Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Helt enig👏🏻 Har selvfølgelig vært innom ulrikke for trollet jeg også, men jeg synes det blir for opplagt og kjedelig hvis det er henne. Hun har vært med på så og si alt av sangkonkurranser, så hadde vært fint om trollet overrasket litt. Hadde vært så sykt kult hvis det er Cess☺️

Anonymkode: d7fda...afa

Enig, jeg er faktisk helt overbevist om at det er cess. Har ikke trodd på ulrikke en eneste gang, føler det har blitt hauset opp, hintene passer jo ikke heller. Heia cess og trollet!

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig, jeg er faktisk helt overbevist om at det er cess. Har ikke trodd på ulrikke en eneste gang, føler det har blitt hauset opp, hintene passer jo ikke heller. Heia cess og trollet!

Anonymkode: 27170...3f0

Jeg hørte Cess fra aller første episode. Det var for dårlig forvrengt stemme. Men alle i omgangskretsen sier jeg er gal, og at Cess ikke synger så bra. Jeg hørte henne igjen på fredag i begge sangene. Men jeg vet jo ikke om hjernen min bare tolker alt dit hen fordi jeg vil at det skal være Cess. Jeg krysser fingrene 🤞 Og gleder meg til hun vinner hele greia 12. desember!  Også gleder jeg meg til hun blir aktiv på insta igjen etterpå 😂

Anonymkode: 9a415...b84

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hørte Cess fra aller første episode. Det var for dårlig forvrengt stemme. Men alle i omgangskretsen sier jeg er gal, og at Cess ikke synger så bra. Jeg hørte henne igjen på fredag i begge sangene. Men jeg vet jo ikke om hjernen min bare tolker alt dit hen fordi jeg vil at det skal være Cess. Jeg krysser fingrene 🤞 Og gleder meg til hun vinner hele greia 12. desember!  Også gleder jeg meg til hun blir aktiv på insta igjen etterpå 😂

Jeg også hørte det i første introen hennes. Det var noe med måten hun sa «hvordan seR jeg ut» på. Jeg tror helt ærlig den unormale stillheten på insta det siste halve året har noe med at hun er med på maskorama å gjøre🙊 Tiltrekke seg minst mulig oppmerksomhet og fly langt unna radaren, i motsetning til feks Ulrikke som har solt seg litt i glansen og fyret oppunder spekulasjonene. Cess er jo kun med på ting hvis hun kan vinne😉

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror også at trollet er Cess 😃 Jeg synes hintene henviser til henne og hun har en veldig bra sangstemme, det vet man hvis man har fulgt med på henne opp gjennom årene. I og med at hun som regel tullesynger når hun står på scenen, så kan det være vanskelig å høre at hun kan synge utrolig bra 🎶 Det hadde vært så moro om trollet faktisk er Cess 🥳🙂 Marion sa til en av sangene som trollet sang, at det er ikke mange som klarer å synge den sånn som trollet sang. Husker ikke hvilken sang det var. Uansett, heia trollet og jeg håper og tror at det er Cess!!! 👍😀🥳🎶🥰

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig! Gir ingen mening med noen av de at kjærligheten har måttet vike... 

Ulrikke har vel ganske nylig funnet kjærligheten, hun har vel uttalt at hun ikke har hatt tid til å lete.

Skrevet
Marsh skrev (2 timer siden):

Ulrikke har vel ganske nylig funnet kjærligheten, hun har vel uttalt at hun ikke har hatt tid til å lete.

Syns det blir litt søkt. Hun har jo vært i et langvarig forhold før det hun er i nå også. Cess hadde aldri ordentlig kjæreste før hun var over 30. Å ha ett langvarig forhold bak deg når du er 24 er ikke å aldri finne kjærligheten. Men ja, våkentid er arbeidstid passer jo. Hun har dog ikke drevet med noe ballidrett som liten... Ikke kjent for å være noe særlig barnslig person sånn som lekeland kan antyde. Jobber ikke med å få oss i godt humør... ikke jobbet seg opp fra gølvet.

Jeg tror heller ikke Maskorama passer inn i Ulrikke sin plan eller mål for hvor hun ville være nå. Hun ville satse på popkarrieren og turnere. Hadde vel et håp om at MGP skulle være billetten til det. Tror bare det generelt hadde vært feil tidspunkt for henne å bli med, og kanskje en smule desperat? Hun er jo med på alt.

Mest av alt syns jeg Ulrikke eventuelt er en ekstremt kjedelig casting av NRK. 

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mest av alt syns jeg Ulrikke eventuelt er en ekstremt kjedelig casting av NRK. 

Fullstendig uenig. Hun er den eneste som virkelig kan synge, og helt riktig castet. Hvis jeg fikk bestemme castingen, hadde det vært 4 artister, 2 andre kjendiser som ikke kan synge, og 2 andre kjendiser som "ingen" vet at kan synge men som kan det (hvis de finnes)

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg blitt litt mer overbevist om at trollet må være Cess jeg også.

Hint jeg føler teller i hennes retning:

• Jobbet seg opp fra gølvet, det har blitt gjort et nummer ut av at hun begynte i billettluka
  • Den forvrengte stemmen i ep 1 er veldig lik Cess sin, dette plukket mange opp, og i neste episode var den mer forvrengt. Betyr det noe?
  • "Jeg jobber på en måte for å få deg i godt humør", jobber med humor/komiker
  • Hennes jakt på kjærligheten og at hun aldri har hatt kjæreste har jo omtrent vært hennes varemerke, til den grad at hun har uttalt at det har vært vanskelig å være morsom etter hun fikk kjæreste. Så selv om hun har kjæreste nå tenker jeg på det som et hint i hennes retning.
  • Fjeset til trollet ligner denne emojien 🤪 som jeg synes signaliserer tulling og humor
  • Trollet har stjerne på høyre arm både når hun har på skinnjakke og den stripete genseren. Kan det være noe hint til at hun er jødisk (jødestjerne) og fokuserer en del på det? Ser mange peker på det som Stjernekamplogoen, men der er jeg bare enig i at stjernen på skinnjakken ligner. Den på stripegenseren er ulik og ligner ikke logoen.
  • Trollet befinner seg på leos lekeland, signaliserer igjen lekenhet og peker i humorretning. Hun har også uttalt at hun er for "voksen" til ting hun vil, altså at hun er barnslig. Kan det også hinte til 6 år yngre kjæreste?
  • Smågodt, er en greie med henne + hun har fokusert mye på hvor "dårlig" hun spiser
  •  Makrell i tomat og knekkebrød, den klassiske slankekomboen. Det ble en del fokus på at hun hadde fått PT på insta på et tidspunkt, det var ganske mye fokus på det der og var en synlig forandring etter livsstilsendringen. (Men dette innser jeg at muligens er far fetched).
  • Hintet av 2 løgn en sannhet jeg tror på: Er ikke lege, men jobber for å lage den beste medisin - latter
  • Den rosa tyllkjolen = Prinsessekjole? Cess er veldig opptatt av kongelige, har innlegg på insta der hun sier at hun føler seg fjong og kongelig, det beste hun vet, når hun har på seg prinsessekrone. I tillegg hadde hun en rosa puffy kjole i Märtha the Musical.
  • At trollet går med caps kan være en referanse til at hun ofte har rappet, og bl.a. har uttalt på Senkveld at "drømmen min er å ble female rapper" (tv2 har lagt ut klipp av akkurat det på face 24.11.17). Hun har også køddet med å være "gangster fra Hauketo", og bevegelsene trollet gjør når hun har caps kan vel tolkes som "gangster/rapper".
  • Trollet drev både med ball og i vann som trollbarn, vet at hun drev med håndball, og hun har gjort et nummer av at hun var eneste jenta i svømmingen på skolen og hadde beste svømmetid (også bedre enn guttene) (bl.a. på Latter Live S1E8).
  • Trollet sier "hashtag bucketlist" - Cess bruker samme uttrykk i dette intervjuet "«Mot i brøstet» var stort! Derfor er det veldig spesielt å møte Nils Vogt i «Klovn til kaffen» - det er hashtag bucketlist".
  • Cess har også gått på ballett - Dansetroll?

Er litt usikker på sangstemmen. Har sett Cess live flere ganger og hun synger alltid. Riktignok alltid tullesynging, men på en måte som avslører at hun har stemmekontroll. Er ikke sikker på om hun synger så bra som Trollet da, men synes i alle fall trollet synger dårligere enn Ulrikke, så er det Ulrikke må hun "stygge til" stemmen sin eller ha stor vansker med å synge inni masken. Føler meg ganske sikker på at Ulrikke ikke ville sunget surt i I believe in a thing called love sånn som Trollet gjorde.

Anonymkode: 6d9e6...a9a

• Liker 12
Skrevet

Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne.

Trollet er Ulrikke.

Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor.

Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er.

Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så Ulrikke på Rema ca 15 minutter før forrige sending startet. Så tvilsomt at trollet er henne. 

Anonymkode: d7e7c...48a

• Liker 15
Skrevet
maskertbruker skrev (32 minutter siden):

Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne.

Trollet er Ulrikke.

Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor.

Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er.

Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort.

De kan overhode ikke passe like godt til Ulrikke altså, nå er du bare vrang 😆 Da har de i så fall lagt opp til at man skal gjette Cess, og dratt det veldig langt slik at man virkelig må legge godviljen til for å få det til å passe. 

Når det er sagt så hører jo jeg også 100% Cess i stemmen, som om det var noen jeg kjente. Det var ingen tvil første episode. Så at du 100% hører Ulrikke betyr nada. 

• Liker 10
Gjest Hipparchia
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

• Jobbet seg opp fra gølvet, det har blitt gjort et nummer ut av at hun begynte i billettluka
  • Den forvrengte stemmen i ep 1 er veldig lik Cess sin, dette plukket mange opp, og i neste episode var den mer forvrengt. Betyr det noe?
  • Hennes jakt på kjærligheten og at hun aldri har hatt kjæreste har jo omtrent vært hennes varemerke, til den grad at hun har uttalt at det har vært vanskelig å være morsom etter hun fikk kjæreste. Så selv om hun har kjæreste nå tenker jeg på det som et hint i hennes retning.
  • Fjeset til trollet ligner denne emojien 🤪 som jeg synes signaliserer tulling og humor
  • Trollet har stjerne på høyre arm både når hun har på skinnjakke og den stripete genseren. Kan det være noe hint til at hun er jødisk (jødestjerne) og fokuserer en del på det? Ser mange peker på det som Stjernekamplogoen, men der er jeg bare enig i at stjernen på skinnjakken ligner. Den på stripegenseren er ulik og ligner ikke logoen.
  • Trollet befinner seg på leos lekeland, signaliserer igjen lekenhet og peker i humorretning. Hun har også uttalt at hun er for "voksen" til ting hun vil, altså at hun er barnslig. Kan det også hinte til 6 år yngre kjæreste?
  • Smågodt, er en greie med henne + hun har fokusert mye på hvor "dårlig" hun spiser
  •  Makrell i tomat og knekkebrød, den klassiske slankekomboen. Det ble en del fokus på at hun hadde fått PT på insta på et tidspunkt, det var ganske mye fokus på det der og var en synlig forandring etter livsstilsendringen. (Men dette innser jeg at muligens er far fetched).
  • Hintet av 2 løgn en sannhet jeg tror på: Er ikke lege, men jobber for å lage den beste medisin - latter
  • Den rosa tyllkjolen = Prinsessekjole? Cess er veldig opptatt av kongelige, har innlegg på insta der hun sier at hun føler seg fjong og kongelig, det beste hun vet, når hun har på seg prinsessekrone. I tillegg hadde hun en rosa puffy kjole i Märtha the Musical.
  • At trollet går med caps kan være en referanse til at hun ofte har rappet, og bl.a. har uttalt på Senkveld at "drømmen min er å ble female rapper" (tv2 har lagt ut klipp av akkurat det på face 24.11.17). Hun har også køddet med å være "gangster fra Hauketo", og bevegelsene trollet gjør når hun har caps kan vel tolkes som "gangster/rapper".
  • Trollet drev både med ball og i vann som trollbarn, vet at hun drev med håndball, og hun har gjort et nummer av at hun var eneste jenta i svømmingen på skolen og hadde beste svømmetid (også bedre enn guttene) (bl.a. på Latter Live S1E8).
  • Trollet sier "hashtag bucketlist" - Cess bruker samme uttrykk i dette intervjuet "«Mot i brøstet» var stort! Derfor er det veldig spesielt å møte Nils Vogt i «Klovn til kaffen» - det er hashtag bucketlist".

