Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #401 Del Skrevet 1. mai 2021 Amatariel skrev (12 minutter siden): Kan ha med urinkonsentrasjonen å gjøre... Ville fortsatt og teste for å se om streken kommer tilbake med å være sterkere 🤞 Test mer i dag mener du? Eller dagene fremover?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #402 Del Skrevet 1. mai 2021 Hadde forresten bare drukket noen slurker med saft. Og holdt meg i 2,5 time. Normalt pleier jeg å drikke det jeg vil og ikke holde meg så lenge. Og den blir alltid positiv selv om😊 Så tror vi bare legger inn aksjer i morgen uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mai 2021 #403 Del Skrevet 1. mai 2021 Ja mente i dagene fremover, i morgen tidlig og ettermiddag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #404 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg tror ikke jeg gidder å teste noe mer. Mannen reiser jo bort 12 dager på mandag uansett. Så får får ikke lagt inn noe mer aksjer til uka uansett 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #405 Del Skrevet 2. mai 2021 CD 18, PP 12. Det var bra jeg fulgte tipset til @Amatariel og testen i dag igjen. For i dag ble den knall positiv. Egentlig litt dumt med så sen EL. Vi la jo inn aksjer torsdag og fredag også skal vi få til i dag. Da blir det 4,3 og 1 dag før EL. Ikke helt fornøyd med det 😩 men håper det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. mai 2021 #406 Del Skrevet 2. mai 2021 Så bra den ble positiv nå da..! Aksjeinnskudd 1 og 3 dager før EL er absolutt innafor. Mitt yngste barn er unnfanget på 2 av de 5 fertile dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 5. mai 2021 #407 Del Skrevet 5. mai 2021 Håper såå for deg at det endelig har klaffet for dere ❤️❤️ blir spennede å se fremover 😍🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #408 Del Skrevet 6. mai 2021 3 DPO, PP 12. Det føles veldig godt å være i DPO-land😊 Mannen har fortsatt ikke fått svar på sædprøven sin. Nå er det en uke siden han tok den. Jeg ringte fredagen (dagen etterpå) og spurte om det hadde kommet svar. Hun sa at det kom til å komme i posten, men at hun kunne gi svar til mannen om han ringte selv. Han er jo borte på jobb og må gå ut fra der han jobber for å ha dekning. Så han har prøvd å ringe hele uka, men blir satt i kø. Han har ikke tid til å vente i kø, så han har bare måttet lagt på. I dag kom han igjennom, men de hadde ikke noe svar til han. Så idiotisk... så da får vi vel bare vente på at det kommer i posten🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mai 2021 #409 Del Skrevet 6. mai 2021 Veldig fint at du er i dpo-land ja!! Så utrolig vanskelig de skulle være ang. den sædprøven da..!? Skulle tro det fantes en mulighet i dag for å logge seg på et nettsted å sjekke disse selv liksom. Sende i posten faktisk... de kunne like gjerne sendt røyksignaler 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #410 Del Skrevet 6. mai 2021 @Amatariel ja, endelig! Drømmer sånn om at vi kommer i samme termingruppe😭 vi burde få følge hverandre der også syns jeg. Fryktelig vanskelig 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #411 Del Skrevet 10. mai 2021 7 DPO, PP 12 Endelig nærmer deg seg testing🤩 men det betyr også at de nervepirrende dagene begynner i forhold til spotting. Jeg tenker jeg skal begynne å teste på onsdag. Da er jeg 9 DPO. Har såå lyst til å teste i morgen, men vet at det ikke vil gi meg noe uansett. Så får holde ut til onsdag 😊 Jeg fikk plutselig en tanke om at jeg skulle begynne å ta babyklister. Jeg har jo prøvd det før uten hell, men jeg tenkte at det skader hvertfall ikke🤷🏼♀️ Så jeg begynte å ta det 5 DPO. Men det har nok ikke noe for seg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mai 2021 #412 Del Skrevet 10. mai 2021 Åh det er bare knappe en uke siden jeg var 7 dpo og jeg hadde da de nøyaktig samme tankene som deg! Den første uka i dpo-land går liksom greit, men uken etterpå er virkelig skrulleland. Håper sååå du får disse dagene med spennende testene som til slutt viser klart positiv! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #413 Del Skrevet 11. mai 2021 8 DPO, PP 12. I morgen starter testingen 😊 selv om jeg har ekstremt lite tro på at det har gått, så er det likevel spennende. Kommer til å bli helt knust og lei meg om jeg begynner å spotte i løpet av de neste par dagene som jeg pleier. Jeg har mye stikking der i dag og har hatt litt mensmurringer. Men det har jeg vel hatt før også, så det betyr nok ingenting. Blir garantert flere PP på oss🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mai 2021 #414 Del Skrevet 11. mai 2021 Krysser virkelig ALT jeg har for at spottingen holder seg unna og det dukker opp en svak strek en av de nærmeste dagene som gjør deg koko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #415 Del Skrevet 11. mai 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Krysser virkelig ALT jeg har for at spottingen holder seg unna og det dukker opp en svak strek en av de nærmeste dagene som gjør deg koko Det hadde vært så sykt hvis det hadde dukket opp en strek 😭 det er virkelig alt jeg ønsker meg!😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #416 Del Skrevet 12. mai 2021 9 DPO, PP 12. Testen var blenda i dag. Men det er enda veldig tidlig😊 tok ikke tidlig-test heller så. I matt skal jeg på nattevakt, så jeg får ikke testet før i morgen ettermiddag. Blir spennende å se om jeg begynner å spotte i dag. Har gjort det de siste 2 PP😅 håper såå på strek i morgen 😭🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. mai 2021 #417 Del Skrevet 12. mai 2021 Følger spent med videre!! Det blir bra med testing i morgen ettermiddag. Jeg har bare fått mer og mer inntrykk av at det er bedre å teste på konsentrert ettermiddagsurin enn det er på morgenurin. Håper spottingen holder seg unna enn så lenge 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 13. mai 2021 #418 Del Skrevet 13. mai 2021 Har fulgt med i dagboken din, uten å kommentere. Leit at det tar sånn tid før du blir gravid, og ekstra trasig når "alle" rundt en blir gravide så raskt. Synes virkelig du fortjener en positiv test nå! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #419 Del Skrevet 13. mai 2021 Lianne skrev (13 minutter siden): Har fulgt med i dagboken din, uten å kommentere. Leit at det tar sånn tid før du blir gravid, og ekstra trasig når "alle" rundt en blir gravide så raskt. Synes virkelig du fortjener en positiv test nå! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Så koselig at du har fulgt med 😊 huff ja, det et helt forferdelig og veldig tungt ☹️ Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #420 Del Skrevet 13. mai 2021 10 DPO, PP 12. Blenda test i dag ☹️ Burde egentlig vist noe om jeg hadde gravid. Ikke spotting foreløpig da, men begynner nok når som helst😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå