Lakrisen Skrevet 21. august 2023 #661 Del Skrevet 21. august 2023 Det trengs jo bare en sædcelle, og om du hadde EL når du tror er det jo absolutt en sjangse🙈 Fordelen her er jo at enten blir du gravid, eller så får du kose deg skikkelig i bryllup😅 Er jo et stykke ut i DPO-land også, så det er jo ikke så lange tiden til du kan få svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #662 Del Skrevet 21. august 2023 Lakrisen skrev (2 timer siden): Det trengs jo bare en sædcelle, og om du hadde EL når du tror er det jo absolutt en sjangse🙈 Fordelen her er jo at enten blir du gravid, eller så får du kose deg skikkelig i bryllup😅 Er jo et stykke ut i DPO-land også, så det er jo ikke så lange tiden til du kan få svar! Det er veldig sant at det trengs jo bare en sædcelle 🙈 veldig spent denne gangen egentlig i og med at jeg kjenner såå mye murringer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 21. august 2023 #663 Del Skrevet 21. august 2023 Så spennende å være i DPO land, jeg krysser fingrene 😄🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 22. august 2023 Forfatter #664 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg har sååå murringer, så tror jeg ryker på en test etterpå når jeg kommer hjem fra frisøren😅 når jeg dro opp i dag kjentes det ut som om jeg skulle få mensen når som helst 😅 og nå er det sånn igjen. Sinnsykt plagsomt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. august 2023 #665 Del Skrevet 22. august 2023 Lily92 skrev (4 minutter siden): Jeg har sååå murringer, så tror jeg ryker på en test etterpå når jeg kommer hjem fra frisøren😅 når jeg dro opp i dag kjentes det ut som om jeg skulle få mensen når som helst 😅 og nå er det sånn igjen. Sinnsykt plagsomt 🙈 Oii! Så rart med mye murring. Skjønner godt at det blir testing da 😬 Spent på resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 22. august 2023 #666 Del Skrevet 22. august 2023 Spennende med test, krysser fingrene for deg🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 22. august 2023 Forfatter #667 Del Skrevet 22. august 2023 Testen var negativ, men jeg drakk mye brus hos frisøren, så hadde ikke konsentrert urin🙈 også er jeg (hvis jeg hadde EL når jeg tror) 6-8 DPO, så hvis jeg er 8 DPO så må det nok konsentrert urin til for og eventuelt få frem en strek😅 prøver igjen i morgen😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #668 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) PP2. tok test når jeg stod opp i dag. Er veldig usikker på om det er noe der. I ene øyeblikket syns jeg at jeg ser noe suuuper svakt, mens i andre øyeblikket ser jeg ingenting. Legger ved bildet av testen. Har hvertfall mye murringer fortsatt. Ekstremt plagsomt😅 spesielt hvis det ikke er pga graviditet 🙈 det er forresten lov å si at man ikke ser noe på testen😊 skal nevnes at jeg tissa 3 timer før jeg tok testen 😅 klarte ikke holde meg i natt og var så trøtt at jeg ikke orka å teste da😅 Endret 23. august 2023 av Lily92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 23. august 2023 #669 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg syns og jeg ser noe. Men har sett så mange som får skygger på babyplan nå, så syns det er vanskelig å si 🙈 Får håpe den blir sterkere de neste dagene 🤞🤞🤞 Er jo veldig spennende med alle murringene, får håpe det er et symptom 🤞😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #670 Del Skrevet 23. august 2023 @Lillrex ja, det er mange som får skygge av de nå😅 jeg pleier egentlig ikke få det. Sist syklus var testene helt blenda. Og den i går var også det. Men får bare vente å se😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #671 Del Skrevet 23. august 2023 Her er bilde tatt i dagslys. Dette er jo tatt nå når testen har tørka og er vel ikke gyldig da men😅 syns jeg ser noe på bildet her og. Men om det er skyggestrek eller babystrek er ikke godt å si. Så gal man blir av å stirre på testen. Hadde lagt den vekk, men måtte ta den frem igjen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2023 #672 Del Skrevet 23. august 2023 Åå jeg husker disse dagene! Man blir helt gal rett og slett ja Man kan stirre seg helt blind på slike tester. Så utrolig spennende!! Min erfaring er at strek alltid vises bedre etter tørk, og selv om det har vært over tidsfristen så har det alltid vært riktig (altså jeg vært gravid om det har vært noe der). Det blir en spennende dag dette da!! Min 10dpo sist var helt blenda på morgenen. Men noen timer senere (jepp, drakk ingenting 😅) kunne jeg skimte noe svaaaakt. Ble helt gær'n av den testen. Syns jeg så strek annenhver gang jeg tittet på den. Mens på ettermiddagen (drakk så liiiite jeg kunne) så vistes den faktisk så godt at dere her inne også klarte å skimte noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #673 Del Skrevet 23. august 2023 @Amatariel huff ja, man blir helt blind til slutt. Skal vente med ny test til i morgen😊 men har vært på nattevakt. Skal prøve å dekke minimalt. Eventuelt ta den på formiddagen etter jeg har våknet 😊 det er veldig spennende og irriterende og ikke vite 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 23. august 2023 #674 Del Skrevet 23. august 2023 Synes jeg skimter noe der ja! Blir spennende å se på neste test😍 Jeg har samme erfaring som Amatariel, at dersom det viser strek etter testen har tørket er den positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #675 Del Skrevet 23. august 2023 @Lakrisen så spennende at du også ser noe🤔 veldig spent på testen i morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 23. august 2023 #676 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg skimter noe supersvakt 😄 men har desverre fått en del skygge på babyplan i det siste, så jeg stoler ikke på de med mindre man får en soleklar positiv 🙈 Men er jo et godt utgangspunkt at man føler man ser noe 😊 Har kjøpt make sure sine tester nå som jeg skal teste ut nå om et par uker etter tips her inne, så håper de er litt bedre 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #677 Del Skrevet 23. august 2023 @Julie97 ja, det er det jeg er redd for🙈 at det er skyggestrek som mange får. Men får bare vente og se😊 tør ikke håpe på noe, så blir jeg hvertfall ikke skuffet om det ikke går:) men krysser fingrene for oss begge snart🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #678 Del Skrevet 23. august 2023 Nå sitter jeg på nattevakt og har bestemt meg for at jeg ikke skal drikke noe etter kl 1🙈 og ikke gå på do etter kl 2. Da blir det 7,5 time uten drikke og 6,5 time uten å gå på do ca😅 håper det er nok 🙈 er hjemme litt over halv 9, så skal teste da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. august 2023 #679 Del Skrevet 24. august 2023 Venter spent nå altså! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 24. august 2023 Forfatter #680 Del Skrevet 24. august 2023 Tror det ser dårlig ut altså😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå