Gå til innhold

Hvem tror du vinner valget i USA?


PopTart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper alle andre enn trump vinner. Kan ikke mye om politikk, men er fryktelig lei av at han snakker han sånn her:

I think... i reality think.... that mexican people are bad. I really think mecican people are bad. Really bad.... really really bad bad people. And what are we gonna do about that? What are we... gonna do about that. The mexicans. The mexican people. That are bad.... 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump. Hilary ledet også ifjor og likevel vant trump. Det er fordi han fikk flest valgmenn. Tipper at det skjer i år også. Han biden virker helt dement uansett. Så håper trump vinner. Han er ikke så ille som folk skal ha det til, men media elsker å hause opp negative ting

Endret av Badbunny
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alleah said:

Jeg håper alle andre enn trump vinner. Kan ikke mye om politikk, men er fryktelig lei av at han snakker han sånn her:

I think... i reality think.... that mexican people are bad. I really think mecican people are bad. Really bad.... really really bad bad people. And what are we gonna do about that? What are we... gonna do about that. The mexicans. The mexican people. That are bad.... 

Han har rett da, de aller fleste land sør for USA i Amerika er noen ordentlige høl. 🤷‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Alleah skrev:

Jeg håper alle andre enn trump vinner. Kan ikke mye om politikk, men er fryktelig lei av at han snakker han sånn her:

I think... i reality think.... that mexican people are bad. I really think mecican people are bad. Really bad.... really really bad bad people. And what are we gonna do about that? What are we... gonna do about that. The mexicans. The mexican people. That are bad.... 

Han har aldri sagt dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgresultatet avhenger av avgjørelser jeg ikke har innsikt i, så jeg avstår fra å spekulere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at trump var underdog i 2016 også. Samme nå, men han er mye mer populær nå. Det eneste som kan gi seieren til biden er ekstreme mengder valgfusk rundt mail in voting. Noe som har blitt avdekket i stort omfang allerede.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump, han er jo det beste valget av disse 2.

Problemet er jo media som har skapt bildet av Trump, han er jo ikke så ille som norske media skal ha det til.

Men eliten og politikerne hater jo Trump ettersom han ikke er en av de.

Endret av Neste
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært Judge Judy 🇺🇸 

Trump kommer nok til å vinne. Tror ikke amerikanere flest er interessert i enda en teleprompter president. Spesielt ikke en som kaller antifa en "idé".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump kommer til vinne valget, omtrent samtlige målinger er falske og media er ikke troverdig. Og om det var sant så ville ikke demokratene i DNC oppføre seg slik de gjør nå.  

Demokratene kommer til kollapse av sin egen kriminalitet etter valget, det er for mange av topp ledelsen som ledet et kupp imot en demokratisk valgt leder. Det er faktisk forræderi imot staten.  Jeg tror USA kommer til å bli et parti system eller flere nye partier samles etter oppløsingen av det demokratiske partiet. Alle de som viste at de gikk ulovlig imot den valgte presidenten, innenfor FBI, DOJ, CIA, NSA osv, som forfalsket, løy og misbrukte FISA kommer til å bli straffet garantert. Comey, Wiseman, Muller, Strock og Rosenstein var involvert og ifra politisk topp hold Obama, Biden og H Clinton viste om dette og tilsynelatende godkjente dette.    

Om Trump var overvåket så var Ted Cruse var også FISA overvåket, dette vil knuse demokratene siden man kan ikke snu eller vende på dette til noe annet enn korrupsjon og faktisk forræderi imot republikken. De-klasifiseringen vil vise dette.     

Det er ikke noe bedre i FBI og DOJ som er nå omtrent krig med hverandre over den overtallige kriminaliteten ifra topp ledelsen ifra demokratene, dette er basert på rykter som er omtrent bekreftet om lapp-toppen til Hunter 2-3 uker siden.  

Norsk media er ikke troverdig og ikke brukbar for faktisk rapportering og opplyse befolkningen. Garantert ikke om dette.         

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, PopTart skrev:

Hvem tror du vinner og hvorfor? Hvem håper du at vinner?

Jeg tror Trump vinner, fordi det nesten aldri skjer at en president ikke får sitte to perioder. Uansett om det kommer en populær utfordrer, får daværende president alltid en ny periode. Jeg håper derimot at Biden vinner.

Endret av Arabella3
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både håper og tror at Trump vinner. Han er ikke redd for å gjøre seg upopulær, og det står respekt av at han flyttet ambassaden til Jerusalem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Biden vinner. Men er ikke redd for at Trump skal vinne. Trump er ikke farlig.

Trump er bare støy. Og mediene er ansvarlig for å medvirke til støyen.

De virkelig farlige er ledere som er drevet av ideologi eller religion. Sånn sett var Reagan langt farligere for varige ødeleggelse av det amerikanske samfunnet enn Trump noen gang vil være. Og Amy Coney Barrett som er drevet av religiøs ideologi er langt farligere enn Trump. Hun er drevet av guds ord og vil ikke vike eller påvirkes av motstemmer.

Trump er bare en bråkmaker. Ingen ideolog. Han er ikke ute etter å endre samfunnet. Om mediene slutter å være med på leken vil Trump gå inn i historien som en parantes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.10.2020 den 13.56, Alleah skrev:

Jeg håper alle andre enn trump vinner. Kan ikke mye om politikk, men er fryktelig lei av at han snakker han sånn her:

I think... i reality think.... that mexican people are bad. I really think mecican people are bad. Really bad.... really really bad bad people. And what are we gonna do about that? What are we... gonna do about that. The mexicans. The mexican people. That are bad.... 

:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2020 den 13.58, Badbunny skrev:

Han biden virker helt dement uansett.

Han virker ikke dement en flekk, har jo sett flere taler av han. Men klart, de som elsker Trump tar jo alt han sier for god fisk så han kunne sagt Biden var en dame og alle hadde gjentatt at Biden var en dame uten å sjekke det selv. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...