Gå til innhold

Hva er din mening, som du ikke tør å si noe om i offentligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på hva folk sine meninger er, som er «upopulære» eller kan få en reaksjon i offentligheten hvis du ytrer den. Her kan jo folk få bruke AB-funksjonen🙋🏼‍♀️
 

Min er at mørkhuda er mye mer rasistisk enn hva hvite er og at de får et privilegium fordi det er en trend å beskytte mørkhuda mot rasisme, og reagerer sjeldent på hvite som opplever rasisme og syns det er greit.

Anonymkode: 2987d...c56

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At all rusbruk bør dekriminaliseres og mange rusmidler selges regulert. Det tør jeg ikke si til så mange da man fort blir stemplet som rus(mis)bruker selv.

Anonymkode: ad6d9...5fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sniker på butikken

Folk på fortauet som er 3 stk på rekke og presser meg ut i grøfta eller veien for å ikke krasje med de

Folk som har unødvendig dårlig tid i bilen på veien

Folk som bare prater om seg selv i ett sett

at utlendinger bråker mer enn andre, tramper hardere når de går, alltid må rope så veldig mye når de har sammenkomst uten alkohol

Anonymkode: f90b5...e63

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke for abort... I utgangspunktet, hvis det er voldtekt eller fare for liv og helse så har jeg mer forståelse for det. 

Anonymkode: 3d4bb...9db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot de som er imot abort, men jeg orker rett og slett ikke diskutere med dem

Anonymkode: f90b5...e63

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing; men det er allerede i hvertfall to slike tråder her inne som fortsatt holder det gående. Så mye å lese her dersom du er nysgjerrig på folk sine meninger. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/955355-har-du-en-mening-eller-fordom-du-ikke-sier-høyt/?do=getNewComment

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1322871-hvilket-upopulære-meninger-har-du/?do=getNewComment

 

Endret av Zidji
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at mennesker som har vært psykisk syke i mange år uten bedring burde få aktiv dødshjelp om de ønsker det selv. På den måten kan de få tatt skikkelig farvel med sine nærmeste og ryddet opp i det som trengs å ryddes opp i,   og de kunne fått en fredfull og trygg død i stedetfor en uforutsigbar alene hjemme eller på trikkeskinnene.

Anonymkode: 17303...a2c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke barn

Er svært skeptisk til jøder som gruppe

Synes koronatiltakene er overdrevent

 

Anonymkode: 350eb...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske religion kunne forsvinne helt fra Norge 

Anonymkode: c56dd...804

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske religion kunne forsvinne helt fra Norge 

Anonymkode: c56dd...804

Føler religion var på tur til å bli borte (feiret bare jul osv mtp tradisjon) , helt til innvandringen startet.

Anonymkode: 2987d...c56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sexkjøp burde legaliseres i ordnede former

- Norge blir mer utrygt pga. uintregert innvandring

- Feminismen har gått for langt

-

Anonymkode: f9d0a...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør legalisere dop, men regulere det.

Utroskap er greit så lenge partneren blir prioritert

Gravide kvinner er altfor selvopptatte( skjønner hvorfor , men likevel.)

Bompengemotstandere er late og sutrete, her i Oslo. ( uttaler meg ikke om Bergen, siden Bergen ikke har like god kollektivdekning.

Folk bør lese hver dag, 

Folk bør trene hver dag

 

 

Anonymkode: 532b3...f5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke takler folk som er sånn:

»Æsj, jeg ble skitten» osv. Homofile som er feminine er ofte sånn, jeg blir bare irritert av å høre på dem. Hvis jeg sier det høyt blir jeg stemplet som fordomsfull.

Jeg er selv bifil/panfil og mener folk skal få elske hvem de vil.

Anonymkode: 94523...649

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for vindmøller:tongue:  Og ja, jeg ser noen hjemmefra...

Anonymkode: cbc57...18c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge burde ha full stopp for ikke-vestlig innvandring. Det endrer landet på en negativ måte. 

Psykisk syke som har farlige tendenser bør bures inne for å beskytte samfunnet. 

Det bør bli vanskeligere å bli trygdet i Norge. Vi bør også innføre en karensdag for egenmeldinger. 

Norge bør drite i klimasaken. Ikke verdt det før resten av verden begynner. 

Norge burde ha strengere straffer for voldelige lovbrudd. 

Anonymkode: af2d0...b06

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke folk som er muslimer. Hater egentlig alt av religion, men islam er den verste! 

Anonymkode: 1ced6...6bb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det blir litt for mye metro, cis ,  interseksuell,  multi, pan og hin og hen seksualitet å holde styr på. Jeg spurte broren min som selv er homo og aktiv i FRI om alle disse ordene og hva det innebærer. Vet ikke,  sa han.  jeg klarer ikke å holde styr for det finnes et begrep for enhver preferanse og tilbøyelighet og det kommer bare flere og flere. 

Jeg tror de gjør en bjørnetjeneste ved å sette termer på alt. Folk mister helt oversikten jo flere begrep som innføres.  Skulle ikke forundre meg om det snart kommer et begrep for mann som identifiser seg som kvinne,  men tidvis også kan identifisere seg som mann og da regner seg som mann og hetero selv om han er tilbøyelig til å ønske forhold til menn fortsatt at partneren han er seksuelt tiltrukket  identifiserer seg som mann og ikke kvinne. 

Anonymkode: 96722...7e7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Jeg mener religion er tullete. Helt sinnssykt egentlig. Og folk som ikke er et snev religiøs i løpet av livet skal kjempe for at barn skal døpes og konfirmeres og gifte seg i kirker (eller i andre religiøse bygg ) pga "vi har alltid gjort, og vi tror jo egentlig på Gud nå"....

Helt sprøtt. Klarer ikke så se for meg en gud eller noe. Jorda ble til av tilfeldigheter, mennesker ble til av tilfeldigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At staten fører en uansvarlig og livsfarlig ruspolitikk. Marihuana og cannabis burde bli legalisert, og solgt over disk ala vinmonopolet. Samtidig som det føres massive holdningskampanjer, og opplæring i vettug bruk, også videre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All narkotika burde være lovlig, og solgt på dagligvarebutikkene. Staten burde selv produsere narkotikaen, så den blir 100% ren.

Sjenkebevilling burde ikke trengs for å selge alkohol. Vinmonopolet burde ikke ha monopol.

Anonymkode: 2f000...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...