Gå til innhold

Hva er din mening, som du ikke tør å si noe om i offentligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater folk som skal være så himla politisk korrekte i sosiale medier. Som poster at vi må ta imot alle flyktningene fra Moria, at vi må gi bistand i øst og vest. Hva mener de skal nedpropriteres for å få råd til dette? ALT koster, og det er vanskelige prioriteringer som blir gjort, men de som vil fremstå som rause virker som de ikke helt forstår dette.

Frem til disse menneskene selv har innlosjert en flyktning i sin egen kjeller, og viser at de mener noe mer enn bare tomme ord, blir jeg bare irritert over folk som vil fronte politisk korrekthet uten at det koster dem noe.

Anonymkode: 5f5cc...350

Kjeller faktisk...  

Men du har rett. De fleste er hyklerske og ville ikke ofret noe selv for å hjelpe flyktninger, bare vise at de mener det samme som alle andre. 

Anonymkode: f2406...bbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Influensavaksine til unge folk. Influensa er ikke dødelig. Den er laget for å unngå fravær for arbeidstakere. Hater den vaksinen.

Anonymkode: 7a047...c61

Du har rett. Om immunforsvaret aldri skal møte sykdom så ender vi med å ikke tåle noenting. 

Anonymkode: f2406...bbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener folk som sier de elsker dyr mer enn mennesker har lav EQ. De er bare rett og slett dårlig på å omgås mennesker og å være sosiale. 

Anonymkode: 8d9fb...97b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre noe "djevelsk" over meg:

Hater sosiale medier fb, Insta m.m.

Kan ikke fordra/hater å egentlig jobbe med mennesker

Angrer på at jeg innledet forhold til en som har barn fra før, angrer på stebarn.

Hater stedet/byen jeg bor i

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e2a63...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Angrer på at jeg innledet forhold til en som har barn fra før, angrer på stebarn.

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e2a63...397

Men da må du jo flytte ifra partner?

Anonymkode: 706de...279

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dt må innføres krav om fysisk aktivitet og daglige dose dagslys for mennesker som sliter psykisk. Vi vet hvor mye dette har å si for psyken, og det bør være en del av behandlingen og følges opp. De bør få trekk i sykepengene hvis de ikke samarbeider. Det å snu døgnet på hodet, være våken om natten og sove om dagen, ødelegger også. Det er meningsløst at samfunnet skal forsørge folk som selv saboterer for tilfriskningen sin på denne måten. Jeg mener vi bør stille flere krav til de psykisk syke enn vi gjør i dag. Det blir stadig flere av dem og de koster samfunnet mye penger. Det er tragisk at unge mennesker går inn i depresjon og får dårlig livskvalitet når slike enkle grep kan gjøre dem mye bedre.

Anonymkode: 169b7...f8a

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der må jeg si meg uenig, av den grunn at det for de som er psykisk syke kan være ekstremt vanskelig å gjøre alt som trengs for at de skal bli bedre, raskt og med en gang. Å si at dersom de da ikke klarer det bra nok så får de mindre hjelp tror jeg vil demotivere og gjøre det vanskelig for de som sliter mest. 

Anonymkode: 3d4bb...9db

Enig. Ingen kvikk fiks hva angår depresjon. 

Anonymkode: e2a63...397

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at narkomane i stor grad kan for problemene sine selv. 
 

Jeg vil ikke betale for gratis tannlege til narkomane som ødelegger tennene sine gang på gang på gang mens mennesker som prøver å ta vare på tennene sine må betale selv. 
da kan alle få gratis tannlege

Anonymkode: 706de...279

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har desverre noe "djevelsk" over meg:

Hater sosiale medier fb, Insta m.m.

Kan ikke fordra/hater å egentlig jobbe med mennesker

Angrer på at jeg innledet forhold til en som har barn fra før, angrer på stebarn.

Hater stedet/byen jeg bor i

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e2a63...397

Skal si det var djevelsk

Anonymkode: 5afbe...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hater folk som skal være så himla politisk korrekte i sosiale medier. Som poster at vi må ta imot alle flyktningene fra Moria, at vi må gi bistand i øst og vest. Hva mener de skal nedpropriteres for å få råd til dette? ALT koster, og det er vanskelige prioriteringer som blir gjort, men de som vil fremstå som rause virker som de ikke helt forstår dette.

Frem til disse menneskene selv har innlosjert en flyktning i sin egen kjeller, og viser at de mener noe mer enn bare tomme ord, blir jeg bare irritert over folk som vil fronte politisk korrekthet uten at det koster dem noe.

Anonymkode: 5f5cc...350

Enig. Frem til disse losjerer de i egne hjem og tar ansvaret og økonomien selv trenger de ikke rope så høyt.

Anonymkode: e87ee...be2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At enkelte kvinnfolk som gang på gang « havner» i voldelige forhold, er så gnålete, provoserende og vet hvilken knapper man skal trykke for at folk skal klikke- at de ber om hjuling.

Bla min mor. Hadde ikke utallige menn dengt løs på henne allerede, så skulle jeg gjort det selv.

Anonymkode: 36768...996

Dette er noe av det verste jeg har lest på kg.

Anonymkode: 33d57...0f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så utrolig selvsentrerte. Stiller ikke opp med mindre de får noe ut av det selv, alt er for penger og status, dømmer og baksnakker, det finnes så utrolig mange falske vennskap, alt meg meg meg meg, også skal denne oppførselen selvfølgelig forsvares ovenfor andre hvor man setter seg selv i offerposisjon

Jeg er på ingen måte religiøs, men enkelte hadde hatt godt av en god gammeldags kristen moralpreken.

(Veldig klar over at dette innlegget ikke får meg til å se så veldig mye bedre ut 🙃)

Anonymkode: 5cf9c...c4f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har desverre noe "djevelsk" over meg:

Hater sosiale medier fb, Insta m.m.

Kan ikke fordra/hater å egentlig jobbe med mennesker

Angrer på at jeg innledet forhold til en som har barn fra før, angrer på stebarn.

Hater stedet/byen jeg bor i

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e2a63...397

Ai, så du hater både jobben din, angrer på forholdet/familien din og mistrives på steder du bor? Høres ut som du må ta noen grep i livet ditt, du har ansvar for egen lykke. Og to-do-lista di har du skrevet her. Lykke til:)

Anonymkode: d3fa8...592

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har de jo gjort. De kaller det flytende seksualitet. Det betyr at man kan gjøre alle mulige seksuelle greier og likevel kalle seg vanlig  heterofil. Helt tåpelig at menn som har sex med menn kan si de er heterofile med en flytende seksualitet. Da er man homofil da, eller bifil. Man må kalle en spade for en spade.

Anonymkode: f2406...bbf

Kvinner er værre på dette. Helt utrolig hvor mange bifile kvinner som kaller seg både lesbiske og heterofile. Lesbiske kvinner vil ikke suge pikk, og heterofile kvinner vil ikke slikke fitte. Så enkelt er det. Liker man begge kjønn så er man bifil. 

Anonymkode: 1939e...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er teit når homofile skal gjøre så mye ut av legningen sin/gjør seg til og liksom skal være så skrullete. Dette må jo være veldig flaut for de som bare er vanlig homo og bli forbundet med dette tullet? 

Jeg syns innvandrere bør utvises fra landet dersom de dømmes til fengsel.

Jeg syns voldsalarmen bør være på den som utøver volden. Altså en slags fotlenke som gir alarm til politi ved overtredelse av besøksforbud (typ kommer nærmere offeret enn 1km).

Jeg angrer egentlig på at jeg fikk barn. Selv om jeg elsker de jeg har.

Jeg har ikke lyst til å få meg kjæledyr (skal derfor ikke ha det, men føler alle andre eeeelsker hunder og katter).

Islam er forferdelig kvinnediskriminerende. 

Dømte pedofile bør komme i et slags register slik at man kan passe på/skjerme barna sine.

De som ikke har barn vet ikke hva det vil si å være sliten/trøtt! 

Barnevernet gjør stort sett en flott jobb! 

Store rumper og masse muskler er stygt på damer (typisk instagramkropp nå til dags).

Jeg syns anorektisk kropp er det peneste.

Jeg er glad for at barna mine ikke har rødt hår.

Jeg syns selvmord blir altfor negativt omtalt. Syns ikke det bør være skamfult, og ingen kreftpasienter har mer rett til å dø enn en som lider av psykisk sykdom. Man dør av sykdommen uansett. 

Jeg syns det er penest med litt små lepper. 

 

 

 

Anonymkode: d3fa8...592

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

At enkelte kvinnfolk som gang på gang « havner» i voldelige forhold, er så gnålete, provoserende og vet hvilken knapper man skal trykke for at folk skal klikke- at de ber om hjuling.

Bla min mor. Hadde ikke utallige menn dengt løs på henne allerede, så skulle jeg gjort det selv.

Anonymkode: 36768...996

Skjønner godt at du ikke tør å si dette høyt. 

Forkastelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dt må innføres krav om fysisk aktivitet og daglige dose dagslys for mennesker som sliter psykisk. Vi vet hvor mye dette har å si for psyken, og det bør være en del av behandlingen og følges opp. De bør få trekk i sykepengene hvis de ikke samarbeider. Det å snu døgnet på hodet, være våken om natten og sove om dagen, ødelegger også. Det er meningsløst at samfunnet skal forsørge folk som selv saboterer for tilfriskningen sin på denne måten. Jeg mener vi bør stille flere krav til de psykisk syke enn vi gjør i dag. Det blir stadig flere av dem og de koster samfunnet mye penger. Det er tragisk at unge mennesker går inn i depresjon og får dårlig livskvalitet når slike enkle grep kan gjøre dem mye bedre.

Anonymkode: 169b7...f8a

Selvdestruktiv atferd, samt manglende evne til å ivareta seg selv eller ta gode valg er ofte symptomer på eller konsekvenser av psykiske lidelser. Så det er ikke bare å skjerpe seg.

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjønnsidentitet er viktigere enn biologisk kjønn.

2. Det er altfor mange som mangler grunnleggende kunnskaper om og forståelse for psykisk sykdom.

3. Folk som mener at mennesker med psykiske lidelser bare må ta seg sammen har skremmende lite menneskelig innsikt.

4. Barnevernet gjør i de fleste tilfeller en svært god jobb. De fleste som blir fratatt barna mangler selvinnsikt.

5. Rusavhengighet er ikke et valg, men en sykdom. Det er mer gunstig å se på årsakene bak frem for å fordømme rusmisbruker. 



 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... at noen babyer er født onde 🤭 jeg har ikke sett noen, men jeg mener at manglende empati og psykopatiske trekk kan være medfødt uten at miljø spiller inn.

Anonymkode: e1710...732

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...