Gå til innhold

Prøver på nummer to!


Gjest Lallana

Anbefalte innlegg

Tusen takk, @Kassiopeia8 @Rebecks @tjolahei og @Godis! Fremdeles såpass tidlig at jeg ikke tør å slippe jubelen helt, men er første ordentlige positive på ett år 🙀 Tok en First Response-test kjøpt på Ebay, siden de er veldig sensitive, og de viser tydelig to streker. Nå må jeg bare finne et passende tidspunkt å fortelle det til mannen, aller helst før familiemiddag i kveld hvor jeg kommer til å bli tilbudt alkohol til maten 😅

Er såpass tidlig at det er lite symptomer å snakke om. Har hatt ømme bryster siden 5-6 DPO og de har blitt enda mer ømme siden i går. Kjenner også som noe har festa seg der nede om det går an å si. Litt murringer, men ikke som når jeg får mensen. Nå håper jeg bare den holder seg helt unna!! IKM er mellom 27-29 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 DPO

Begynner å tro på det nå! Tok en vanlig Babyplan-test, og streken er sterkere fra 8 og 9 DPO (de to øverste er riktignok tidligtester) 😍 

EEB1B660-D8EF-494A-9D36-CE047674E56A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk dere!! 🥰 Har ikke helt gått opp for meg ennå. Og har jo ikke fått tatt digital ennå, men vil vente til jeg kommer hjem fra svigers i morra eller mandag 😅 Alt kan fremdeles skje, men forhåpentligvis går dette veien. Lurer på om det var progesteronet som gjorde susen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er for øvrig grafen min. Begynte ikke tempe før eggløsning dessverre, og trodde faktisk det var kjørt 7 DPO pga tempdippen 🥰 

4FB3BED6-977A-493E-881F-CFBB9E4ED438.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD12

Eller skal jeg si 3+4? 🥰 I dag tok jeg endelig en digitaltest, så nå føler jeg det er offisielt. Jeg kan nesten ikke tro det! Mannen er allerede stressa 😅 Foreløpige symptomer er ømme bryster, stikking i livmor og vond korsrygg. 

FC0BC0C9-6D46-436A-BC03-2B7CBC1019BF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine testen! 😄 Så søtt med stresset mann :lol: Er nok en mening med at man skal ha et langt svangerskap før det kommer en baby - god tid til å forberede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @Noldi @juicyfruity og @Znowie! 🥰🥰

Går straks over 4+0 🥳 I morgen skal vi feire nyttårsaften med et vennepar. Hjemme heldigvis, så kan jeg styre med hva jeg har i glasset selv. 

Ønsker alle godt nytt år og at positive tester venter i 2021 for dere som fortsatt prøver! 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh! Har lest og vært inne her flere ganger, men innså at jeg har helt glemt å si gratulerer!! 🎉😄

Gratulerer med en helt fantastisk julegave/romjulsgave 🤩 Tenk å gå det nye året i møtet med denne nyheten 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med positiv test! Vi ligger veldig likt i løypen, jeg er 3+6 i dag 😍 gleder meg til å følge deg fremover 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallana

4+5 (ifølge Preglife-appen; Babyverden sier 5+0 - hvilken skal man forholde seg til?)

Og derrrr kom kvalmen 🤢 De to siste dagene har jeg begynt å føle meg uvel. Kvalm og svimmel, men kaster ikke opp ennå heldigvis. Jeg har høy terskel for å kaste opp, så blir overrasket om jeg gjør det egentlig. Dessuten utrolig trøtt. Passer dårlig med jobbstart, men får prøve å hvile når jeg kan 😴  

Har også bestilt tidlig ultralyd i uke 7, så ser frem til den! 

Hadde egentlig ikke tenkt å ha noen graviditetsdagbok, men kanskje jeg hører om jeg får flyttet denne over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet når eggløsning var, så skal denne dagen være 2+0. Utifra dette kan du se hva som blir mest rett av de alternativene du hadde over 😊

Tiden flyr jo. Rett i overkant av 2 uker til så plutselig har du TUL 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...