AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #261 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, Sessan_ skrev: Men hvis man ser sang-delen på nytt og hører på stemmen, så føler ihvertfall jeg at det er ganske åpenbart at det ikke er Erlend Elias. Han har en veldig spesiell og nasal stemme, som jeg ikke gjenkjenner i syngingen. Og syngingen er åpenbart en dame. Hørte på den igjen med innstilling om at det egentlig er en mann som synger, men det mener jeg det umulig kan være. Jeg syns stemmen til puddelen er veldig lik slanke Torhild Sivertsen. Hun kalte seg Tomboy... kanskje det prideflagget hinter til. Hun har opptrådt både til sjøs og til lands. Hun har også sunget mye med Marianne Antonsen. .. ergo Marianne drops. Hun har dialekt, men usikker fra hvor. Anonymkode: 5103b...581 3
Gjest Kristina S. Skrevet 8. november 2020 #262 Skrevet 8. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Mynona Skrevet 8. november 2020 #263 Skrevet 8. november 2020 Det kan hende de blå øynene til elgen har noe å si? Sitat – Det er «quirky» detaljar og eit uttrykk som passar personen. Det har vi gjort i samarbeid med deltakarane for at det skal vere eit DNA. Derfor har han også støypt eigne augo slik at blikket har blitt tilpassa kvar enkelt karakter. Han kan også fortelje om at kvart kostyme har hint og avleiingar. – Vi har leika oss med størrelsar og kroppar, fortel han. Herfra https://www.nrk.no/kultur/baron-von-bulldog_-_-det-mest-elleville-eg-har-vore-med-pa-1.15233744 1
Gjest Sozzenn Skrevet 8. november 2020 #264 Skrevet 8. november 2020 Skjønner hvorfor folk mener vikingen er Herman Dahl. Søk på youtube. Han har badet i ostepop (derfor ostepop hintet i introen), han har malt seg helt grønn (derfor shrek hintet), det ligger en artikkel på nett med overskrift" Influenser Herman Dahl (17) flyr verden rundt mens han håver inn på klimaskryt for Oslo kommune" . Det forklarer sangvalget all around the world. Han har også noen videoer hvor han bruker brunost som tannkrem og brunost på pizza. Det forklarer brunosten i introen. Alt stemmer igrunn på Herman Dahl så jeg er enig med resten som sier det. Han er vikingen. Det forklarer nok også det han sier om "selvom ikke alle kan høre meg, har de som kan høre gresshoppene,gjort det lenge" Det er vel en måte si at det er ikke alle som vet hvem han er men de som følger han gjør det. Han har trossalt over 150.000 følgere på youtube.
Gjest Sozzenn Skrevet 8. november 2020 #265 Skrevet 8. november 2020 7 minutter siden, Kristina S. skrev: Jeg synes Jan Thomas kan være ganske morsom "Jeg er på en helt annen planet - surprise, surprise"😁 En av dem bak masken er høyere enn livvaktene, som vi ser i begynnelsen av programmet. Hvem kan dette være, tro? Tipper det er markus Bailey.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #266 Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, minister-mio said: Å. Syntes ikke det ligner. Men mulig jeg har hengt meg opp i at det er vedum Jeg tror ikke det er vedum. Fugleskremslet slo sammen r og s i overgangen mellom ord til sh-lyd. Tror ikke vedum gjør det. Anonymkode: f17ac...f67
minister-mio Skrevet 8. november 2020 #267 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det er vedum. Fugleskremslet slo sammen r og s i overgangen mellom ord til sh-lyd. Tror ikke vedum gjør det. Anonymkode: f17ac...f67 Det tror jeg han gjør. Blir spennende å se hvem det er!
