Gå til innhold

Hva er din mening, som du ikke tør å si noe om i offentligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heterofile er stort sett arrogante dritt folk, når det er snakk om seksualitet. 

Anonymkode: 1939e...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du et kjøleskap har du en TV så har du alt du trenger for å leve.

Endret av Kågebruker
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som hater islam egentlig hater muslimer, men bruker kilder som legitimerer hatet. Triste innbitte folk som gjør alt for at andre skal bli like fordomsfulle.

Anonymkode: 41c22...f66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med dårlig økonomi er skyld i det selv. Dårlige prioriteringer, høye utgifter og ikke villig til å kutte ned på utgiftene. 

Anonymkode: 9379c...d06

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver dårlig norsk er litt mindre intelligente

Religiøse folk er ikke smarte 

Folk som aldri har møtt motgang har ikke rett til å klage 

Anonymkode: dfc28...e0c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av for mye innvandring ogå dårlig integrering.

Misliker muslimer som tar seg til rette og snakker nedsettende og Norge og nordmenns måte å leve på. Flytt hjem!

Hater fulle folk, syns det er ubehagelig.

Takler ikke folk som skal mene noe om alt uten å ha noe særlig kunnskap om temaet en gang.

Har et inntrykk av at fattige får flere barn, hvorfor?? 

Det burde vært et opplegg hvor du må gokjennes for å sette barn til verden.

Hvis John Christian Elden er advokaten din, er fu skyldig. 

Folk som bruker au pair fordi de tror de har det så travlere enn alle andre er kvalme.

Overvekt er i 99% av tilfellene selvforskyldt latskap og dårlig selvdisiplin.

Har all forståelse for de som velger å abortere foster med avvik som f.eks. Downs. 

Anonymkode: dcbd8...18a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lesbiske og homofile menn kan si nei til sex med transer uten at det er transfobisk.

Anonymkode: f8b01...dff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Liker ikke folk som er muslimer. Hater egentlig alt av religion, men islam er den verste! 

Anonymkode: 1ced6...6bb

Jeg igjen liker ikke folk som dømmer andre for deres religion... 

Anonymkode: 3d4bb...9db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er for vindmøller:tongue:  Og ja, jeg ser noen hjemmefra...

Anonymkode: cbc57...18c

Jeg også. Synes de er fine ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som døper barna sine uten å ha en genuin, personlig tro som de faktisk praktiserer, er sjeleløse tapere uten meninger og refleksjonsevne. Konfirmanter som konfirmerer seg i kirka a "kun fordi de er døpt", og som ikke tror på og forstår det de liksom skal bekrefte i kirka, er rett og slett dumme for alderen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser er små jentebarn med hijab. Islam er en forferdelig ideologi og grøsser når jeg ser tildekkede damer.

Anonymkode: e87ee...be2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan ikke oppdra barna sine,og  syr oftest  puter under armene deres og så sitter og spiller dumme eller offeret etterpå... de aner liksom ikke sammenhengen eller ser at de har muligheten til å styre familien AS 

og det aller værste er de som sier JeG har jo vært heldig med mine barn... altså... skal ikke bare henge meg opp i at jeg får ikke kred for å være oppegående belest og jævelig  flink med dem, og kan på stående fot peke ut 50 ting disse burde endre og få en komplett annen hverdag og et helt annet barn og en mye bedre relasjon til barnet i løpet av en uke eller to... 

 

Anonymkode: a03b2...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ønske likestilllingen ikke hadde kommet så langt. 

Anonymkode: 4b752...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke ski eller fjellturer

Anonymkode: e2067...4d5

Ikke jeg heller. Føler meg uglesett av svigerfamilien.. liker du ille fjelltur er du mindre verdt. 🤷‍♀️

Anonymkode: 4b752...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 sona betyr faktisk at man max kan kjøre i 80 - ikke at det er påbudt å ligge i 85-90 for å "forhindre farlige forbikjøringer" fordi noen har det travelt. 

Anonymkode: 21d03...53d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

80 sona betyr faktisk at man max kan kjøre i 80 - ikke at det er påbudt å ligge i 85-90 for å "forhindre farlige forbikjøringer" fordi noen har det travelt. 

Anonymkode: 21d03...53d

Haha enig i den! Irriterende at folk skal kjøre fortere, når noen faktisk holder seg til fartsgrensa. Det blir jo farlig for de som faktisk følger fartsgrensa når mange kjører fortere. 

Anonymkode: 3d4bb...9db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dt må innføres krav om fysisk aktivitet og daglige dose dagslys for mennesker som sliter psykisk. Vi vet hvor mye dette har å si for psyken, og det bør være en del av behandlingen og følges opp. De bør få trekk i sykepengene hvis de ikke samarbeider. Det å snu døgnet på hodet, være våken om natten og sove om dagen, ødelegger også. Det er meningsløst at samfunnet skal forsørge folk som selv saboterer for tilfriskningen sin på denne måten. Jeg mener vi bør stille flere krav til de psykisk syke enn vi gjør i dag. Det blir stadig flere av dem og de koster samfunnet mye penger. Det er tragisk at unge mennesker går inn i depresjon og får dårlig livskvalitet når slike enkle grep kan gjøre dem mye bedre.

Anonymkode: 169b7...f8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dt må innføres krav om fysisk aktivitet og daglige dose dagslys for mennesker som sliter psykisk. Vi vet hvor mye dette har å si for psyken, og det bør være en del av behandlingen og følges opp. De bør få trekk i sykepengene hvis de ikke samarbeider. Det å snu døgnet på hodet, være våken om natten og sove om dagen, ødelegger også. Det er meningsløst at samfunnet skal forsørge folk som selv saboterer for tilfriskningen sin på denne måten. Jeg mener vi bør stille flere krav til de psykisk syke enn vi gjør i dag. Det blir stadig flere av dem og de koster samfunnet mye penger. Det er tragisk at unge mennesker går inn i depresjon og får dårlig livskvalitet når slike enkle grep kan gjøre dem mye bedre.

Anonymkode: 169b7...f8a

Der må jeg si meg uenig, av den grunn at det for de som er psykisk syke kan være ekstremt vanskelig å gjøre alt som trengs for at de skal bli bedre, raskt og med en gang. Å si at dersom de da ikke klarer det bra nok så får de mindre hjelp tror jeg vil demotivere og gjøre det vanskelig for de som sliter mest. 

Anonymkode: 3d4bb...9db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mennesker ikke tilfører kloden noe godt, og at det beste er at menneskeheten snart dør ut.

Anonymkode: 39a42...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...