Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #441 Del Skrevet 15. mai 2021 Her kan du se mine tester fra forrige helg og da jeg fikk digital. Slet masse med å få noe strek med på bildet, så var ikke enkelt nei. Jeg vil anbefale deg å ta en test på dagens andre urin (var da jeg tolket lettest). Drikk minimaaalt i timene fremover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #442 Del Skrevet 15. mai 2021 Noldi skrev (4 minutter siden): Jeg testet først med clearblue-tester heldigvis og slapp derfor usikkerheten🙈 dette var clearblue-testene jeg tok samme dag som babyplan-testen Disse er mye tydeligere på tidligtesting hvis man er usikker. Når disse slo ut sånn valgte jeg å ta digital samtidig, og den slo ut som gravid 1-2. Det er altså veldig stor forskjell på clearblue og babyplan i starten😅 Jeg hadde ikke flere tester fra clearblue etter de to jeg tok samme dag, men to dager etter første test (altså 13dpo) tok jeg en ny babyplan; Åja😊 tror jeg må på apoteket og kjøpe meg et par sånne:) den usikkerheten er forferdelig. Jeg har aldri i løpet av de 12 PP hatt skyggestrek. Og skal vel godt gjøres å få skyggestrek på 3 forskjellige tester. Får ha tåmodlighet litt til🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #443 Del Skrevet 15. mai 2021 Amatariel skrev (5 minutter siden): Her kan du se mine tester fra forrige helg og da jeg fikk digital. Slet masse med å få noe strek med på bildet, så var ikke enkelt nei. Jeg vil anbefale deg å ta en test på dagens andre urin (var da jeg tolket lettest). Drikk minimaaalt i timene fremover nå. Din fra 10 DPO var også svak, men resten var jo rimelig tydelige. Huff, mister håpet litt når de er så svake ☹️ Men jeg skal reise på apoteket og kjøpe et par andre tester. Jeg har bare et par babyplan tester igjen🙈 har akkurat vært på do nå, også skal jeg prøve å Hilde meg til 2-4 tiden også ta en ny test da. En annen en babyplan. Har jo alltid spottet før 12 DPO før, så håper det betyr noe at jeg ikke har spottet enda😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. mai 2021 #444 Del Skrevet 15. mai 2021 Lily92 skrev (Akkurat nå): Åja😊 tror jeg må på apoteket og kjøpe meg et par sånne:) den usikkerheten er forferdelig. Jeg har aldri i løpet av de 12 PP hatt skyggestrek. Og skal vel godt gjøres å få skyggestrek på 3 forskjellige tester. Får ha tåmodlighet litt til🙈 Hadde absolutt anbefalt deg det ja! En dobbelpakke med clearblue plus og en med digital, så er du sikret🙈 Jeg hadde ventet med clearblue testene til i morgen tidlig hvis du ikke skal på nattevakt, for da tror jeg virkelig de vil gi riktig svar. Da er du 13 dpo, og etter tre tester med skyggestreker tror jeg du vil se en tydeligere strek på CB i morgen hvis du klarer å vente. Lily92 skrev (6 minutter siden): En annen en babyplan. Har jo alltid spottet før 12 DPO før, så håper det betyr noe at jeg ikke har spottet enda😊 Det var vel det som gjorde at jeg hadde håpet også, plutselig ingen spotting den éne gangen🙈 Håper virkelig dette er din måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #445 Del Skrevet 15. mai 2021 Ja jeg syns også mangel på spotting virker lovende! Så noe kan være på gang her... Følger fortsatt spent med 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #446 Del Skrevet 15. mai 2021 @Noldi Ja, jeg burde sikkert vente til i morgen egentlig. Men spørs om jeg klarer det da🙈 er jo ikke døgn siden jeg testet i går en gang, så kanskje ikke så rart at testen ikke er så mye sterkere enn i går. Noe er nok på gang her. Enten om det er kjemisk eller at jeg er gravid. @Amatariel håper virkelig noe er på gang. Men syks strekene er ekstremt svake til å Være 12 DPO. Men får vel ha tålmodighet litt til. Sov nesten ikke i natt. Lå bare og tenkte 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #447 Del Skrevet 15. mai 2021 Lily92 skrev (1 minutt siden): håper virkelig noe er på gang. Men syks strekene er ekstremt svake til å Være 12 DPO. Men får vel ha tålmodighet litt til. Sov nesten ikke i natt. Lå bare og tenkte 🙈 Virker som du er igjennom det samme som Dame1989 for noen dager siden. For mange så er strekene så tidlig kjeeeempesvake. Full forståelse for at dette er utrolig frustrerende dager!! Men krysser virkelig alt jeg har for at det blir et lykkelig utfall av dette 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #448 Del Skrevet 15. mai 2021 @Amatariel