Little Diva Skrevet 8. november 2020 #268 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, Mynona skrev: Det kan hende de blå øynene til elgen har noe å si? Herfra https://www.nrk.no/kultur/baron-von-bulldog_-_-det-mest-elleville-eg-har-vore-med-pa-1.15233744 Takk. Akkurat det jeg også tenkte. Artig å være med å gjette uansett😀
cerruti Skrevet 8. november 2020 #269 Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev: Nei, hun er for tjukk til å være puddelen. Anonymkode: 26443...031 Hun har gått ned masse. 2
Gjest Kristina S. Skrevet 8. november 2020 #271 Skrevet 8. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #272 Skrevet 8. november 2020 18 minutter siden, Kristina S. skrev: Jeg synes Jan Thomas kan være ganske morsom "Jeg er på en helt annen planet - surprise, surprise"😁 En av dem bak masken er høyere enn livvaktene, som vi ser i begynnelsen av programmet. Hvem kan dette være, tro? Er dette fra lørdagens sending? Han på bildet er vel el papi? Anonymkode: bdfe4...8d2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #273 Skrevet 8. november 2020 Hint eller forvirring? Uansett så er dette Bygdø Kongsgård Anonymkode: 46799...6b8 5
Gjest Kristina S. Skrevet 8. november 2020 #274 Skrevet 8. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Little Diva Skrevet 8. november 2020 #275 Skrevet 8. november 2020 11 minutter siden, Sozzenn skrev: Skjønner hvorfor folk mener vikingen er Herman Dahl. Søk på youtube. Han har badet i ostepop (derfor ostepop hintet i introen), han har malt seg helt grønn (derfor shrek hintet), det ligger en artikkel på nett med overskrift" Influenser Herman Dahl (17) flyr verden rundt mens han håver inn på klimaskryt for Oslo kommune" . Det forklarer sangvalget all around the world. Han har også noen videoer hvor han bruker brunost som tannkrem og brunost på pizza. Det forklarer brunosten i introen. Alt stemmer igrunn på Herman Dahl så jeg er enig med resten som sier det. Han er vikingen. Det forklarer nok også det han sier om "selvom ikke alle kan høre meg, har de som kan høre gresshoppene,gjort det lenge" Det er vel en måte si at det er ikke alle som vet hvem han er men de som følger han gjør det. Han har trossalt over 150.000 følgere på youtube. Aldri hørt om han jeg. Men jeg tenkte på Dennis. Men så fikk jeg ikke det til å stemme med hintet om dra tilbake til røttene..
Gjest Sozzenn Skrevet 8. november 2020 #276 Skrevet 8. november 2020 Enhjørningen er selvfølgelig Inger Lise Rypdal. Hun har vært avbildet på frimerker (som passer med hintet i introen om at over 2.6 millioner har betslt for bilde av henne), hun er både sanger, skuespiller og forfatter (derfor hintet om at hun alltid har elsket å gjemme seg bak en annens maske). Når hun ga ut sangen "fru Johnsen" reagerte jo kristen norge på deler av teksten og ville ha den sensuert. Sangen endte opp med å bli debattert i stortinget faktisk.. Det forklarer jo det hun sier i introen om at "de høyere makter mente på et tidspunkt at jeg hadde en skrue løs". Så jeg sier Inger Lise Rypdal.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #277 Skrevet 8. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hint eller forvirring? Uansett så er dette Bygdø Kongsgård Anonymkode: 46799...6b8 Enhjørningen ble vel også intervjuet i lysthuset i slottsparken. Synes det hinter litt vel mye til at det skal være prinsesse Märtha Louise, så håper ikke det er det. De må jo gjøre hint-segmentene litt spennende for at folk skal gidde å se på lørdag etter lørdag. Regner med at det er nye hint-segment hver lørdag? Anonymkode: ec839...2cd 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #278 Skrevet 8. november 2020 Jeg er overbevist om at trollet er Cess. Hun er glad i å synge og skulle ønske hun hadde sangkarriere. Her er noe fra kollektivet en gang i tiden Anonymkode: 3bbfd...724 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #279 Skrevet 8. november 2020 De sikreste må vel være Vedum og Brandstorp. Etter å ha lest her hørte jeg på introene igjen, og det er som å høre dem på en prikk. Knaska nok for mye potetgull til å gjette på Vedum i går, men om det ikke er han er det noen som er dyktige til å parodiere. Stemmen på sangen passer også. Anonymkode: cfc7e...1a1
neon_sun Skrevet 8. november 2020 #280 Skrevet 8. november 2020 (endret) .... Endret 8. november 2020 av neon_sun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå