Gå til innhold

Hva er din mening, som du ikke tør å si noe om i offentligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker Jar Jar Binks. There, I said it. 

Anonymkode: 64b55...6c0

Du har blitt rapportert

Anonymkode: e2067...4d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke at det burde være lov å tjene mer enn en viss sum. At alle med utdanning burde tjene mellom 500 000-700 000. De uten 300 000.

Folk som studerer juss, medisin eller ingeniør gjør det bare for pengene og status, og er patetiske.

 

Nordmenn er patetiske med sine drikkevaner og innadvendthet i edru tilstand. Og de er mobbere, som kommer ut når de er fulle især.

Foreldre til unger som reker ute på kveldene og gjør hærverk, burde ikke hatt barn.

 

Frp-ere er nazister og rasister og dumme.

 

Misliker alle som kan settes i båser; rasist som deler artikler fra resett og document hver eneste dsg, og er gift med asiaterdamer. Blondiner med langt hår, hvite sneakers og ingen særegenhet. Musikkelskeren som kuuuun hører på rock/metall. De som farger håret rødt og er så spesielle.

 

..venninnen min settlet med en fyr fordi han har god jobb og hus, kun for å ikke bli fattig som familien sin...

Anonymkode: 78933...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

..venninnen min settlet med en fyr fordi han har god jobb og hus, kun for å ikke bli fattig som familien sin...

Anonymkode: 78933...c77

Ser veldig ned på alle som ikke skriver korrekt norsk og som blander inn engelske ord. 

Anonymkode: 9b1ac...a17

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Uatskillelig said:

1. Kjønnsidentitet er viktigere enn biologisk kjønn.

2. Det er altfor mange som mangler grunnleggende kunnskaper om og forståelse for psykisk sykdom.

3. Folk som mener at mennesker med psykiske lidelser bare må ta seg sammen har skremmende lite menneskelig innsikt.

4. Barnevernet gjør i de fleste tilfeller en svært god jobb. De fleste som blir fratatt barna mangler selvinnsikt.

5. Rusavhengighet er ikke et valg, men en sykdom. Det er mer gunstig å se på årsakene bak frem for å fordømme rusmisbruker. 



 

Hvorfor tør du ikke si disse i offentligheten?
Meget trendy meninger de her

Anonymkode: f8b01...dff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tør du ikke si disse i offentligheten?
Meget trendy meninger de her

Anonymkode: f8b01...dff

Nå vet jeg ikke hva den du siterte svarer, men noen ganger er det faktisk litt stress å ha trendy meninger. Det er fordi jeg har opplevd at folk kan tro jeg ikke er så smart, men bare kaster meg på de meningene som er trendy uten å tenke selv. 

Anonymkode: 3d4bb...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nordmenn reiser mye og lærer lite av reisene sine.

Anonymkode: 1ef34...d49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har blitt rapportert

Anonymkode: e2067...4d5

😜

Anonymkode: 64b55...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruk bør begrenses, om så med tvang. Det gjelder også reiser med fly. 
 

Fri abort til uke 18. Nemd er unødvendig. 
Leger som ikke vil gi prevensjon eller henvisning til abort pga personlig overbevisning, bør jobbe et sted dette ikke er aktuelle problemstillinger. 
 


Spesialskoler burde opprettes igjen. Man kan ikke få alle gjennom dagens skolesystem. En elev kan lett ødelegge for resten av klassen. Krav til spes.ped for å jobbe med utfordrende elever. 
 

Høyere lønn for de som jobber i disse viktige yrkene (ref:korona!), busssjåfører, renhold, sykepleiere, lærere osv. 


Lønnstak for sjefer! Ingen trenger 10 mill i året og fallskjerm til 100 mill etter dårlig utført jobb. 
 

Mannlige fotballspillere (og andre idretts’stjerner’) har for høy lønn, se punkt over.

Politikk ødelegger sport! 
 

 

Anonymkode: 6f782...729

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og er selvsagt for likestilling og at vi som mennesker har like verdi uavhengig av kjønn, samtidig som jeg liker de gamle kjønnsrollene. skulle gjerne vært hjemmeværende hustru og tatt ansvar for hus og hjem.  Det gidder jeg ikke si høyt lenger. Vi får det jo ikke til på grunn av økonomi, men jeg skulle gjerne gjort det.

Jeg liker husarbeid og er glad i lage mat. Synes det er hyggelig å samle familien rundt både frokost- og middagsbord. Forsøker å få det til i dag også, med god hjelp fra mannen min, men skulle gjerne vært hjemme på heltid.  

Anonymkode: a8949...610

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og er selvsagt for likestilling og at vi som mennesker har like verdi uavhengig av kjønn, samtidig som jeg liker de gamle kjønnsrollene. skulle gjerne vært hjemmeværende hustru og tatt ansvar for hus og hjem.  Det gidder jeg ikke si høyt lenger. Vi får det jo ikke til på grunn av økonomi, men jeg skulle gjerne gjort det.

Jeg liker husarbeid og er glad i lage mat. Synes det er hyggelig å samle familien rundt både frokost- og middagsbord. Forsøker å få det til i dag også, med god hjelp fra mannen min, men skulle gjerne vært hjemme på heltid.  

Anonymkode: a8949...610

Dette liker jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en helt hårreisende mening, men jeg elsker polyester-klær og andre syntetiske stoffer. Ikke alle. Jeg er ikke så glad i fleece, for mye fleece er statisk uansett hvor mye tøymykner osv det får. Dritt. Men polyesterklær holder seg så uendelig lenge, tåler vask og tørker fort! 

Blir så jævla sur av klær med variert grad av ull i seg som nekter å tørke fort nok, og ikke tåler tørketrommel. Fuck å skal ha noe hengende i  48 timer. Og er du uheldig å ikke ha det kjempevarmt i rommet, så blir klærne bare sure før de tørker, og må vaskes på nytt.

Jeg liker bomull og flannel, og har litt ullklær selvsagt til kalde dager. Men merker at jeg syns polyester er så deilig å ha med å gjøre. Lett å vaske, nesten tørt når kommer ut av vaskemaskin, holder formen, suger ikke til seg pels, og pels blir ikke sittende fast dypt inni fibrene.

Vet at det er miljøfiendtlig osv, og det er jo ikke bra. Men jeg er så drittlei klær som ikke tåler hard vask, som ikke tåler tørketrommel men skal bruke over et døgn på å tørke. Loer og får nupper, pels setter seg fast, etc. 

Anonymkode: a3f87...b5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har gått altfor langt mtp. kjønn, seksuelle legninger og slikt. Virker jo i dagensa samfunn som at "jo særere, jo bedre" - det er faktisk ikke absolutt alt som burde aksepteres, noe er faktisk psykisk sykdom. Da tenker jeg f.eks. på de som ikke identifiserer seg som et kjønn i det hele tatt.

Anonymkode: 92910...f0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot abort med mindre det er pga voldtekt, fare for liv og helse eller andre tungtveiende grunner. 

Anonymkode: 25e98...084

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drittlei av sytinga til lærere og sykepleiere. Og jeg synes de har mer enn høy nok lønn

Anonymkode: e2067...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan omgås etnisk norsk helsepersonell når/hvis jeg haver på syke/aldershjem.

Anonymkode: 2b37b...b75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å bo et sted det er bare utlendinger. Gleder meg til å flytte. 

Anonymkode: 8fb08...538

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...