Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Resignert skrev:

Trump er en farlig narcissist og folkeforfører. Ikke ulik Hitler og Mussolini. Med 4 år til under Trump, vil USA bli skremmende lik andre bananrepublikker.  Håper virkelig fornuften og Biden vinner!

Hva baserer du dette på? Hitler drepte millioner av mennesker. Dette inkluderer de han mente ikke kunne bidra i samfunnet som psykisk utviklingshemmede, motstandere av han selv og mennesker som ville redde menneskeliv. 
Altså hvor får du det fra at du kan sammenligne han med Trump. Beklager, men du må jo mangle noe når du kan skrive noe sånnt. 
Fortell meg gjerne hvordan du kom frem til dette!

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blir overraska om ikke Trump tar dette, uansett blir valget en WIN for meg.

Om Trump vinner = Bra, for han er soleklart den beste kandidaten.

Om Trump taper = Bra, for da blir det mindre av det Trump-retta gnålet, løgnene og hysteriet som massemediene har bedrevet de siste 4 åra.

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 2
Skrevet

Trump 

Vinner Biden går usa rett i dass 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror Trump vinner. Hvis Biden vinner, vil de straks bytte han ut med Kamala Harris - og først da snakke om at han er for syk.

Bråk vil det bli uansett.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Callisto83 skrev:

Bråk vil det bli uansett.

😅Det er det eneste som er sikkert. Bare å finne frem popcornet🍿

• Liker 3
Skrevet

Biden blir å vinne. 
Om folk tror at alle forhåndsstemmene kommer fra Trump supportere har dere ikke gjort leksa deres.

Synes ikke noe om noen av dem, valgsystemet i USA er ut-datert.

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Resignert skrev:

Trump er en farlig narcissist og folkeforfører. Ikke ulik Hitler og Mussolini. Med 4 år til under Trump, vil USA bli skremmende lik andre bananrepublikker.  Håper virkelig fornuften og Biden vinner!

Trump er en bølle sier mange rare ting, praktisk politikk? Har ikke startet noen kriger heller tvert imot. Se aldri på hva mennesker sier bare på hva de gjør. Så det du skriver virker helt rart og ligner mer på politisk korrekthet en noe annet. Mange glatte politikere som sier akkurat det du vil høre, men som i praktisk handling er ondere en satan selv. Det er de som er virkelig farlige. Trump er mer som en bikkje som bjeffer mye, men som er ellers ikke er veldig mye ondt i. Verre med de stille bikkjene som kan glefse når som helst :) Biden er en del av det politiske maktnettverket som har jobbet med dette store deler av livet sitt, og som er en del av årsaken til at forskjellene i USA er så store. Når han hadde makt gjorde han og hans like ikke en dritt med det. Hva i alle dager får deg til og tro at det vil forholde seg annerledes denne gangen?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Marcus Halberstram skrev:

I Santa Monica spikrer de igjen vinduene med treverk på butikkene sine nå, rett før valget.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror og håper Trump vinner😄

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Bolthorn skrev:

Biden blir å vinne. 
Om folk tror at alle forhåndsstemmene kommer fra Trump supportere har dere ikke gjort leksa deres.

Synes ikke noe om noen av dem, valgsystemet i USA er ut-datert.

Tror du virkelig det? Jeg føler en stor stille majoritet av befolkningen i USA er drittlei karrierepolitikere, opptøyer, looting, og et ensidig mediabilde. Jeg ser alle medier her i landet spår at Biden vinner også, men det sa de også om Hillary Clinton.

Det skal bli spennende å følge med.

• Liker 2
Skrevet
Just now, Callisto83 said:

Tror du virkelig det? Jeg føler en stor stille majoritet av befolkningen i USA er drittlei karrierepolitikere, opptøyer, looting, og et ensidig mediabilde. Jeg ser alle medier her i landet spår at Biden vinner også, men det sa de også om Hillary Clinton.

Det skal bli spennende å følge med.

Det tror jeg virkelig. 
Er ikke enig i ditt syn der, er en grunn til hendelsene som har skjedd i statene de siste årene. Middelklassen er så å si ikke-eksisterende lengre og jeg tror folk er lei det store gapet. 
Det gapet vil bli større om Trump for fortsette i stolen om man ser hvordan skattesystemet dem ønsker på plass vil bli.

Men ja, blir spennende å stå opp i morgen.

• Liker 1
Skrevet

En narsissistisk gulrot eller en olding med huskelapp.

Stakkars amerikanere. 

Skrevet

Begge er så gammel at de står med en fot i grava, men av pest eller kolera håper jeg på Biden. Klarer ikke fire nye år med idiotuttaler fra Trump's twitter klistra inn på forsida til VG. 

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Vi får resultatene snart. Jeg skal sove godt, og gidder ikke sitte oppe for å få dem. Vil ikke være uopplagt i morgen, for noe jeg uansett ikke kan gjøre noe med. ;) 

Skrevet
11 minutter siden, Antiviruset skrev:

Trump er en bølle sier mange rare ting, praktisk politikk? Har ikke startet noen kriger heller tvert imot. Se aldri på hva mennesker sier bare på hva de gjør. Så det du skriver virker helt rart og ligner mer på politisk korrekthet en noe annet. Mange glatte politikere som sier akkurat det du vil høre, men som i praktisk handling er ondere en satan selv. Det er de som er virkelig farlige. Trump er mer som en bikkje som bjeffer mye, men som er ellers ikke er veldig mye ondt i. Verre med de stille bikkjene som kan glefse når som helst :) Biden er en del av det politiske maktnettverket som har jobbet med dette store deler av livet sitt, og som er en del av årsaken til at forskjellene i USA er så store. Når han hadde makt gjorde han og hans like ikke en dritt med det. Hva i alle dager får deg til og tro at det vil forholde seg annerledes denne gangen?

La oss begynne med det siste; javnt over, har demokratiske presidenter lite gjennomslag, for som regel ender man opp med republikansk senat under demokratiske presidenter. Selv om det er flertall av demokrater i USA, er demografien  slik at demokratiske presidenter må være dyktige politiske forhandlere, for det er få ganger de har frie politiske tøyler. Til motsetning av Trump som hadde politiske mål som ville vært tverrpolitiske, og han fortsatt klarte å bli nedstemt!

I motsetning til hva mange tror, Obama var ikke spesielt dyktig hestehandler. Han var en relativt redelig politiker som ikke ville gå for mye på bekostning med hva han trodde på, og det er idioti i politikk. Demokrati virker ikke sånn.

Så Obama fikk mye av samme problem som Trump, 90% av sakene han fikk igjennom, var presidentordrer Trump fjernet første uka på kontoret.

Trump PRØVER å starte kriger, han ser bare ut til å være like inkompetent til det som alt annet. Det nærmeste han har kommet, er borgerkrig i eget land, og det tilsier at økonomien og sysselsettingen ikke er så imponerende som tilhengerene skryter av. Det hjelper ikke om aksjemarkedet stiger til himmels og sysselsetningen stiger og reallønnsveksten stiger, hvis folk flest ikke får det bedre. Da måler du feil data. Og det vi ser i USA nå, ser vi ikke i økonomisk stabile land.

Trump blir ikke den første presidenten som starter en krig etterfølgeren er nødt å takle, bare spør Bush jr. Og så langt har han tent lunta i Midtøsten, Iran og åpnet ett hull i sikkerhetspolitikken i Europa og åpnet for Taliban og styrking av Al-Qaida. Så det kommer ikke på innsatsen.

Det han skal ha, er for å styrke Kina så det var mulig for sør Korea og nord Korea å komme til forhandlingsbordet og sikre at nord Korea ikke frykter USA så mye lenger. Men det er synd det koster amerikansk næringsliv så mye.

Skrevet

Jeg håper inderlig at Biden vinner. Dersom Trump blir gjenvalgt, er det mer innavl i statene enn jeg trodde.

• Liker 3
Skrevet

🤔

https://www.marieclaire.com/politics/a34544333/child-care-crisis-2020-election/

We’re the only country among the 41 wealthiest nations in the world that does not mandate any paid leave for new parents. Meanwhile, just 20 percent of private sector workers and 26 percent of public sector workers have paid family leave through their employers, which has left more than 110 million Americans without this critical benefit during a pandemic—an epic failure illustrated by the number of people who’ve had no choice but to abandon their jobs entirely. In September alone, 1.1 million people dropped out of the workforce, and 80 percent of them were women.

https://www.marieclaire.com/politics/a24403996/what-happens-if-i-dont-vote/
Ingen hadde vel tillatt noe sånt i Norge:

The Trump administration has also prevented health care providers from telling patients about safe, legal abortion options by implementing a gag rule in 2019 dismantling Title X. This also blocked four million patients from getting affordable birth control, STD testing, cancer screenings, and other care at Planned Parenthood.

Skrevet
45 minutter siden, Marcus Halberstram skrev:

Jeg frykter at dette bråket ikke kommer til å kvalifisere til popcorn.

Skrevet
15 minutter siden, Aubree said:

Begge er så gammel at de står med en fot i grava, men av pest eller kolera håper jeg på Biden. 

Kolera kan man unngå med god hygiene :sleep: Sett i sammenheng med hvem som tar pandemien alvorlig burde det da bli lett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...