Gå til innhold

Trenger du hjelp med Tinder-profilen din?


Miss-Grey

Anbefalte innlegg

På 3.11.2020 den 22.17, Miss-Grey skrev:

Hehe - jeg er ikke på Tinder selv, lenger. 😉

Men jeg ser stadig tråder her inne om menn som sliter på Tinder. De har veldig mange oppfatninger om hva det kan skyldes, men jeg tror at det kunne løst seg for noen av dem dersom de fikk noen til å se på profilen med et kritisk blikk.

For å være seriøs et sekund; jeg kan levende se for meg at mange av oss menn har et forbedringspotensial på datingsider..:)

Tanken din er god.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

For å være seriøs et sekund; jeg kan levende se for meg at mange av oss menn har et forbedringspotensial på datingsider..:)

Tanken din er god.

 

Takk! Jeg føler at det er mange fine menn og kvinner som forsvinner litt i mengden der inne, fordi de har veldig generiske profiler. Og så utvikler de en oppfatning om at det er noe «galt» med dem hvis de får få matcher. 

Har selv et utseende som (i beste fall) er middels. Men da jeg la inn en profiltekst som viste frem sære personlighetstrekk og noen nerdete interesser, fikk jeg plutselig kjemperespons! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Miss-Grey said:

Jeg får inntrykk av at veldig mange menn gir opp profilteksten helt, skriver noe veldig upersonlig eller finner en «mal» på nett (det er ofte flere profiler som har de samme formuleringene / den samme vitsen).

Tror at nøkkelen til å lykkes på Tinder er å vise personlighet. Det gjør det mye lettere å treffe morsomme mennesker man klaffer med, også. 😊

Profilteksten er nok langt mindre viktig enn det man er villig til å innrømme.

For menn er nok det viktigste med bioen at teksten ikke inneholder noen "røde flagg", det er bildene som gir likes. Ingen tekst gir gjerne flere likes enn en bio med feilsteg. Det eneste er eventuelt å snakke om friluftsliv i teksten, det kan utgjøre litt forskjell.

Anonymkode: 4a4e0...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Miss-Grey skrev:

Takk! Jeg føler at det er mange fine menn og kvinner som forsvinner litt i mengden der inne, fordi de har veldig generiske profiler. Og så utvikler de en oppfatning om at det er noe «galt» med dem hvis de får få matcher. 

Har selv et utseende som (i beste fall) er middels. Men da jeg la inn en profiltekst som viste frem sære personlighetstrekk og noen nerdete interesser, fikk jeg plutselig kjemperespons! 

Så bra. Sære personlighetstrekk og nerdete interesser er min fanesak! Mine 3220 innlegg her inne bekrefter min påstand:):)

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Profilteksten er nok langt mindre viktig enn det man er villig til å innrømme.

For menn er nok det viktigste med bioen at teksten ikke inneholder noen "røde flagg", det er bildene som gir likes. Ingen tekst gir gjerne flere likes enn en bio med feilsteg. Det eneste er eventuelt å snakke om friluftsliv i teksten, det kan utgjøre litt forskjell.

Anonymkode: 4a4e0...b21

Det kommer nok veldig an på den som sveiper, tror jeg. Det er nok et skille mellom dem som leter etter en «idealmann» (eller -kvinne), og dem som vil ha et menneske de faktisk kan relatere til.

Hadde definitivt ikke noen «røde flagg» i min generiske profiltekst, men da jeg oppgraderte den fikk jeg 4000 nye likes på kort tid. Hadde også et bilde på profilen der jeg var usminket. Det fungerte veldig bra for meg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Så bra. Sære personlighetstrekk og nerdete interesser er min fanesak! Mine 3220 innlegg her inne, bekrefter min påstand:):)

 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2020 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Profilteksten er nok langt mindre viktig enn det man er villig til å innrømme.

For menn er nok det viktigste med bioen at teksten ikke inneholder noen "røde flagg", det er bildene som gir likes. Ingen tekst gir gjerne flere likes enn en bio med feilsteg. Det eneste er eventuelt å snakke om friluftsliv i teksten, det kan utgjøre litt forskjell.

Tror du undervurderer kvinner, her altså. De leser. De liker å lese. Bare se på forumet vi befinner oss på akkurat nå. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss-Grey skrev:

Jeg får inntrykk av at veldig mange menn gir opp profilteksten helt, skriver noe veldig upersonlig eller finner en «mal» på nett (det er ofte flere profiler som har de samme formuleringene / den samme vitsen).

Tror at nøkkelen til å lykkes på Tinder er å vise personlighet. Det gjør det mye lettere å treffe morsomme mennesker man klaffer med, også. 😊

Ja mange menn tror man må sjekke riktige punkter og framstå på en viss måte, tror dessverre de fleste ser gjennom det der. 😄

Anonymkode: e550a...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var alt om meg nå vil jeg vite alt om deg. Begynner å skrive så vil de jo ikke d.. endelig trodde jeg møtte noen som ville vite noe om meg og😂😂er mange av de tekstene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere ha et bra tips?

Slett Tinder og alle andre sosiale media på tlf, dere får et NYTT liv! Helt gratis!!

Anonymkode: 3248c...fdc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bente1234 skrev:

Det var alt om meg nå vil jeg vite alt om deg. Begynner å skrive så vil de jo ikke d.. endelig trodde jeg møtte noen som ville vite noe om meg og😂😂er mange av de tekstene der.

Ikke bruk "d" som forkortelse, skriv ordentlig. Sier ikke at det fikser alt, men. Beklager! 

Anonymkode: fa3dc...d22

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2020 den 22.51, Okapi skrev:

Lurer litt på hvor mye presentasjonen har å si, egentlig. Ville vel tro at det relativt ofte er selve personen som er "problemet", ikke bildevalget eller teksten.

Bilder og presentasjon er alt på tinder.

Anonymkode: 57ce9...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil dere ha et bra tips?

Slett Tinder og alle andre sosiale media på tlf, dere får et NYTT liv! Helt gratis!!

Anonymkode: 3248c...fdc

Tja, det er selvfølgelig en fordel å møte folk utenfor disse appene også. For øyeblikket har jeg en pause fra Tinder, fordi jeg ikke har følt behov for dating på en stund.

Men du er vel enig i at disse appene har en praktisk funksjon? De gir jo oversikt over mange single mennesker i nærområdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk som byr, men nei takk.

Får jeg pult mer på tinder nå så må jeg si opp jobben. 

Endret av Fysikeren
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fysikeren skrev:

Takk som byr, men nei takk.

Får jeg pult mer på tinder nå så må jeg si opp jobben. 

Godt du fant tid til å komme inn hit for å skryte av det 😅👍🏼

Anonymkode: 5a7cd...870

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt du fant tid til å komme inn hit for å skryte av det 😅👍🏼

Anonymkode: 5a7cd...870

Det hadde ganske høy prioritet faktisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.11.2020 den 23.36, Miss-Grey skrev:

Du er kjekk! Men du ser kanskje litt streng/ skeptisk ut på det første bildet? Vet ikke om det er sånn man «ser» selv? Ville ha gjort noe ut av det i profilteksten 🙂

Det er bra at du får frem at du har litt bredere spekter av interesser, det er veldig mange som utelater det helt (eller skriver noe generisk om trening og venner...)

Te, film og brettspill hadde slått an hos meg!

Et smil er aldri feil:)

Anonymkode: 06aa6...358

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil dere ha et bra tips?

Slett Tinder og alle andre sosiale media på tlf, dere får et NYTT liv! Helt gratis!!

Anonymkode: 3248c...fdc

I disse koronatider er arenaene krympet så behold tinder. Selv har jeg truffet en kompis av en kompis noen dom kan utvikle seg men det trenger ikke å gå den veien.,

Anonymkode: 06aa6...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fysikeren skrev:

Takk som byr, men nei takk.

Får jeg pult mer på tinder nå så må jeg si opp jobben. 

 

reading_cat.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fysikeren skrev:

Takk som byr, men nei takk.

Får jeg pult mer på tinder nå så må jeg si opp jobben. 

Legg ut profilen din så vi andre får se suksessoppskriften!

Anonymkode: c0ced...eb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...