Mæn40 Skrevet 3. november 2020 #101 Skrevet 3. november 2020 At de ikke klarer å finne bedre kandidater i et land med over 300 millioner mennesker, er for meg et under. Håpet på Biden, så vi kan snakke om noe annet snart. Personlig skulle jeg gjerne sett hva Bernie Sanders kunne fått til. 8
Hank Amarillo Skrevet 3. november 2020 #102 Skrevet 3. november 2020 (endret) Blir borgerkrig der borte uansett hvem som vinner. Om Trump vinner blir ikke demokratene/venstresiden og akseptere det. Om Biden vinner blir venstresiden å arrangere krystall nacht i hevngjerrigsrus på Trumpvelgerne og republikanere, samt antifasfæren som går løs på Biden/demokratene siden politisk vold er blitt legitimisert. Så bare å ta frem popcornet, mye action de neste 4 årene. Endret 3. november 2020 av Hank Amarillo
Cleopatra70 Skrevet 3. november 2020 #103 Skrevet 3. november 2020 34 minutter siden, Mæn40 skrev: At de ikke klarer å finne bedre kandidater i et land med over 300 millioner mennesker, er for meg et under. Håpet på Biden, så vi kan snakke om noe annet snart. Personlig skulle jeg gjerne sett hva Bernie Sanders kunne fått til. Det er derfor jeg heller mot at det er et sirkus som er satt opp så vi ikke skal se hvem som egentlig styrer. 3
Mæn40 Skrevet 3. november 2020 #104 Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, Cleopatra70 said: Det er derfor jeg heller mot at det er et sirkus som er satt opp så vi ikke skal se hvem som egentlig styrer. Jeg tror at det er noen meget rike mennesker som lever etter andre regler og har en viss innflytelse på hva som skjer i verden. Men sliter med å tro på store konspirasjoner. Bare se hvor vanskelig det kan være å få 5 personer til å bli enige om hva de skal ha til middag. 3
_popcorn_ Skrevet 3. november 2020 #105 Skrevet 3. november 2020 To like tråder er slått sammen, og ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, og innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med, og svar til dette. _popcorn_, mod
ltfutt Skrevet 3. november 2020 #106 Skrevet 3. november 2020 Håper Biden vinner selv om han er en korrupt karrierepolitiker. Dermed regner jeg nesten med at Trump vinner, siden ingenting av det jeg håper på som regel går i oppfyllelse. 3
Jolene Skrevet 3. november 2020 #107 Skrevet 3. november 2020 Håper Trump vinner valget. Biden har jeg ikke sansen for, og er ikke kommunist = ingen fan av Biden. Dessverre tror jeg Biden har en reell sjangse til å vinne. 3
Gjest Senil Skrevet 3. november 2020 #108 Skrevet 3. november 2020 Min konspirasjon er jo at Biden stiller fordi kamala Harris er den presidenten de vil ha, men amrikanere ikke er klare for ( de henger litt etter på noen det medmennsklige) Så håper Biden vinner og trer av snart pga alder også kommer Kamala inn.
Hank Amarillo Skrevet 3. november 2020 #109 Skrevet 3. november 2020 10 minutter siden, Senil skrev: Min konspirasjon er jo at Biden stiller fordi kamala Harris er den presidenten de vil ha, men amrikanere ikke er klare for ( de henger litt etter på noen det medmennsklige) Så håper Biden vinner og trer av snart pga alder også kommer Kamala inn. Du håper på Kamala som president? Herrefred...
Aliquis Skrevet 3. november 2020 #110 Skrevet 3. november 2020 19 minutter siden, Jolene said: Håper Trump vinner valget. Biden har jeg ikke sansen for, og er ikke kommunist = ingen fan av Biden. Dessverre tror jeg Biden har en reell sjangse til å vinne. Klarer ikke skjønne om dette er tull, eller om du faktisk mener dette. 9
Skiftenøkkel Skrevet 3. november 2020 #111 Skrevet 3. november 2020 Vanskelig å si. Forstår ikke dette maset i Norge.
Jolene Skrevet 3. november 2020 #112 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, Aliquis skrev: Klarer ikke skjønne om dette er tull, eller om du faktisk mener dette. Nei da så. 1
hablador Skrevet 3. november 2020 #114 Skrevet 3. november 2020 På 24.10.2020 den 19.00, Hatsumomo skrev: Jeg bor i Norge, så jeg foretrekker verken den ene eller den andre. Vet ikke hva du gjør. USA må seile sin egen sjø. Presidenten i verdens mektigste land og hans ideologi og handling påvirker også alle andre land. 3
Dankert Skrevet 3. november 2020 #115 Skrevet 3. november 2020 59 minutter siden, Jolene said: Håper Trump vinner valget. Biden har jeg ikke sansen for, og er ikke kommunist = ingen fan av Biden. Biden er jo en kjent kommunist. Tør ikke tenke på hva en skal kalle Sanders. 2
Hank Amarillo Skrevet 3. november 2020 #116 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, Dankert skrev: Biden er jo en kjent kommunist. Tør ikke tenke på hva en skal kalle Sanders. Stalinist.
Dankert Skrevet 3. november 2020 #117 Skrevet 3. november 2020 3 hours ago, Hank Amarillo said: Blir borgerkrig der borte uansett hvem som vinner. Om Trump vinner blir ikke demokratene/venstresiden og akseptere det. Om Biden vinner blir venstresiden å arrangere krystall nacht i hevngjerrigsrus på Trumpvelgerne og republikanere, samt antifasfæren som går løs på Biden/demokratene siden politisk vold er blitt legitimisert. Vi vet alle at det ikke finnes voldselementer på den snille (ytre)høyre fløy/blant republikanerne. 2
Dankert Skrevet 3. november 2020 #118 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, Hank Amarillo said: Stalinist. Sikkert. 🤨
Hank Amarillo Skrevet 3. november 2020 #119 Skrevet 3. november 2020 8 minutter siden, Dankert skrev: Vi vet alle at det ikke finnes voldselementer på den snille (ytre)høyre fløy/blant republikanerne. Gjør vi? Finnes vel voldselementer stort sett overalt. At det er venstresiden som vil ha størst problemer med å takle ett nederlag synes for meg opplagt.
Gjest Optimo Skrevet 3. november 2020 #120 Skrevet 3. november 2020 For Trump-fansen (og sjefen sjøl for så vidt) kommer helt sikkert til å sitte rolig og akseptere resultatet hvis Biden vinner. Jada. Håper resultatet blir overlegen seier, så slipper vi forhåpentligvis bråk. Ingen av partene kommer nok til å akseptere et knepent nederlag uten videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå