Gå til innhold

Trenger du hjelp med Tinder-profilen din?


Miss-Grey

Anbefalte innlegg

3 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Tror du undervurderer kvinner, her altså. De leser. De liker å lese. Bare se på forumet vi befinner opp på akkurat nå. 

Nei, det gjør de ikke. Hatt tinder i mange år og de spør alltid om ting som står i profilteksten. 

Når jeg påpeker det sier de bare "ups hihi så bare på bildene". 

Anonymkode: 57ce9...e58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.11.2020 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Ååååååh du var fin ❤️❤️❤️ Liker at du ikke er så selvhøytidelig 🤪

Anonymkode: 099b3...db9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør de ikke. Hatt tinder i mange år og de spør alltid om ting som står i profilteksten. 

Når jeg påpeker det sier de bare "ups hihi så bare på bildene". 

Anonymkode: 57ce9...e58

Da er du vel fin å se på, da. Det endrer ikke min påstand på generelt grunnlag, mener nå jeg.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bilder og presentasjon er alt på tinder.

Anonymkode: 57ce9...e58

På sett og vis, men det i seg selv er jo ikke nok. Ofte blir man jo valgt bort på grunn av den man er, ikke hvordan man presenterer seg. For mange vil jeg være for ung, for gammel, for lav, for tynn, for hårete, for nerdete eller for langt unna.

Klart presentasjonen spiller en rolle, men kun overfor de man i utgangspunktet er interessant for. Da er jo spørsmålet i hvilken grad presentasjonen er avgjørende, og det er ofte vanskelig å vurdere. Om noe ville jeg vel nesten si at om det er noe som er sentralt her, så er det å få frem positive, relevante egenskaper man kanskje har utelatt uten å tenke over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Da er du vel fin å se på, da. Det endrer ikke min påstand på generelt grunnlag, mener nå jeg.

Basert på min lange erfaring med tinder leser flertallet av kvinner ikke profilteksten. Du er selvfølgelig velkommen til å være uenig.

Anonymkode: 57ce9...e58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg ut profilen din så vi andre får se suksessoppskriften!

Anonymkode: c0ced...eb8

 

never-gonna-53034356.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var mange hyggelige kommentarer her inne, tusen takk!

Virker som det er enighet om at jeg burde bytte ut sort/hvitt-bildet, men litt delte meninger om jeg skal beholde mitt første bilde forrest, så får prøve meg litt frem der 🙂

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var mange hyggelige kommentarer her inne, tusen takk!

Virker som det er enighet om at jeg burde bytte ut sort/hvitt-bildet, men litt delte meninger om jeg skal beholde mitt første bilde forrest, så får prøve meg litt frem der 🙂

Anonymkode: c63dd...ef1

Enig i at sort/hvitt-bildet bør bort. Det har dessverre altfor dårlig oppløsning. Synd, fordi det ser ut som det egentlig er et fint bilde av deg.

Profilen din vil da ikke ha et eneste nærbilde av ansiktet ditt, så det bør være noe du prioriterer å få deg.

Anonymkode: 57ce9...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i at sort/hvitt-bildet bør bort. Det har dessverre altfor dårlig oppløsning. Synd, fordi det ser ut som det egentlig er et fint bilde av deg.

Profilen din vil da ikke ha et eneste nærbilde av ansiktet ditt, så det bør være noe du prioriterer å få deg.

Anonymkode: 57ce9...e58

Enig der! Tenker å legge til 2 stk hvis jeg kan finne noen jeg liker

Anonymkode: c63dd...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har en bekjent som visst nok skal ha knekt tinder koder. Han er veldig flink når det kommer til dette med å ta bilder siden han alltid har hatt en interesse for det. Det litt morsomme er at han ikke har hatt særlig hell i kjærlighetslivet ellers, men knekker man markedsføringskoden når det kommer til hvordan man skal lage, og presentere en god profil på sosiale medier eller en datingapp kommer man altså langt med det. Han gjør det mye bedre enn både meg, og alle andre jeg kjenner på tinder for eksempel. 

Problemet for mange av oss andre ts, er at vi ikke har bilder slik som førstebilde til Jacob i denne tråden for eksempel. Sant, de gangene jeg har dratt for å gjøre noe kult, eller gjort noe lignende som kunne økt min status eller gitt et bestemt inntrykk, har ikke jeg tenkt på at jeg må ha med meg et skikkelig kamera, og fotograf slik at jeg kunne sette sammen en interessant tinderprofil i etterkant. Man skal faktisk klare å ta et skikkelig bra bilde også som det er nok "kraft" i til at det vil ha noe effekt. Jeg vet egentlig ikke helt om jeg skal juble eller grine for at damer er så lett påvirkelige dersom man bare tar i bruk enkle markedsføringsstrategier. På en side må man jo bare applaudere de mennene som legger ned mye innsats, ordner sammen en skikkelig interessant profil med proffe bilder som har appeal, men samtidig synes jeg det er noe trist at helt normale bilder ikke holder til å lage en interessant profil.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
Minesveiper skrev (På 5.11.2020 den 21.58):

 

Problemet for mange av oss andre ts, er at vi ikke har bilder slik som førstebilde til Jacob i denne tråden for eksempel. Sant, de gangene jeg har dratt for å gjøre noe kult, eller gjort noe lignende som kunne økt min status eller gitt et bestemt inntrykk, har ikke jeg tenkt på at jeg må ha med meg et skikkelig kamera, og fotograf slik at jeg kunne sette sammen en interessant tinderprofil i etterkant. Man skal faktisk klare å ta et skikkelig bra bilde også som det er nok "kraft" i til at det vil ha noe effekt. Jeg vet egentlig ikke helt om jeg skal juble eller grine for at damer er så lett påvirkelige dersom man bare tar i bruk enkle markedsføringsstrategier. På en side må man jo bare applaudere de mennene som legger ned mye innsats, ordner sammen en skikkelig interessant profil med proffe bilder som har appeal, men samtidig synes jeg det er noe trist at helt normale bilder ikke holder til å lage en interessant profil.

Tinderprofiler leses jo nærmest kun på mobiltelefoner. Vil ikke si man trenger et "skikkelig kamera" for å klare få et bilde som ser bra ut på en mobilskjerm. Smarttelefonene har blitt gode nok kameraer etter min mening. I tillegg er ikke Jacob sine bilder populære fordi de er tatt med et "skikkelig kamera", men fordi de er morsomme. 

Man kan jo også planlegge morsomme bilder. Det er ikke slik at ting må skje spontant og at man må være heldig for å forevige øyeblikkene. 

 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig der! Tenker å legge til 2 stk hvis jeg kan finne noen jeg liker

Anonymkode: c63dd...ef1

God plan! 

Av ren nysgjerrighet, hvordan gjør du det på tinder? Bra, middels? 

Anonymkode: 57ce9...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke ved bildene mine, men selve teksten kan deles😉 Fått en del henvendelser kan du si😂 Screenshot_20201106_085739.thumb.jpg.f23f4911d0f217ca8a9d9694ed392adf.jpg

Anonymkode: c2488...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger ikke ved bildene mine, men selve teksten kan deles😉 Fått en del henvendelser kan du si😂 Screenshot_20201106_085739.thumb.jpg.f23f4911d0f217ca8a9d9694ed392adf.jpg

Anonymkode: c2488...3c2

Ja, det er jo veldig vanskelig å få seg en match når man som kvinne skriver at man bare vil ha FF... 😄 Du hadde ikke trengt å skrive noe etter det, haha. 

Anonymkode: fa3dc...d22

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo veldig vanskelig å få seg en match når man som kvinne skriver at man bare vil ha FF... 😄 Du hadde ikke trengt å skrive noe etter det, haha. 

Anonymkode: fa3dc...d22

Støtter den!

Ingen menn leser noe etter det 😂

Anonymkode: 57ce9...e58

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

God plan! 

Av ren nysgjerrighet, hvordan gjør du det på tinder? Bra, middels? 

Anonymkode: 57ce9...e58

Litt vanskelig å vurdere når man bare ser det fra sin egen side, men vil vel si jeg gjør det middels+. 

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 hours ago, Fysikeren said:

 

never-gonna-53034356.png

Mener jeg har sett deg i bildetråden... du kjører full shave hvis jeg husker riktig.. Liker du eldre menn..? 

Anonymkode: 9f483...0a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger ikke ved bildene mine, men selve teksten kan deles😉 Fått en del henvendelser kan du si😂 Screenshot_20201106_085739.thumb.jpg.f23f4911d0f217ca8a9d9694ed392adf.jpg

Anonymkode: c2488...3c2

Så fint at du får respons på tinder. Men jeg bare lurer, dersom du ikke er ute etter noe seriøst, hvorfor skriver du interessene dine? Det spiller vel ingen rolle for en ons/fuckfriend? Og hvilken rolle spiller det for deg om vedkommende ikke kan forskjell på kj/skj? Sjelden det blir brukt i senga. 

Anonymkode: c3cd2...7fd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint at du får respons på tinder. Men jeg bare lurer, dersom du ikke er ute etter noe seriøst, hvorfor skriver du interessene dine? Det spiller vel ingen rolle for en ons/fuckfriend? Og hvilken rolle spiller det for deg om vedkommende ikke kan forskjell på kj/skj? Sjelden det blir brukt i senga. 

Anonymkode: c3cd2...7fd

tenkte akkurat det samme 😅

Anonymkode: e550a...4a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
18 hours ago, Nimbus2000 said:

Tinderprofiler leses jo nærmest kun på mobiltelefoner. Vil ikke si man trenger et "skikkelig kamera" for å klare få et bilde som ser bra ut på en mobilskjerm. Smarttelefonene har blitt gode nok til det etter min mening. I tillegg er ikke Jacob sine bilder populære fordi de er tatt med et "skikkelig kamera", men fordi de er morsomme. 

Man kan jo også planlegge morsomme bilder. Det er jo ikke slik at ting må skje spontant og at man må være heldig for å forevige øyeblikkene. 

 

Jeg synes også bildeserien 4-6 var morsom, men ikke bilde 1-3. Synes likevel at bilde 1, og 3 var gode, og spesielt bilde 1. Jeg tror det første bilde man ser er veldig viktig fordi dersom man ikke gjør noe form for inntrykk der, blir man fort sveipet vekk. Sant, hvis bilde 2 til Jacobs profil hadde vært første bilde (Hovedbilde), og han så hadde lagt ut bildeserien 4-6 tror ikke jeg profilen hans hadde gjort det like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...