Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Guile skrev:

For Trump-fansen (og sjefen sjøl for så vidt) kommer helt sikkert til å sitte rolig og akseptere resultatet hvis Biden vinner. Jada.

Håper resultatet blir overlegen seier, så slipper vi forhåpentligvis bråk. Ingen av partene kommer nok til å akseptere et knepent nederlag uten videre.

Trump kommer garantert til å kjøre et nederlag så langt det går an juridisk, samt kjøre full propagandamodus for å så tvil om valgresultatet. Hva som skjer om feks høyesterett utpeker Biden til vinner, els, er et godt spm. 

Vinner Biden både popular vote og electoral college med grei margin er det ikke så mye høyresiden får gjort.

Trump vinner neppe popular vote, og electoral college neppe mer enn med litt overvekt. Dette kommer ikke venstresiden til å godta.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Trump kommer garantert til å kjøre et nederlag så langt det går an juridisk, samt kjøre full propagandamodus for å så tvil om valgresultatet.

Det verste er at dette er spot on. Om verden ikke har sett rabiate tweets før så skal de få se det etter et eventuelt valgnederlag. Hu hei.

Skrevet
5 minutter siden, Guile skrev:

Det verste er at dette er spot on. Om verden ikke har sett rabiate tweets før så skal de få se det etter et eventuelt valgnederlag. Hu hei.

Hva predikerer du skjer om Trump taper popular vote med noe knapp margin, men vinner electorial college  fhvs knapt, men dog på en uambigiøs måte?

Skrevet
2 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Hva predikerer du skjer om Trump taper popular vote med noe knapp margin, men vinner electorial college  fhvs knapt, men dog på en uambigiøs måte?

Rabiate tweets? 😁

Nei, jeg aner ikke. Men som nevnt, hvis det er små marginer så tror jeg det blir bråk. Mye bråk.

Skrevet

Ingen andre som er oppe og ser på? 😄 Hva tenker dere? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg stoler ikke på Amerikanere, de har helt mistet plottet. Når jeg ser hvor jevnt det er, så utelukker jeg ikke at Trump fortsatt kan vinne.

• Liker 2
Gjest Magritta
Skrevet

Tror Trump kan vinne dessverre. Hadde håpet på en seier for Biden.

Skrevet

Krysser fingrene for Biden, men så få vi se da. Ser nå ut som om Biden kommer til å vinne allerede nå egentlig, men det kan jo gå andre veien om det ikke blir en klar seier over 270 som vi vet. Blir noen triste nye fire år om Trump vinner -da håper jeg i det minste at Angela Merkel har energi i seg til å holde ut i noen år til sånn at det finnes noen med tyngde og styrke som kan stå litt i mot ham i det internasjonale samfunnet.

Skrevet

Jeg tror at Trump vinner til det motsatte er bevist. Skjønner også at Amerikanere bryr seg om økonomien sin. Synes det blir for enkelt å si at de velger Trump fordi de er dumme! Nei de merker nok dette godt på lommeboka siden skattene kommer til å bli skrudd kraftig opp under Binden. 

Skrevet
19 minutter siden, Thaila said:

Nei de merker nok dette godt på lommeboka siden skattene kommer til å bli skrudd kraftig opp under Binden. 

Og hvordan blir de skrudd kraftig opp under Biden? 10% skatteøkning for dem som tjener mer enn 400 000 USD i året er langt i fra en kraftig skatteøkning for folk flest.

• Liker 7
Skrevet

Biden kastet i hvertfall 100 millioner USD ut av vinduet når det gjelder Florida. Fatter ikke at de gadd å prøve en gang.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Tanuki skrev:

Og hvordan blir de skrudd kraftig opp under Biden? 10% skatteøkning for dem som tjener mer enn 400 000 USD i året er langt i fra en kraftig skatteøkning for folk flest.

Det kommer til å gå ut over folk som har egne businesses også.

Skrevet

Hvor ser dere valget hen? Jeg var på NRK, men synes det er bedre på VGTV faktisk. Skal sjekke ut TV2 etter hvert 😄

• Liker 1
Skrevet

Ganske nervepirrende. Jeg håpet på Biden men må si jeg ikke er overrasket at det er så jevnt. Dessverre.

• Liker 3
Skrevet

Nord Carolina har vært under 100.000 stemmer forskjell lenge! 😮 Men NC går mest sannsynlig til Trump. Det er veldig spennende. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trump vinner knepent med hjelp av sine advokater.

Endret av Dankert
  • Liker 1
Skrevet

Tror Sjansne er større for at Trump vinner enn de pollene har sagt. Var det ikke slik sist også? 
Han har vunnet flere vippestater nå, så vi får se... spennende 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Thaila skrev:

Hvor ser dere valget hen? Jeg var på NRK, men synes det er bedre på VGTV faktisk. Skal sjekke ut TV2 etter hvert 😄

Oh, jeg har funnet en bedre. MTV sin, på MTV facebook siden 👌

Skrevet (endret)

Kan ikke se noen fordel med Biden.

Endret av Neste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...