Gjest Lallana Skrevet 8. desember 2020 #41 Del Skrevet 8. desember 2020 CD5 og det er lite som skjer. Sjekker alle apper ørten ganger om dagen for å planlegge. Ferdig med mensen, og om jeg er som de to siste syklusene, får jeg første positiv eltest CD11. Håper i grunn det lar vente på seg til over helga, da vi skal reise bort til familie fre-søn 😜 Har fylt opp med alt av tester, tar B6, Q10, myo-inositol og melatonin, og er klar med progesteron-tabletter til etter eggløsning. Om det klaffer, vil jeg forhåpentligvis kunne ha en positiv test lille juleaften. Det hadde vært verdens beste julegave! 😭🤞🏻🤞🏻Og det vil dessuten være nesten på året etter at jeg ble gravid sist ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. desember 2020 #42 Del Skrevet 9. desember 2020 Ja det hadde vært heeelt perfekt! Krysser alt jeg har for det! Og så heldig du er som har så korte sykluser *drømme* Jeg har også IKM rundt julaften og drømmer om positiv test i gave! Og jeg er på CD22 i dag 😆 Satser på at det er ment to be for deg nå Håper dagene går fort frem til EL i første omgang her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 10. desember 2020 #43 Del Skrevet 10. desember 2020 Amatariel skrev (På 9.12.2020 den 8.32): Ja det hadde vært heeelt perfekt! Krysser alt jeg har for det! Og så heldig du er som har så korte sykluser *drømme* Jeg har også IKM rundt julaften og drømmer om positiv test i gave! Og jeg er på CD22 i dag 😆 Satser på at det er ment to be for deg nå Håper dagene går fort frem til EL i første omgang her nå. Takk 🥰 Ja, jeg kan ikke klage på korte sykluser egentlig. Den var lengre før jeg ble gravid med førstemann, men nå har jeg ikke gått på prevensjon siden 2015 egentlig, så kanskje dette bare er normalen. Måtte du får eggløsning snart også!! 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 10. desember 2020 #44 Del Skrevet 10. desember 2020 CD7 i dag og i morges fikk jeg blinkende smilefjes på CB digital advanced (den lilla) 🤔 Litt tidlig synes jeg, men også greit å komme i gang. Sist syklus blinket den i to dager før jeg fikk fast smilefjes, så spent på de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 10. desember 2020 #45 Del Skrevet 10. desember 2020 Så spennende! Og veldig tidlig i syklusen, heldig 😍 🥚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 12. desember 2020 #46 Del Skrevet 12. desember 2020 CD9 og eltesten begynner å nærme seg positiv. I hvert fall den ene av dem 😅 Utrolig hvor stor forskjell det skal være på testene. Positiv i morra kanskje, og det passer bra siden vi er bortreist og ikke har anledning til å sove i samme seng i natt. Satser på å få lagt inn aksjer i morra og annenhver dag utover uka, litt avhengig av når eltesten blir helt positiv og når den blir negativ igjen. Kan virke som vi har gitt oss litt for tidlig de tidligere syklusene, så vil ikke gjøre det denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. desember 2020 #47 Del Skrevet 12. desember 2020 Hurra for snart eggløsning😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 12. desember 2020 #48 Del Skrevet 12. desember 2020 Hipp hipp, ja ser ut som El er like rundt hjørnet 🎉 lykke til med aksjene😄 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 12. desember 2020 #49 Del Skrevet 12. desember 2020 Glemte å spørre, når starter du med B6? Hele syklusen eller kun etter EL ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2020 #50 Del Skrevet 12. desember 2020 Så herlig at positiv test nærmer seg! 😄 Ja sykt stor forskjell på tester... her er innlegg jeg skrev i høst der jeg sammenlignet to merker. Skremmende egentlig, at et merke kan være så dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 13. desember 2020 #51 Del Skrevet 13. desember 2020 Znowie skrev (21 timer siden): Glemte å spørre, når starter du med B6? Hele syklusen eller kun etter EL ? 😊 Jeg begynte på det bare forrige måned, men da tok jeg en tablett fra mensen til eggløsning, så økte jeg til fire etter det. Det var pyridoksinen som jeg kjøpte på apoteket, så er vel 40 mg per tablett. Men aner egentlig ikke hva som er «riktig» ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 13. desember 2020 #52 Del Skrevet 13. desember 2020 Amatariel skrev (20 timer siden): Så herlig at positiv test nærmer seg! 😄 Ja sykt stor forskjell på tester... her er innlegg jeg skrev i høst der jeg sammenlignet to merker. Skremmende egentlig, at et merke kan være så dårlig. Ja herregud, det er de samme OneStep-testene! Skal ikke kjøpe de mer igjen (håper jo så klart jeg ikke trenger flere eltester snart men 😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 13. desember 2020 #53 Del Skrevet 13. desember 2020 Lallana skrev (1 minutt siden): Jeg begynte på det bare forrige måned, men da tok jeg en tablett fra mensen til eggløsning, så økte jeg til fire etter det. Det var pyridoksinen som jeg kjøpte på apoteket, så er vel 40 mg per tablett. Men aner egentlig ikke hva som er «riktig» ☺️ 4 pr dag? 😊 Takk for svar, klarer bare å se at det er forskjellige meninger på antallet. Så ble litt usikker, vil jo prøve det som kan prøves 😅😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 13. desember 2020 #54 Del Skrevet 13. desember 2020 Da kom vi endelig hjem fra tur, og jeg fikk fast smilefjes på den lilla digitale eltesten til CB 🥳 Nå må vi bare få satt i gang! Siden dette er stedet for private detaljer: har merket at elslimet denne måneden nesten er rosa. Håper det betyr at det er ekstra mottakelig! Veldig spent på når eltesten blir negativ igjen nå. Vi må få lagt inn aksjer et par-tre-fire dager nå, så forhåpentligvis fører det til den beste julegaven! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #55 Del Skrevet 13. desember 2020 Whoo - hurra for positiv EL-test! Bare å kose seg 😄 Jeg har hørt at litt rosa i EL-slimet betyr at man er ekstra fruktbar. Bare å kose seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 14. desember 2020 #56 Del Skrevet 14. desember 2020 Bra start på mandagen med veldig positiv eltest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 14. desember 2020 #57 Del Skrevet 14. desember 2020 Lallana skrev (12 minutter siden): Bra start på mandagen med veldig positiv eltest! Woop woop 🎉🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 15. desember 2020 #58 Del Skrevet 15. desember 2020 CD12. Hadde trodd at dagens eltest fremdeles var positiv, men har brukt OneStep-tester ved siden av fordi jeg hadde så få fra Premom igjen (dette var siste 😭). Skal jeg tolke fra OneStep-testen, er den negativ igjen. Jeg bør vel få lagt inn enda en aksje i kveld for sikkerhets skyld? Mannen er ikke supergira på hver dag, og nå har vi to dager på rad, men må man, så må man 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 15. desember 2020 #59 Del Skrevet 15. desember 2020 Huske å legge ved bildet da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. desember 2020 #60 Del Skrevet 15. desember 2020 Ser bra ut, men samtidig må man huske at sammenligning av forskjellige tester ikke er noe å stole 100% på. Den onestep-testen kunne vært negativ i går også den, selv om premom var positiv. Men ingen krise! Viktigste er at du HAR fått positiv EL-test. Og så aksjene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå