Gå til innhold

Hvorfor elsker vi å hate Trump?


Sacramone

Anbefalte innlegg

Gjest Thoringen
23 minutter siden, Lothlorien- said:

Man må være blind eller en mobber selv for å benekte at Trump utsettes for massiv mobbing.

😄 "Det må noe galt med deg siden du ikke er enig med meg?" 😏

Når jeg gikk på skolen hadde vi en kar som elsket å banke opp de som de yngre elevene (det var såpass lenge siden at på den tiden så tok skolen faktisk et grep for beskytte oss og fikk ham fjernet fra skolen - han havnet på spesialskole). Det som sitter fast i hukommelsen min er hvordan han i full seriøsitet klaget til læreren at han også hadde det vondt fordi han hadde rifter og sår på hendene etter å ha slått i bakken ei to år yngre jente. I hans øyne var han offeret og alle andre urimelige tullinger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Lothlorien- said:

Det går ikke bare på politikk, nei. Trump blir ikke bare kritisert, han blir mobbet, hetset og trakassert i en grad man ikke har sett med tidligere presidenter. Man mobber ham for utseendet, vekt, matvaner og andre ting som går langt utover vanlig, politisk kritikk. Han får i det minst avslørt de mange mobberne som finnes rundt omkring, de avskyelige hatefulle folka med elendig menneskesyn som for det meste befinner seg på venstresiden virker det som.

Og Trump og resten av høyresiden er snille som lam. Alle de slemme støtter Biden. Sånn er det nok. Trump sier aldri noe stygt om andre. Det skulle tatt seg ut.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nicknames_used_by_Donald_Trump

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Apis skrev:

Nå er det en vanlig definisjon på mobbing at offeret både har problemer med å forsvare seg og at det ofte er en forskjell i styrkeforholdet i disfavør offeret. Ingen av de faktorene er tilstede her. Trump er derimot avhengig av klisjeen at han blir mobbet for å kunne spille forutrettet og dra velgere fra lavere hvit middelklasse, som jo snodig nok absolutt ikke har noe å vinne på politikken til Trump 

Han er selvsagt i stand til å forsvare seg, heldigvis. Men mobberne (media, politisk korrekte folk, eliten), lyver og kaller hans forsøk på forsvar mobbing. Det er noe grunnleggende støtende og stygt når mobberne bare mobber enda mer nådeløs når offeret forsøker å forsvare seg. Igjen, som tidligere mobbeoffer synes jeg måten han blir behandlet på er grusom, og jeg synes synd på ham.

Det er en stor forskjell i styrkeforholdet her, og det er vedvarende mobbing det er snakk om.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PzMan skrev:

😄 "Det må noe galt med deg siden du ikke er enig med meg?" 😏

Når jeg gikk på skolen hadde vi en kar som elsket å banke opp de som de yngre elevene (det var såpass lenge siden at på den tiden så tok skolen faktisk et grep for beskytte oss og fikk ham fjernet fra skolen - han havnet på spesialskole). Det som sitter fast i hukommelsen min er hvordan han i full seriøsitet klaget til læreren at han også hadde det vondt fordi han hadde rifter og sår på hendene etter å ha slått i bakken ei to år yngre jente. I hans øyne var han offeret og alle andre urimelige tullinger...

 

Ja, er vel slik venstresiden oppfører seg i forhold til Trump. Venstresidens brunskjorter tenner på butikker og angriper folk i gatene, men hyler opp om at Trump er en dikator og en mobber når han påpeker den grove volden som foregår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dankert skrev:

Og Trump og resten av høyresiden er snille som lam. Alle de slemme støtter Biden. Sånn er det nok. Trump sier aldri noe stygt om andre. Det skulle tatt seg ut.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nicknames_used_by_Donald_Trump

 

Haha, det er faktisk helt vilt hvor mange kallenavn han har gitt de siste årene.

Det er både idiotisk, men også ganske genialt på enkelte områder. Kallenavn har en tendens til å feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thoringen
Just now, Lothlorien- said:

Ja, er vel slik venstresiden oppfører seg i forhold til Trump. Venstresidens brunskjorter tenner på butikker og angriper folk i gatene, men hyler opp om at Trump er en dikator og en mobber når han påpeker den grove volden som foregår.

 🤣🤣🤣

Vel så lenge Trump sine disipler står tilbake og parat (stand back and stand by) og ellers er fine folk når de kjører sine biler gjennom folkemengder så vil alt gå bra med USA.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lothlorien- said:

Dine stråmenn får du beholde for deg selv.