Er litt usikker på sangstemmen. Har sett Cess live flere ganger og hun synger alltid. Riktignok alltid tullesynging, men på en måte som avslører at hun har stemmekontroll. Er ikke sikker på om hun synger så bra som Trollet da, men synes i alle fall trollet synger dårligere enn Ulrikke, så er det Ulrikke må hun "stygge til" stemmen sin eller ha stor vansker med å synge inni masken. Føler meg ganske sikker på at Ulrikke ikke ville sunget surt i I believe in a thing called love sånn som Trollet gjorde.

Kan og legge til at når Cess debuterte på latter med Linn og Hege hadde hun på seg rosa tyllskjørt. 

Skrevet
maskertbruker skrev (47 minutter siden):

Trollet er Ulrikke.

På samme måte som du hører Ulrikke så hører jeg Cess. Det gir heller ingen mening at Ulrikke er med, da deltagerne ble plukket ut for 1,5 år siden. På den tiden var hun ikke kjent. Ja, hun hadde vært med på idol og noe småtteri, men hun var ingen kjendis og kun noen veldig få visste egentlig hvem hun var. At trollet savner en real folkefest tror jeg var for å lede folk rett til Mpg og Ulrikke, på samme måte som de kongelige hintene til Inger Lise. Utrolig kjedelig hvis de kom med et så åpenbart hint i første sending, noe jeg tviler sterkt på. 

• Liker 6
Skrevet
Zodiackiller skrev (14 minutter siden):

Kan og legge til at når Cess debuterte på latter med Linn og Hege hadde hun på seg rosa tyllskjørt. 

Det gjorde hun også i Martha musikalen om jeg ikke husker helt feil

• Liker 3
Gjest Hipparchia
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjorde hun også i Martha musikalen om jeg ikke husker helt feil

Jepp, men det nevnte og personen jeg siterte så ville bare gi ekstra støtte til Cess-teorien😁

Skrevet
Zodiackiller skrev (3 minutter siden):

Jepp, men det nevnte og personen jeg siterte så ville bare gi ekstra støtte til Cess-teorien😁

Så det nå☺️ Sånn er det når man starter å lese fra bunnen😅

Skrevet

I morgen får de tre dommerne stille spørsmål til deltakerne 🙂

Anonymkode: 2cb39...d02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mellomnavnet til bestepappaen til Cess var Leon --》Leos lekeland 🥳

Jeg tror den stripete genseren som trollet har på seg henviser til bestepappaens fangedrakt. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette har jeg også tenkt på.. Er bare for lat til å gå tilbake og studere den stjerna. 😄

Anonymkode: 7b448...11d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

😳

Jeg håper inderlig at produsenten har vett nok til ikke å gjøre det...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...