Gå til innhold

De som leser og er opptatt av Resett og document


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Destroyer skrev:

De opererer blant annet under falske navn og mye annet tull.

På skribentene? Hva så? Spiller da ingen rolle om navnet under er ekte eller pseudonym... I dagens verden MÅ man beskytte seg selv.. Se på læreren som ble halshugget.. 

 

9 timer siden, Destroyer skrev:

slikt oppgulp

Din høyst subjektive mening. 
 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men som oftest når han åpner munnen kommer det bare dritt, løgn og faenskap.

Du må snakke om MSM tror jeg. 

8 timer siden, norw skrev:

Frp-sider, nettsider jeg prøver å unngå å trykke meg inn på. 

Har en kompis som mener at disse er "innenfor" og linker til artikler i en gruppesamtale, men vi bare ignorerer.

Sier jo litt om dere synes jeg. Dere er litt som disse "folka" her.. 
 

Spoiler

 

Venstresiden er de største fascister, som vist i video over her. Venstresiden skulle helst sett at ingen snakket imot dem, og ikke engang dukket opp, for da hadde de vunnet "by default" uten å måtte forsøke finne argumenter. Men de har ingen argumenter, så de tyr til navnekalling for å stenge ned samtalen.. De som roper nazist, fascist osv høyest, og forsøker stoppe andre fra å snakke er de ekte fascister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AndreasBR skrev:

På skribentene? Hva så? Spiller da ingen rolle om navnet under er ekte eller pseudonym... I dagens verden MÅ man beskytte seg selv.. Se på læreren som ble halshugget.. 

 

Din høyst subjektive mening. 
 

Du må snakke om MSM tror jeg. 

Sier jo litt om dere synes jeg. Dere er litt som disse "folka" her.. 
 

  Vis skjult innhold

 

Venstresiden er de største fascister, som vist i video over her. Venstresiden skulle helst sett at ingen snakket imot dem, og ikke engang dukket opp, for da hadde de vunnet "by default" uten å måtte forsøke finne argumenter. Men de har ingen argumenter, så de tyr til navnekalling for å stenge ned samtalen.. De som roper nazist, fascist osv høyest, og forsøker stoppe andre fra å snakke er de ekte fascister. 

Står ingenting om at jeg tilhører venstresiden. Veldig forenklet Frp-tankegang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postranet i Oslo i dag er godt eksempel på hvordan enkelte aviser utelater viktig informasjon om gjerningsmenn når det ikke passer inn i den politiske korrekte agendaen.

Her er hva VG skrev om postranet.

VG1.jpg.396ad0aaf51b014a7b41f9a800d4e96e.jpg

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/postbud-ranet.AzwkqSAr-?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

 

Her er det politiet skrev på Twitter.

PoTW1.jpg.9c550db7b94771abbe10e36e63b157b8.jpg

https://twitter.com/oslopolitiops/status/1319255253552910336

 

Anonymkode: f9b80...9c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG har ikke ressurser til å finne ut av etnisiteten til gjerningsmannen vs De bevisst skjuler å skrive det siden de er pro-innvandring

I dette tilfellet er det ingen tvil om hvilken av disse to som er mest logiskt!

Anonymkode: 26911...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...