Gå til innhold

Trenger du hjelp med Tinder-profilen din?


Miss-Grey

Anbefalte innlegg

Har endret trådtittelen litt, ettersom det var mannlige brukere som ville hjelpe også. 

Svarer dere som har sendt meg PM ila. morgendagen. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Miss-Grey said:

Helt enig, bildene er veldig bra!

Jeg tror faktisk at jeg på et tidspunkt har sveipa ham vekk, men det hadde ikke med bildene å gjøre. Lurer på om profilteksten ikke traff meg helt. 🙂

Innså nå at teksten ikke kom med, hahah. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal skrive, så det er kanskje der jeg trenger tips. Hadde lenge ingen ting, men skrev denne relativt nylig: 
 acg9SU0.png

La den ut i en annen Tinder-post her og fikk egentlig noe jeg tolket som ganske gode tilbakemeldinger, men jeg er veldig åpen for kritikk :) 

22 minutter siden, Miss-Grey said:

Behold hele bildeserien, de er mye bedre som helhet!

Dersom du skulle gjøre noe med bildene, ville jeg ha foreslått å bytte ut det svart-hvittbildet med et annet bilde av ansiktet ditt. Det er egentlig fint, men kanskje litt uskarpt? 😊

Enig i at det andre bildet burde erstattes med noe bedre. Liker egentlig resten av bildene, men tenker kanskje på å legge til et til i tillegg til å erstatte sort/hvitt-bildet, da det er litt får bilder der man ser meg ordentlig. 

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Neeeei, behold bildeserien!! sykt smart gjort av deg altså!! viser at du ikke tar alt helt seriøst i livet å klarer å ta ting med latter

Jeg hadda swipa høyre på deg lett🙌

Anonymkode: 8cb57...e8f

Behold bildeserien er notert, hahah ✍️

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innså nå at teksten ikke kom med, hahah. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal skrive, så det er kanskje der jeg trenger tips. Hadde lenge ingen ting, men skrev denne relativt nylig: 
 acg9SU0.png

La den ut i en annen Tinder-post her og fikk egentlig noe jeg tolket som ganske gode tilbakemeldinger, men jeg er veldig åpen for kritikk :) 

Enig i at det andre bildet burde erstattes med noe bedre. Liker egentlig resten av bildene, men tenker kanskje på å legge til et til i tillegg til å erstatte sort/hvitt-bildet, da det er litt får bilder der man ser meg ordentlig. 

Behold bildeserien er notert, hahah ✍️

Anonymkode: c63dd...ef1

Forferdelige tinderbioer

 

Visste jeg hadde sett den profilteksten der før :ler:

Anonymkode: b6a9a...8cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innså nå at teksten ikke kom med, hahah. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal skrive, så det er kanskje der jeg trenger tips. Hadde lenge ingen ting, men skrev denne relativt nylig: 
 acg9SU0.png

La den ut i en annen Tinder-post her og fikk egentlig noe jeg tolket som ganske gode tilbakemeldinger, men jeg er veldig åpen for kritikk :) 

Anonymkode: c63dd...ef1

Den var ikke så ille. Tipper at jeg sveipet deg vekk fordi du ikke hadde noen profiltekst i det hele tatt, føler aldri at bilder er «nok» til å like noen 😊

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det andre bildet burde erstattes med noe bedre. Liker egentlig resten av bildene, men tenker kanskje på å legge til et til i tillegg til å erstatte sort/hvitt-bildet, da det er litt får bilder der man ser meg ordentlig. 

Anonymkode: c63dd...ef1

Gjør det! Man får egentlig noe klart inntrykk av hvordan ansiktet ditt. Hvis jeg skulle tatt en øl med deg (og bare hadde sett bildene fra profilen) ville jeg ha vært litt usikker på om jeg kom til å kjenne deg igjen 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Forferdelige tinderbioer

 

Visste jeg hadde sett den profilteksten der før :ler:

Anonymkode: b6a9a...8cd

Aiaiai, lite som går folk hus forbi her altså.

13 minutter siden, Miss-Grey said:

Den var ikke så ille. Tipper at jeg sveipet deg vekk fordi du ikke hadde noen profiltekst i det hele tatt, føler aldri at bilder er «nok» til å like noen 😊

Gjør det! Man får egentlig noe klart inntrykk av hvordan ansiktet ditt. Hvis jeg skulle tatt en øl med deg (og bare hadde sett bildene fra profilen) ville jeg ha vært litt usikker på om jeg kom til å kjenne deg igjen 😊

Har blitt gjenkjent så langt, men jeg skjønner hva du mener!

Har du noen formening om hva slags bilde man burde ha som det første? (Typ nærbilde eller et på litt lenger avstand ala mitt første)

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aiaiai, lite som går folk hus forbi her altså.

Har blitt gjenkjent så langt, men jeg skjønner hva du mener!

Har du noen formening om hva slags bilde man burde ha som det første? (Typ nærbilde eller et på litt lenger avstand ala mitt første)

Anonymkode: c63dd...ef1

Behold det du har nå! Det er veldig bra, fordi det skiller seg ut fra mengden. Er sikker på at de fleste blir nysgjerrige og sjekker resten av bildene dine også! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miss-Grey said:

Behold det du har nå! Det er veldig bra, fordi det skiller seg ut fra mengden. Er sikker på at de fleste blir nysgjerrige og sjekker resten av bildene dine også! 😊

Den er god, takk for feedback 🙂

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Jeg hadde i utgangspunktet trykket ja på deg, men tror du raskt kunne forsvunnet i mengden grunnet førstebildet ditt. Det er god kvalitet på det, men jeg skulle heller hatt et bilde hvor tydelig ser ansiktet ditt som første bilde. Akkurat nå trekker du kanskje heller bare inn de som liker oppmerksomhet og musikaler/teater/revy ved et raskt første blikk? 

Anonymkode: 6b6e0...33b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Elsker løpeserien😄 

Ellers ville jeg ha byttet ut svart/hvitt-bildet med et med farger. Føler at svart/hvitt ofte blir brukt for å skjule/forbedre et utseende. Man ser jo av de andre bildene at du er en pen mann, men ville likevel hatt et med farger.

Og ville hatt det bildet som første bilde, deretter scenebildet. 

Likte også den med at du kan gjøre omtrent hva som helst så lenge man tar tiden på deg. Det sier mye om deg som person, liker! 

Jeg er for gammel, men hadde lett sveipet høyre på deg. 

Anonymkode: c3cd2...7fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Okapi skrev:

Lurer litt på hvor mye presentasjonen har å si, egentlig. Ville vel tro at det relativt ofte er selve personen som er "problemet", ikke bildevalget eller teksten. Skal jo sies at det er mye håpløst på Tinder på den fronten, men har en mistanke om at de som tar bilder av seg selv i bilen med solbriller på mens de holder mobilen med begge hender, enten ikke bryr seg eller faktisk foretrekker det sånn.

Men tja, kan vel ikke skade, legger ved et par screenshots av egen profil. Selve teksten er ikke med, ettersom jeg vingler litt på den, og er litt usikker på hva jeg skal skrive denne gangen. :P 

Screenshot_20201103-223454.png

Screenshot_20201103-223519.png

Screenshot_20201103-224930.png

Jeg liker de andre bildene bedre enn det første. Ganske selvhøytidelig prøver-å-se-ut-som-Jesus aktig. Pluss litt mye skjegg for min personlig smak. 

Anonymkode: e550a...4a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innså nå at teksten ikke kom med, hahah. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal skrive, så det er kanskje der jeg trenger tips. Hadde lenge ingen ting, men skrev denne relativt nylig: 
 acg9SU0.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Ah det var litt gøy å få bilder til den bioen. Jeg skrev i den andre tråden at jeg lett hadde sveipet høyre på deg dersom du var like søt som teksten din. Det var du, så fortsatt en høyre fra meg 👌 men som de andre sier, ville kanskje valgt et annet bilde som hovedbildet/første bildet. Det er liksom blikkfanget som skal fange oppmerksomheten. 

Anonymkode: 5a526...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Okapi skrev:

Lurer litt på hvor mye presentasjonen har å si, egentlig. Ville vel tro at det relativt ofte er selve personen som er "problemet", ikke bildevalget eller teksten. Skal jo sies at det er mye håpløst på Tinder på den fronten, men har en mistanke om at de som tar bilder av seg selv i bilen med solbriller på mens de holder mobilen med begge hender, enten ikke bryr seg eller faktisk foretrekker det sånn.

Men tja, kan vel ikke skade, legger ved et par screenshots av egen profil. Selve teksten er ikke med, ettersom jeg vingler litt på den, og er litt usikker på hva jeg skal skrive denne gangen. :P 

Screenshot_20201103-223454.png

Screenshot_20201103-223519.png

Screenshot_20201103-224930.png

Hei Kim! Beklager dersom dette er litt random, men jeg matchet med deg på Tinder for noen måneder siden, og vil bare si at jeg liker din Tinder-profil veldig godt. Fine bilder som sier noe om hvem du er som person, og interessant tekst. Alt for mange av profilene jeg ser har ingen tekst og bilder som sier lite om hva slags menneske dette er. 

Så jeg beklager at jeg aldri tok kontakt med deg. Jeg er ikke så dreven på dating, så jeg snakker bare med en om gangen (har ikke mental kapasitet til mer 😅). Og han jeg gikk på date med først viste seg å være så bra at vi nå er kjærester. Men jeg ønsker deg lykke til videre! Ikke endre for mye, du virker som en en super fyr, og jeg håper du finner noen som liker deg slik som du er. 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Hvorfor har jeg ikke fått opp deg? Ville ha likt! Morsomt med løpebildene.

Anonymkode: 83f3f...2a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder er ikke så nøye synes jeg, men teksten har mye å si! Sveiper nesten garantert til venstre om du ikke har tekst.. 

Anonymkode: 24007...bda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder er ikke så nøye synes jeg, men teksten har mye å si! Sveiper nesten garantert til venstre om du ikke har tekst.. 

Anonymkode: 24007...bda

Samme her! Vil helst få inntrykk av personlighet, ikke bare utseende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mons skrev:

Din tråd "Tinder og meg!" fra 31.august i år ble stengt.

Du ba om hjelp til å presentere alt oppdiktede skrytet om deg selv på Tinder.

Du klarer deg ikke fint! I hvert fall ikke når så mange brukere har fulgt med på vrøvlet ditt iover ti år.

Uff da

96234646_2562498893961809_55895309121539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:


 acg9SU0.png
 

Anonymkode: c63dd...ef1

Hvis ingen andre har tenkt å si det, så sier jeg det!
1. Sjukt bra profil og bilder, du hadde lett fått høyre swipe av meg, rett før jeg vurderer å flytte til oslo å prøve lykken der hvis tinderprofilene er så bra!! Eneste er svart hvitt bilde, veldig fint bilde altså! og vi ser ansiktet ditt skikkelig, noe som er positivt!!! men kanskje bytte det ut med et med farger, siden selve bilde var litt skurrete

2. Bioen var bra! synes den skal være som den er! viser at du er åpen 

Anonymkode: 64e91...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

rett før jeg vurderer å flytte til oslo å prøve lykken der hvis tinderprofilene er så bra!!

Anonymkode: 64e91...56f

Det var da voldsomt! 😳 Er enig at profilen er bra, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, NyOgBedre said:

Hei Kim! Beklager dersom dette er litt random, men jeg matchet med deg på Tinder for noen måneder siden, og vil bare si at jeg liker din Tinder-profil veldig godt. Fine bilder som sier noe om hvem du er som person, og interessant tekst. Alt for mange av profilene jeg ser har ingen tekst og bilder som sier lite om hva slags menneske dette er. 

Så jeg beklager at jeg aldri tok kontakt med deg. Jeg er ikke så dreven på dating, så jeg snakker bare med en om gangen (har ikke mental kapasitet til mer 😅). Og han jeg gikk på date med først viste seg å være så bra at vi nå er kjærester. Men jeg ønsker deg lykke til videre! Ikke endre for mye, du virker som en en super fyr, og jeg håper du finner noen som liker deg slik som du er. 😊

Nå tok jeg jo åpenbart heller ikke kontakt, så du har ingenting å beklage der. :P  Vil helst også bare skrive med en om gangen jeg og, får helt nerver av tanken på å være "en i køen", selv om det i realiteten ofte er sånn det blir.

22 hours ago, Miss-Grey said:

Du er kjekk! Men du ser kanskje litt streng/ skeptisk ut på det første bildet? Vet ikke om det er sånn man «ser» selv? Ville ha gjort noe ut av det i profilteksten 🙂

Det er bra at du får frem at du har litt bredere spekter av interesser, det er veldig mange som utelater det helt (eller skriver noe generisk om trening og venner...)

Te, film og brettspill hadde slått an hos meg!

Takker! Kan være vrient det der med bilder. Er ikke spesielt fotogen, og de fleste jeg kjenner er relativt udugelige fotografer, så blir tidvis litt suboptimalt. Prøver meg på selfies iblant, men sliter kanskje litt med at hvilefjeset kan se litt intenst ut.

Veldig usikker på profiltekst, det er jo ikke akkurat som det er så enkelt å måle responsen. Noen essensielt man burde få med?

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker de andre bildene bedre enn det første. Ganske selvhøytidelig prøver-å-se-ut-som-Jesus aktig. Pluss litt mye skjegg for min personlig smak. 

Anonymkode: e550a...4a4

Skjeggmengden varierer en del, spørs litt på humøret, samt smaken til folk rundt meg. :P Er litt skuldertrekk for min del, tilpasser meg gjerne. Må ha noe skjegg da, litt fordi jeg har en smal hake, og litt fordi det gror så fort at jeg ender opp med å se ut som Jean Reno utpå ettemriddagen engang om jeg prøver meg på glattbarbert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Okapi skrev:

Takker! Kan være vrient det der med bilder. Er ikke spesielt fotogen, og de fleste jeg kjenner er relativt udugelige fotografer, så blir tidvis litt suboptimalt. Prøver meg på selfies iblant, men sliter kanskje litt med at hvilefjeset kan se litt intenst ut.

Veldig usikker på profiltekst, det er jo ikke akkurat som det er så enkelt å måle responsen. Noen essensielt man burde få med?

Jeg får inntrykk av at veldig mange menn gir opp profilteksten helt, skriver noe veldig upersonlig eller finner en «mal» på nett (det er ofte flere profiler som har de samme formuleringene / den samme vitsen).

Tror at nøkkelen til å lykkes på Tinder er å vise personlighet. Det gjør det mye lettere å treffe morsomme mennesker man klaffer med, også. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...