Heldiggris Skrevet 21. desember 2023 #881 Del Skrevet 21. desember 2023 Gratulerer! Det var bra timing inn mot julen å kunne vite at det ser så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. februar Forfatter #882 Del Skrevet 1. februar 12+5. Her var det lenge siden jeg har vært. Har glemt det forumet litt🙈 Men siden sist har formen min vært dårlig. Jeg har vært veldig kvalm og ekstremt trøtt og sliten. Har noen dager innimellom som er litt bedre, så håper at det begynner å gi seg litt. Jeg har gått på kvalmestillende, men vil ikke si at det har hjulpet så innmari mye 😅 Ellers har vi vært uendelig mye syke. Men sånn er det vel med første barnehageår 😅 det har vært slitsomt å ha sønnen vår hjemme samtidig som jeg har vært dårlig. Og nå lurer jeg jaggu på om han brygger på noe igjen 🙄 Vi var også på TUL på sykehuset på mandag. Alt så bra ut med babyen😊 har bestilt ultralyd privat for p finne ut kjønnet om akkurat to uker. Jeg er sååå spent 🥰 magefølelsen har egentlig sagt jente, men er jeg plutselig usikker 😂 det blir hvertfall veldig spennende 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar #883 Del Skrevet 2. februar Kjedelig å høre at du/dere har hatt en tung sykdomsvinter Håper det løsner fremover nå! Og herlig med flott TUL 🥰 Såå glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 19. mars Forfatter #884 Del Skrevet 19. mars 19+2 wow, tenk at jeg straks er halvveis med lillebror 🥰 for ja, vi venter enda en gutt💙 var på privat ultralyd i uke 14og fikk beskjed om at det var gutt. Og på ordinær ultralyd på fredag, var det helt tydelig gutt😊 Ellers er formen min ganske bra nå. Kvalmen har gitt seg og jeg er ikke like trøtt lenger. Sønnen vår er fortsatt ikke verdensmester i å sove, så det er fortsatt mange dårlige og tøffe netter, så merker jeg blir fort sliten og trøtt av det. Men jeg er jo hjemme på svangerskapspenger nå, så jeg kan jo sove litt på dagen. Føler meg heldig som går hjemme nå😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 20. mars #885 Del Skrevet 20. mars Gratulerer med en gutt i magen 🥰❤️ Tenk at du straks er halvveis! Syns tiden i dette svangerskapet har flydd i forhold til sist svangerskap 😁 Så godt å være på svangerskapspenger og fø mulighet til å hvile på dagtid, det er nok godt for kroppen 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mars #886 Del Skrevet 20. mars Gratulerer med en flott lillebror i magen! Herlighet så herlige de to brødrene kommer til å bli sammen 💙💙 Godt å høre at formen er bra. Håper du får et nydelig svangerskap videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 27. mai #887 Del Skrevet 27. mai Hei! Jeg ser jeg har helt glemt å gratulere deg med lillebror i magen 💖 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. juni Forfatter #888 Del Skrevet 11. juni Sovia skrev (På 27.5.2024 den 19.54): Hei! Jeg ser jeg har helt glemt å gratulere deg med lillebror i magen 💖 Hvordan går det? Tusen takk og takk som spør 🥰 nå er jeg 31+2. Magen begynner å bli stor og det begynner å bli tungt. Sover veldig dårlig på natta. Må som regel på do et par ganger og sliter med og sovne igjen 😅 også er det jo en i magen som holder meg mye våken. Sliter også litt med bekkenet når jeg går litt. Veldig kjipt nå på sommeren når det blir en del gåing☹️ jeg har også begynt med insulin fordi jeg har svangerskapsdiabetes og forhøyet fastende blodsukker. Så det er styrete og slitsomt. Pga det blir jeg nok satt i gang rundt uke 38. Så da er det kanskje bare 7 uker igjen. Det går nok fort tenker jeg 😊 så alt i alt er jeg ganske lei nå og syns det er tungt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 22. august Forfatter #889 Del Skrevet 22. august (endret) 27 Juli i uke 37+5 kom lillebror til verden i rakettfart 😊 vannet mitt gikk på kvelden 26 juli . Reiste på sykehuset kl 05:30 og 06:35 var han ute. Overgangen fra 1-2 barn har egentlig gått ganske bra, men kjenner det likevel er tøft å ha nyfødt igjen. Han sliter lott med magen og det å roe seg på natta. Kan drive på i flere timer før han endelig klarer og sovne. Spiser lite og ofte på natta. Spiser hver 2 time. Jeg sover vel 3-4 timer hver natt kanskje. Det begynner å ta på 😴 ellers er lillebror prikk lik storebroren sin. Så det er veldig gøy 😊 føler jeg har fått samme baby igjen🙊 Endret 22. august av Lily92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august #890 Del Skrevet 22. august Åå gratulerer så masse med lillebror! 💙 Så fint å høre at alt har gått bra. Ganske kjekt med raskt fødsel da (lignet litt på min nr. 2 også), men skjønner det var heftig. Kos deg masse med gutta krutt! Så koselig at de ligner også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå