Gå til innhold

De som leser og er opptatt av Resett og document


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det litt for høyre orienterte mennesker eller tar jeg feil? Hege Storhaug er hun i den retning?

Anonymkode: 78baa...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For folk som vil faktisk informasjon. Uinnpakket. Korrekt informasjon

Anonymkode: 47b7a...326

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For folk som vil faktisk informasjon. Uinnpakket. Korrekt informasjon

Anonymkode: 47b7a...326

😂😂😂😂 OK 😂😂😂😂

Anonymkode: f9a0c...c91

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For folk som vil faktisk informasjon. Uinnpakket. Korrekt informasjon

Anonymkode: 47b7a...326

Helt enig 👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett, de er svært høyrevridde og i tillegg ganske journalistisk useriøse og fremmedfiendtlige sider.

Finansavisen og Minerva er også klart høyrevridde, men de er i det minste seriøse og ikke hatefulle.

Anonymkode: 94cea...e48

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det litt for høyre orienterte mennesker eller tar jeg feil? Hege Storhaug er hun i den retning?

Anonymkode: 78baa...baa

De har et mye mer kritisk blikk på islam og innvandring enn mainstream-medier. Etter min mening et mer virkelighetsnært syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har rett, de er svært høyrevridde og i tillegg ganske journalistisk useriøse og fremmedfiendtlige sider.

Finansavisen og Minerva er også klart høyrevridde, men de er i det minste seriøse og ikke hatefulle.

Anonymkode: 94cea...e48

De er slett ikke mer useriøse enn andre aviser. Vanlige medier juger og forvrenger så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er typ manshaug og breivik nyheter som gjør høyrevridde ekstreme. Til slutt sier det pang fordi negativiteten gjør en gal. Hege Storhaug er dessverre nevrotisk da hun ensidig konsentrerer seg om ekstremister og islam som f.eks is forfekter. 

Anonymkode: 18636...743

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er typ manshaug og breivik nyheter som gjør høyrevridde ekstreme. Til slutt sier det pang fordi negativiteten gjør en gal. Hege Storhaug er dessverre nevrotisk da hun ensidig konsentrerer seg om ekstremister og islam som f.eks is forfekter. 

Anonymkode: 18636...743

Da er jo fex Græsvik det samme som har fullstendig oppheng i Trump hver eneste dag 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det litt for høyre orienterte mennesker eller tar jeg feil? Hege Storhaug er hun i den retning?

Anonymkode: 78baa...baa

Vanskelig å svare konkret på. På én side kan disse organisasjonene fort deles over tusenvis av ganger på sosiale medier. Jeg vet ikke om man kan si at alle disse er ekstreme, men? 

 

Så var det vel en utenlandsk studie som hevdet at de som deler mest av falske nyheter er faktisk ofte eldre mennesker med dårlig erfaring i kildekritikk. Ikke helt sikker på hvordan dette fungerer for norske forhold. Om mange bare leser det som står der og tror på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Lampe1 skrev:

De har et mye mer kritisk blikk på islam og innvandring enn mainstream-medier. Etter min mening et mer virkelighetsnært syn.

Du mener vel *unyansert* syn? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bunuel skrev:

Det er for de som har Trump som sitt store forbilde, stort sett.

Ja, stort sett lavpanna tullinger  som lar seg lure. Sjekk litt hvem som eier/driver disse sidene.

Anonymkode: 43b30...1a0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Msm skriver aldri hvem som topper overfallsvoldtekter ol.

Da er det godt å ha fex Resett som tør skrive om sånt 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en god del som er ganske langt ute på høyrefløyen som leser der, men jeg tror nok også det er en del som rett og slett setter pris på informasjon og vinklinger en ofte ikke ser i "vanlige" medier. Alene tviler jeg på at disse sidene gir et særlig fullstendig bilde men de kan være et godt supplement som gir bedre forståelse, om en tar det for hva det er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mari Y skrev:

Vanskelig å svare konkret på. På én side kan disse organisasjonene fort deles over tusenvis av ganger på sosiale medier. Jeg vet ikke om man kan si at alle disse er ekstreme, men? 

 

Så var det vel en utenlandsk studie som hevdet at de som deler mest av falske nyheter er faktisk ofte eldre mennesker med dårlig erfaring i kildekritikk. Ikke helt sikker på hvordan dette fungerer for norske forhold. Om mange bare leser det som står der og tror på det

Hva har dette med Fake news å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...