Du hadde ikke noe godt svar på det. Som forventet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PzMan skrev:

 🤣🤣🤣

Vel så lenge Trump sine disipler står tilbake og parat (stand back and stand by) og ellers er fine folk når de kjører sine biler gjennom folkemengder så vil alt gå bra med USA.


 

Du følger ikke så nøye med på hva som skjer og sies ser jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dankert skrev:

Du hadde ikke noe godt svar på det. Som forventet.

Tar jo ikke uredelige "debattanter" som driver med stråmenn seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lothlorien- said:

Du følger ikke så nøye med på hva som skjer og sies ser jeg.

Du ser hovedsaklig på Fox?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på flere ting ang den mannen, en av de tingene jeg lurer på om dagen er dette: Hvordan kan han si at amerikanerne ikke må bekymre seg for korona, at de har den beste pleien og de beste medisinene, at det ikke er så ille å være syk med korona osv? Mange, mange er smittet, mange er død, og svært mange har ikke råd til å teste seg, eller betale for pleie og medisiner? Det er ganske spenstig av lederen deres å være så arrogant og ignorant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2020 den 11.52, Sacramone skrev:

Jeg har vel sjelden sett at en eneste person kan skape SÅ mye aggresjon i mennesker, og avisene snører daglig opp under dette. Er  det virkelig slik vi ønsker at verden skal fremstilles? For meg hadde det vært så fantastisk mye mer reelt hvis man rapporterte om de gode tingene i tillegg til det som kanskje ikke er så bra.. 

På ingen måte tenker jeg at Trump er bare bra og helt fantastisk, men det får jo være måte på! Hvis han hadde vært så grusom som han blir fremstilt ville vel også hele USA hatet mannen? Men tydeligvis er det såpass mange som støtter han at det er mulig for han å vinne nok en valgkamp.

 

Tror Stalin og Hitler også var fikk frem ting hos mange. Hitler bygde opp industri, fikk laget motorveier etc. Selv om han gjorde en del bra ting oppveier det ikke for det andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Tanuki skrev:

Hvorfor i all verden blir Biden fremstilt som dement? Kom gjerne med eksempler! 

Han har flere ganger glemt at han stiller som presidentkandidat og snakket om at han stiller som kandidat til senatet osv. Mange slike eksempler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Hva er problemet med hvordan han fremstår offentlig? Han er seg selv, gjør jobben og ble valgt for en grunn. Tror han er den eneste politikeren i verden som er seg selv 100% og ikke bare fasader

Måten han fremstår på er vel ikke så stort problem. Faktisk er det vel litt bra med Trump at han fremstår like patetisk og inkompetent som han faktisk er som president. Obama klarte jo å forføre verden med en fin fasade som skjulte ondskapen bak.

Men han er ikke alltid seg selv 100%. For hvem er han? Er han populisten som lovet å stanse krigene og trekke seg ut av frihandelsavtaler, eller krigshauken som har fortsatt og intensivert USAs krigføring, eller den rike elitepolitikeren inngått nye handelsavtaler som knuser arbeidsklassen men gagner Trump og hans rike medsammensvorne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tanuki skrev:

Han hørtes da ut som en ekte statsmann her:

 

Ja, en ekte statsmann i ekte statsmannsstil der han leser innholdsløse, svulstige ord fra en teleprompter samtidig som han lover å fortsette å rævkjøre vanlige amerikanere med politikken sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Så du på debatten forrige uke?😂 han er ikke særlig profesjonell han heller.. disser trump hele tiden, sier han er en klovn, at han er den værste presidenten i historien... 

Men er noe av det usant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Tamsi skrev:

Fordi han STAMMER. Det er en tilstand, og det står ikke annet enn respekt av å stå foran en forsamling etter å ha stammet hele livet.

https://edition.cnn.com/2020/02/05/politics/joe-biden-stutter/index.html

Å stamme innebærer ikke å glemme hva man skulle si, og plutselig rable i vei om noe helt annet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Ja, en ekte statsmann i ekte statsmannsstil der han leser innholdsløse, svulstige ord fra en teleprompter samtidig som han lover å fortsette å rævkjøre vanlige amerikanere med politikken sin.

Nettopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Men er noe av det usant?

Vel. Ingen har fasiten på om trump er en klovn eller tidenes værste president. Men uprofesjonelt er det av Biden å si slikt i en politisk debatt. Ikke at trump er noe bedre. Men biden er heller ikke noe bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...