Åja, har ikke lest dagboken hennes. Må inn og se 😊 det er skikkelig frustrerende og ikke vite. Takk, det gjør jeg også🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #449 Del Skrevet 15. mai 2021 Syns egentlig ikke at jeg ser noe på testen fra i dag. Jeg tviler på at jeg er gravid ☹️ Rart det var så synlig strek i går. Har kjøpt andre tester, så skal ta det i morgen. Men med min flaks er det sikkert Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #450 Del Skrevet 15. mai 2021 Spotting ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 15. mai 2021 #451 Del Skrevet 15. mai 2021 Åh 😢 det var kjedelig å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #452 Del Skrevet 15. mai 2021 Åh Lily, jeg er så utrooolig lei meg på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 15. mai 2021 #453 Del Skrevet 15. mai 2021 Ååååneii 😢😢 Så utrolig leit å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #454 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk strek i går på begge testene. Og en svakere skyggestrek i dag. Kan det ha vært kjemisk? ☹️ Det er så urettferdig☹️😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. mai 2021 #455 Del Skrevet 15. mai 2021 Lily92 skrev (23 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk strek i går på begge testene. Og en svakere skyggestrek i dag. Kan det ha vært kjemisk? ☹️ Det er så urettferdig☹️😭 Når du har sett antydning til strek på flere tester enn bare én, er det vanskelig å tro at det er skyggestrek. Samtidig så kom jo spottingen en dag eller 2 seinere enn den pleier nå? Når er IKM egentlig og har du begynt å blø skikkelig enda? Jeg tolker selv at jeg hadde 2 kjemiske i høst. Begge gangene skimtet jeg svaaak strek 1-3 dager, og mens var da forsinket 1 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 15. mai 2021 #456 Del Skrevet 15. mai 2021 Så trist å høre... 😔💔 Det er så tungt når det gang på gang ikke har klaffet 😔 Sender deg en stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #457 Del Skrevet 15. mai 2021 Niny skrev (2 timer siden): Når du har sett antydning til strek på flere tester enn bare én, er det vanskelig å tro at det er skyggestrek. Samtidig så kom jo spottingen en dag eller 2 seinere enn den pleier nå? Når er IKM egentlig og har du begynt å blø skikkelig enda? Jeg tolker selv at jeg hadde 2 kjemiske i høst. Begge gangene skimtet jeg svaaak strek 1-3 dager, og mens var da forsinket 1 dag. Ja, det har nok vært noe på gang hvertfall. Så jeg tipper egentlig at jeg også har kjemisk. Spottingen kom 2/3 dager senere enn den pleier😅 IKM på mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #458 Del Skrevet 18. mai 2021 CD 1, PP 13. Da kom mensen i dag. En dag for sent 😅 tror jeg kan konkludere med at det var en kjemisk. Når jeg ser tilbake på testen jeg tok på fredag så er jo tydelig at det er strek der, selv om den var svak. Så utrolig kjipt at etter 12 pp uten en positiv test så dukker det opp en strek, men så blir den borte igjen 😭 syns det faktisk er mer vondt enn når det ikke har vært noe strek i det hele tatt. Føler vi var såå nærme!☹️ Men samtidig gir det håp om at det kan gå en dag. Det er så urettferdig ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mai 2021 #459 Del Skrevet 18. mai 2021 Ja, utrolig urettferdig med en kjemisk!! 😩 Forstår godt at det føles utrolig tungt og vondt å være så nær som aldri før, men likevel så går det ikke. Men vi satser alt vi har på denne pp'en her nå da 🤞 Kanskje kroppen skjønte hvordan det skulle gjøres nå, og gjør seg klar for en ny befruktning. Håper alt jeg har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 18. mai 2021 #460 Del Skrevet 18. mai 2021 Lily92 skrev (10 minutter siden): CD 1, PP 13. Da kom mensen i dag. En dag for sent 😅 tror jeg kan konkludere med at det var en kjemisk. Når jeg ser tilbake på testen jeg tok på fredag så er jo tydelig at det er strek der, selv om den var svak. Så utrolig kjipt at etter 12 pp uten en positiv test så dukker det opp en strek, men så blir den borte igjen 😭 syns det faktisk er mer vondt enn når det ikke har vært noe strek i det hele tatt. Føler vi var såå nærme!☹️ Men samtidig gir det håp om at det kan gå en dag. Det er så urettferdig ☹️ Huff, skjønner det er veldig sårt ja 😔 utifra testene så holder jeg også en knapp på kjemisk.. go klem til deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå