om hva en fullstendig fremmed har i kurven sin . Det virker jo som om hun bryr seg veldig, om hva fullstendig fremmede driver med hun har jo en mening om alt folk gjør og ikke gjør. Hun oppfordrer jo folk til og ikke bruke munnbind blandt annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 28. januar 2021 #229 Del Skrevet 28. januar 2021 Har hørt i fire minutter og jeg klarer ikke mer, hun er jo direkte farlig! "Jeg har hørt fra en venninne i England som er helsefagarbeider..", skikkelig vitenskapelig med andre ord! FN, WHO, alle driver med humbug, kun Kari sitter med sannheten! Orker ikke høre mer!! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2021 #230 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg synes KJ er modig og tenker veldig riktig om veldig mye. Hun er kjempeviktig i samfunnsdebatten. Tusen ganger viktigere enn alle mobberne her inne. Dere har samfunnet mer enn nok av. Ja til flere damer som KJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. januar 2021 #231 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hennes lokale butikk er også min lokale butikk. Håper jeg slipper å treffe henne der i pandemitid. Det har vært ille nok før pandemi, når hun har forelest for de stakkars ansatte om hva som er bra for kroppen og hva som ikke er bra for kroppen, og hvor mye elendige ting de selger der. Som om en i kassa på Rema har noe påvirkning på det. Anonymkode: 9cfd4...a4d Møter du henne, si høyt og tydelig VIK FRA MEG SMITTER. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 28. januar 2021 #232 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja det er nesten så man unner henne en ørliten sving innom respirartoren. Anonymkode: 2a3ba...29f Så stygge dere er. Fy😡 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. januar 2021 #233 Del Skrevet 28. januar 2021 Paramount skrev (20 minutter siden): Jeg synes KJ er modig og tenker veldig riktig om veldig mye. Hun er kjempeviktig i samfunnsdebatten. Tusen ganger viktigere enn alle mobberne her inne. Dere har samfunnet mer enn nok av. Ja til flere damer som KJ! Hm. Jeg syns ikke den dama snakker så respektfullt og pent om andre akkurat. Eller du syns kanskje det? Hun er ikke viktig i noen debatt. Jeg tror folk bare ser på henne med skrekkblandet fryd. For min del går hun for langt til å ha noen underholdningsverdi i så måte. Men jeg tror mange syns det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. januar 2021 #234 Del Skrevet 28. januar 2021 Forundret.. skrev (12 timer siden): Det ville jeg blitt med på!! Jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 28. januar 2021 #235 Del Skrevet 28. januar 2021 Hun går jo rundt i gata og peker, snikfilmer og henger ut folk som ikke bruker munnbind. Selvfølgelig unner vi folk som oppfører seg sånn vondt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 28. januar 2021 #236 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Siste videoen til Kari. Så nedlatende og stygt hun snakker om mennesker som følger coronatiltakene i samfunnet 😳 Endret 28. januar 2021 av Marioposa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 28. januar 2021 #237 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Blir så irritert av alle som bare elsker å mobbe og være når en ikke har samme me ung som msm. Nei, hun er ikke ekspert, men vi kan ikke ha et samfunn der bare eksperter får lov å si sin mening. De har tatt feil mange ganger, så jeg stoler aldri blint på de. Corona er ikke mer farlig enn en vanlig influensa for de aller fleste. Det vi ser i Italia og diverse andre land er at folk dør av andre sykdommer enn corona, les antibiotikaresistens. Mange har ikke engang symptomer. Den er farlig for enkelte , men ikke for majoriteten. Jeg følger selvfølgelig råd og påbud fra myndighetene likevel,.men driver ikke med sånn sjikanering av andre. Skam dere. Jeg blir flau av å lese sånt hat og mobbing av andre. Dere burde væet utestengt... Endret 28. januar 2021 av Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2021 #238 Del Skrevet 28. januar 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Hm. Jeg syns ikke den dama snakker så respektfullt og pent om andre akkurat. Eller du syns kanskje det? Hun er ikke viktig i noen debatt. Jeg tror folk bare ser på henne med skrekkblandet fryd. For min del går hun for langt til å ha noen underholdningsverdi i så måte. Men jeg tror mange syns det. Du har rett i at hun kunne med fordel roet seg litt, er ikke like fornuftig og bra alt hun sier. Dessverre overskygger ofte de drøyeste påstandene all fornuften. Men at hennes synspunkter er viktige er jeg ikke i tvil om. Ikke mange våger å si høyt mye av det hun står for. Og hun har ofte helt rett etter min mening. Nå vurderer jeg ikke en debatt etter underholdningsverdi, eller hva andre mener om KJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. januar 2021 #239 Del Skrevet 28. januar 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Du har rett i at hun kunne med fordel roet seg litt, er ikke like fornuftig og bra alt hun sier. Dessverre overskygger ofte de drøyeste påstandene all fornuften. Men at hennes synspunkter er viktige er jeg ikke i tvil om. Ikke mange våger å si høyt mye av det hun står for. Og hun har ofte helt rett etter min mening. Nå vurderer jeg ikke en debatt etter underholdningsverdi, eller hva andre mener om KJ. Men hvilke synspunkter har hun som er viktige her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 28. januar 2021 #240 Del Skrevet 28. januar 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Hadde jeg sett henne på butikken så hadde jeg kjøpt masse, masse usunn mat og stilt meg i køen rett bak henne bare for moro skyld! Anonymkode: 2772c...ad8 Med munnbind og visir 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå