Gå til innhold

Trenger du hjelp med Tinder-profilen din?


Miss-Grey

Anbefalte innlegg

Har litt lite å gjøre om dagen, og hjalp en mannlig bruker her inne med profilen hans på PM. Det var litt morsomt, egentlig!

Tenkte at vi kunne ha en tråd for folk som trenger hjelp med dating-profilen sin. Vi er sikkert mange her inne som har oppfatninger om hva som funker og ikke 😉

Legg inn screenshot her dersom du tør, så får du ærlige innspill på profiltekst eller bilder.

Endret av Miss-Grey
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Miss-Grey skrev:

Tenkte at vi kunne ha en tråd for menn som ønsker hjelp med dating-profilen sin. Vi er jo mange damer her inne som har oppfatninger om hva som funker og ikke 😉

Legg inn screenshot her dersom du tør, så får du ærlige innspill på profiltekst eller bilder. Er sikker på at det er flere kvinnelige brukere som henger seg på!

Tusen takk for tilbudet, men tror jeg klarer meg fint. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg med din profil:) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for damer å laste opp skjermbilder, så kan jeg gi konstruktiv kritikk. Mye ymse i begge leire for å si det sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Tusen takk for tilbudet, men tror jeg klarer meg fint. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg med din profil:) 

Hehe - jeg er ikke på Tinder selv, lenger. 😉

Men jeg ser stadig tråder her inne om menn som sliter på Tinder. De har veldig mange oppfatninger om hva det kan skyldes, men jeg tror at det kunne løst seg for noen av dem dersom de fikk noen til å se på profilen med et kritisk blikk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, norw skrev:

Bare for damer å laste opp skjermbilder, så kan jeg gi konstruktiv kritikk. Mye ymse i begge leire for å si det sånn. 

Det har du sikkert rett i!

Jeg har primært sett på profilene til heterofile menn, så det er supert dersom du kan ta litt ansvar når det gjelder damene 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk folk skal lage Tinder-profilen sin selv, for det skal faktisk ikke så mye til for å presentere seg selv på en god måte. Når jeg leser profilen til potensielle dager vil jeg helst at det skal være en ærlig presentasjon om vedkommende selv.

Jeg vet ikke hvordan det er med menn på Tinder, men det er mange damer som åpenbart ikke prøver, skriver ingenting om seg selv og velger ett av de minst flatterende bildene de kunne finne av seg selv i samlingen. Disse hopper jeg glatt over.

Beklager å måtte si det, men er du så evneveik at du ikke klarer å sy sammen en halvgod Tinder-profil er det kanskje like greit at vi får vite det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jdz said:

Jeg synes faktisk folk skal lage Tinder-profilen sin selv, for det skal faktisk ikke så mye til for å presentere seg selv på en god måte. Når jeg leser profilen til potensielle dager vil jeg helst at det skal være en ærlig presentasjon om vedkommende selv.

Jeg vet ikke hvordan det er med menn på Tinder, men det er mange damer som åpenbart ikke prøver, skriver ingenting om seg selv og velger ett av de minst flatterende bildene de kunne finne av seg selv i samlingen. Disse hopper jeg glatt over.

Beklager å måtte si det, men er du så evneveik at du ikke klarer å sy sammen en halvgod Tinder-profil er det kanskje like greit at vi får vite det.

Jeg synes det er verdi i å kunne få en objektiv tilbakemelding på bildene man har, så kan man jo selv vurdere om man er enig eller ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jacob sin var jo smått genial med det fallet midt i løpet.

Anonymkode: babb4...82c

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Jacob sin var jo smått genial med det fallet midt i løpet.

Anonymkode: babb4...82c

Enig. Ei som tør vise at hun ikke tar seg selv alt for høytidelig treffer blink hos meg i alle fall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde swipa høyre på Jacob, genial med bildeserien med fallet, viser at han klarer å se litt tilbake på ting å ta det med en latter

Anonymkode: 64e91...56f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Tusen takk for tilbudet, men tror jeg klarer meg fint. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg med din profil:) 

Din tråd "Tinder og meg!" fra 31.august i år ble stengt.

Du ba om hjelp til å presentere alt oppdiktede skrytet om deg selv på Tinder.

Du klarer deg ikke fint! I hvert fall ikke når så mange brukere har fulgt med på vrøvlet ditt iover ti år.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvor mye presentasjonen har å si, egentlig. Ville vel tro at det relativt ofte er selve personen som er "problemet", ikke bildevalget eller teksten. Skal jo sies at det er mye håpløst på Tinder på den fronten, men har en mistanke om at de som tar bilder av seg selv i bilen med solbriller på mens de holder mobilen med begge hender, enten ikke bryr seg eller faktisk foretrekker det sånn.

Men tja, kan vel ikke skade, legger ved et par screenshots av egen profil. Selve teksten er ikke med, ettersom jeg vingler litt på den, og er litt usikker på hva jeg skal skrive denne gangen. :P 

Screenshot_20201103-223454.png

Screenshot_20201103-223519.png

Screenshot_20201103-224930.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo noen formeninger selv, men hadde vært gøy med litt tilbakemeldinger. 

Screenshot_119.png

Screenshot_120.png

Screenshot_121.png

Screenshot_122.png

Screenshot_123.png

Screenshot_124.png

Anonymkode: c63dd...ef1

Hadde lett villet date deg as🙈 ville forøvrig kanskje valgt å beholde èt av løpebildene.. det siste var veldig morsomt!

Anonymkode: a5073...5f2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde lett villet date deg as🙈 ville forøvrig kanskje valgt å beholde èt av løpebildene.. det siste var veldig morsomt!

Anonymkode: a5073...5f2

Takk, hahah. 

Mener du at du ikke ville hatt hele bildeserien altså? Jeg føler nemlig at litt av humoren forsvinner om man bare har ett bilde. 

Anonymkode: c63dd...ef1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde swipa høyre på Jacob, genial med bildeserien med fallet, viser at han klarer å se litt tilbake på ting å ta det med en latter

Anonymkode: 64e91...56f

Helt enig, bildene er veldig bra!

Jeg tror faktisk at jeg på et tidspunkt har sveipa ham vekk, men det hadde ikke med bildene å gjøre. Lurer på om profilteksten ikke traff meg helt. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, hahah. 

Mener du at du ikke ville hatt hele bildeserien altså? Jeg føler nemlig at litt av humoren forsvinner om man bare har ett bilde. 

Anonymkode: c63dd...ef1

Behold hele bildeserien, de er mye bedre som helhet!

Dersom du skulle gjøre noe med bildene, ville jeg ha foreslått å bytte ut det svart-hvittbildet med et annet bilde av ansiktet ditt. Det er egentlig fint, men kanskje litt uskarpt? 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, hahah. 

Mener du at du ikke ville hatt hele bildeserien altså? Jeg føler nemlig at litt av humoren forsvinner om man bare har ett bilde. 

Anonymkode: c63dd...ef1

Neeeei, behold bildeserien!! sykt smart gjort av deg altså!! viser at du ikke tar alt helt seriøst i livet å klarer å ta ting med latter

Jeg hadda swipa høyre på deg lett🙌

Anonymkode: 8cb57...e8f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Okapi skrev:

Lurer litt på hvor mye presentasjonen har å si, egentlig. Ville vel tro at det relativt ofte er selve personen som er "problemet", ikke bildevalget eller teksten. Skal jo sies at det er mye håpløst på Tinder på den fronten, men har en mistanke om at de som tar bilder av seg selv i bilen med solbriller på mens de holder mobilen med begge hender, enten ikke bryr seg eller faktisk foretrekker det sånn.

Men tja, kan vel ikke skade, legger ved et par screenshots av egen profil. Selve teksten er ikke med, ettersom jeg vingler litt på den, og er litt usikker på hva jeg skal skrive denne gangen. :P 

Screenshot_20201103-223454.png

Screenshot_20201103-223519.png

Screenshot_20201103-224930.png

Du er kjekk! Men du ser kanskje litt streng/ skeptisk ut på det første bildet? Vet ikke om det er sånn man «ser» selv? Ville ha gjort noe ut av det i profilteksten 🙂

Det er bra at du får frem at du har litt bredere spekter av interesser, det er veldig mange som utelater det helt (eller skriver noe generisk om trening og venner...)

Te, film og brettspill hadde slått an hos meg!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...