SoWhat? Skrevet 29. november 2020 #1721 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): John Carew har jo også mørkhudet far og hvit mor. (Men jeg har også mer troa på Markus Bailey som elg!) Anonymkode: 290b7...321 Elgen kan fint være Kash King 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 29. november 2020 #1722 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1723 Del Skrevet 29. november 2020 maskertbruker skrev (5 minutter siden): Dere som fremdeles er i tvil om at Trollet er Ulrikke: https://tv.nrk.no/serie/maskorama/sesong/1/episode/3/avspiller (start på 50 minutter) https://www.youtube.com/watch?v=n2Kqx3oTpJA Hører dere ikke at det er samme stemme? Nei, jeg hører ikke det. Ulrikke synger klokkereint uansett tonehøyde, og det gjør ikke trollet. Flere steder i refrenget på euphoria så er det litt surt og hun sliter med å holde tonen, som at sangen egentlig er litt for stor for henne. Ulrikke ville tatt den lett som bare det. Selv med kostymet. Tror jeg da. Anonymkode: d7fda...afa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 29. november 2020 #1724 Del Skrevet 29. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med Hanne sørvåg som trollet da? Anonymkode: 9dc83...84d Blikket ligner, men stemmen ligner ikke litt engang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1725 Del Skrevet 29. november 2020 Kan elgen være Petter Northug?! Anonymkode: 520e5...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1726 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan elgen være Petter Northug?! Anonymkode: 520e5...47a Absolutt ikke. Hvorfor tenker du det? Anonymkode: fef51...a65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 29. november 2020 #1727 Del Skrevet 29. november 2020 Trollet sa: hashtag bucketliste. Dette har også Cess sagt i et intervju hvis man søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1728 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva med Hanne sørvåg som trollet da? Stemmer med kjærligheten ihvertfall. Anonymkode: 9dc83...84d Hun skal som nevnt tidligere ha konsert i Lofoten den lørdagen siste sending vises, så det er tvilsomt. Anonymkode: f4156...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1729 Del Skrevet 30. november 2020 maskertbruker skrev (11 timer siden): Dere som fremdeles er i tvil om at Trollet er Ulrikke: https://tv.nrk.no/serie/maskorama/sesong/1/episode/3/avspiller (start på 50 minutter) https://www.youtube.com/watch?v=n2Kqx3oTpJA Hører dere ikke at det er samme stemme? Og jeg skjønner ikke at du ikke hører at det er Cess... 🤷♀️ Anonymkode: 9a415...b84 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1730 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg tror ravnen er 'Tutta'. Anonymkode: ff7d7...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. november 2020 #1731 Del Skrevet 30. november 2020 Det der som ble sagt av elgen på sist presentasjon. Noe om å ha en kikkerten og ha gått inn i denne personen eller noe sånt (klarer ikke helt å gjengi). Carew venter vel barn? Er det dette som hintes om? Vet ingenting om sivilstatus hos Bailey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. november 2020 #1732 Del Skrevet 30. november 2020 neon_sun skrev (6 minutter siden): Det der som ble sagt av elgen på sist presentasjon. Noe om å ha en kikkerten og ha gått inn i denne personen eller noe sånt (klarer ikke helt å gjengi). Carew venter vel barn? Er det dette som hintes om? Vet ingenting om sivilstatus hos Bailey. Det ser ut som Bailey har kjæreste på Insta’en hans 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 30. november 2020 #1733 Del Skrevet 30. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Og jeg skjønner ikke at du ikke hører at det er Cess... 🤷♀️ Anonymkode: 9a415...b84 Har du en link å vise til? Jeg har hørt gjennom det som finnes av syngingen til Cess på YouTube. Har fremdeles til gode å høre bevis på at hun kan synge på det nivået. Stemmen ligner heller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1734 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, jeg hører ikke det. Ulrikke synger klokkereint uansett tonehøyde, og det gjør ikke trollet. Flere steder i refrenget på euphoria så er det litt surt og hun sliter med å holde tonen, som at sangen egentlig er litt for stor for henne. Ulrikke ville tatt den lett som bare det. Selv med kostymet. Tror jeg da. Anonymkode: d7fda...afa Jeg synes trollet sang nokså perfekt, men nå er ikke jeg sangpedagog da Anonymkode: 436a8...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1735 Del Skrevet 30. november 2020 Tror dere ikke at dette skal forestille en Gullrute? I introen til ravnen, der hun snakker om priser. Isåfall MÅ det være Anne Rimmen. Anonymkode: d7e7c...48a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 30. november 2020 #1736 Del Skrevet 30. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Tror dere ikke at dette skal forestille en Gullrute? I introen til ravnen, der hun snakker om priser. Isåfall MÅ det være Anne Rimmen. Anonymkode: d7e7c...48a Som Ravnen selv ville sagt: duh. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 30. november 2020 #1737 Del Skrevet 30. november 2020 neon_sun skrev (1 time siden): Det der som ble sagt av elgen på sist presentasjon. Noe om å ha en kikkerten og ha gått inn i denne personen eller noe sånt (klarer ikke helt å gjengi). Carew venter vel barn? Er det dette som hintes om? Vet ingenting om sivilstatus hos Bailey. "Gått inn i denne personen" kan være å gå inn i en rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 30. november 2020 #1738 Del Skrevet 30. november 2020 neon_sun skrev (1 time siden): Det der som ble sagt av elgen på sist presentasjon. Noe om å ha en kikkerten og ha gått inn i denne personen eller noe sånt (klarer ikke helt å gjengi). Carew venter vel barn? Er det dette som hintes om? Vet ingenting om sivilstatus hos Bailey. Han sa vel at han ikke bare hadde noen i kikkerten, hun hadde nærmest flyttet inn i kikkerten (eller noe sånt). Oppfattet det mer som seriøs kjæreste/på vei til å bli samboer enn barn i alle fall. Bailey har vel kjæreste tror jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 30. november 2020 #1739 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan elgen være Petter Northug?! Anonymkode: 520e5...47a Han kan heller være Vikingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 30. november 2020 #1740 Del Skrevet 30. november 2020 Nei, nå har jeg bytta... Jeg tror ikke trollet lenger er Ulrikke, men Lisa Børud. Søk på henne på YouTube og hør på stemmen. I tillegg stemmer hintene... Lodd med nr 4 på: Hun ble nr 4 i Stjernekamp Du kan ha sett noen fra min familie stå på en scene før: Hele Børud familien men kanskje Ole Børud i spissen. Hun giftet seg i år, og savner kanskje derfor en real folkefest siden det blei litt annerledes bryllup med tanke på corona? Konkurransetroll: Stjernekamp, Grand Prix og nå Maskorama.... Jepp, ganske sikker på Lisa Børud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå