Gå til innhold

Hvorfor elsker vi å hate Trump?


Sacramone

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Har du sett han prate før eller? Han må stoppe hele tiden, glemmer alt han skal si, stønner hele tiden. Ser ut som om han kommer til å dø om en uke jo

Fordi han STAMMER. Det er en tilstand, og det står ikke annet enn respekt av å stå foran en forsamling etter å ha stammet hele livet.

https://edition.cnn.com/2020/02/05/politics/joe-biden-stutter/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tamsi skrev:

Fordi han STAMMER. Det er en tilstand, og det står ikke annet enn respekt av å stå foran en forsamling etter å ha stammet hele livet.

https://edition.cnn.com/2020/02/05/politics/joe-biden-stutter/index.html

Han stammer ikke bare. Han faller ut av det helt plutselig og er stille i flere sekunder og glemmer alt han skal si

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AndreasBR skrev:

Nei, det er det faktisk ikke. Om jeg setter meg i bilen og kjører tur-retur Oslo så er det ingen unødvendig bruk av ressurser.
Men, det er litt annerledes siden opplegget rundt han. Vil tro SS klarer holder 1m avstand til han uten problem. 

Sjåføren sitter mer enn 1m fra han. 
Bilen må ikke desinfiseres nei. 

Finnes svært få mennesker som dør av dette viruset. Det er ikke et særlig dødelig virus. 
 

Um hvorfor sammenligner du at trump som er president kjørte bilen med SS og at du et helt ordinært menneske som er symptomfri ut i fra hva jeg vet kjører tur-retur til Oslo? Klarer du ikke å se den store forskjellen? Trump er president han kan bli skutt når som helst egt og trenger livvakter. Disse kan smittes, og selv om de har på beskyttelse kan de bli smittet om noe uventet skjer og de må nærme seg trump.
 

Og en annen ting er at dette gir et signal til befolkningen om at bare gjør som meg! Kjør rundt selv om dere har korona! Detta er ikke noe farlig! Men jo! Det er farlig! Kjører du rundt med korona har du like stor risiko som alle andre biler for å krasje. Da må ambulansepersonell, brannvesen, og politi trå til! Da blir ikke en metersgrensa holdt. Da mister de flere ambulansepersonell og andre nødetater som de sårt trenger nå fordi noen må i isolasjon, karantene osv.

Ja jeg vet de fleste overlever viruset! Men ser du rundt deg så har hele verden gjort masse tiltak og det er faktisk en grunn til det! Det er faktisk ganske alvorlig. Det har faktisk dødd over 200 tusen mennesker av korona i USA.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tanuki said:

Hvorfor i all verden blir Biden fremstilt som dement? Kom gjerne med eksempler! 

Ingen antydninger til dementhet i den første debatten. Trump derimot fremstod som en bølle, helt uten normal folkeskikk.

Endret av Dankert
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBrukern said:

Han stammer ikke bare. Han faller ut av det helt plutselig og er stille i flere sekunder og glemmer alt han skal si

Det er ingenting i forhold til Trumps inkonsekvente ralling bl.a. i det famøse Axios-intervjet nylig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Humle Brumle skrev:

Um hvorfor sammenligner du at trump som er president kjørte bilen med SS og at du et helt ordinært menneske som er symptomfri ut i fra hva jeg vet kjører tur-retur til Oslo?

Vedkommende kom med et "blanket statement" som ikke stemmer. Jeg sammenlignet aldri de to tingene. 
 

35 minutter siden, Humle Brumle skrev:

Trump er president han kan bli skutt når som helst egt og trenger livvakter. Disse kan smittes, og selv om de har på beskyttelse kan de bli smittet om noe uventet skjer og de må nærme seg trump.

De har allerede gitt bort livet sitt til Presidenten. De visste hva de bega seg ut på. 

Det er ikke farlig å kjøre rundt om man har korona. Det er ikke et veldig farlig virus.

Veldig fin "whataboutisme" du bedriver her. Tar ikke del i det, beklager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AndreasBR skrev:

Vedkommende kom med et "blanket statement" som ikke stemmer. Jeg sammenlignet aldri de to tingene
 

De har allerede gitt bort livet sitt til Presidenten. De visste hva de bega seg ut på. 

Det er ikke farlig å kjøre rundt om man har korona. Det er ikke et veldig farlig virus.

Veldig fin "whataboutisme" du bedriver her. Tar ikke del i det, beklager. 

Jeg tror det som skjedde var at du forsto at det argumentet var ganske idiotiskt og siden du ikke klarer å innrømme det kommer du bare om mer vås om «blanket statement.» Lettere å skylde på seg selv enn andre.
Dette skrev du og det er å sammenligne trump som kjører med ss og koronasyk med deg som en ordinær person uten symptomer:

 

«Nei, det er det faktisk ikke. Om jeg setter meg i bilen og kjører tur-retur Oslo så er det ingen unødvendig bruk av ressurser.» 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Humle Brumle skrev:

Jeg tror det som skjedde var at du forsto at det argumentet var ganske idiotiskt og siden du ikke klarer å innrømme det kommer du bare om mer vås om «blanket statement.» Lettere å skylde på seg selv enn andre.
Dette skrev du og det er å sammenligne trump som kjører med ss og koronasyk med deg som en ordinær person uten symptomer:

 

«Nei, det er det faktisk ikke. Om jeg setter meg i bilen og kjører tur-retur Oslo så er det ingen unødvendig bruk av ressurser.» 

 ? Jeg leste påstanden som en blanket statement... Ikke klarte innrømme hva? Påstanden til  vedkommende var feil.

Jeg har aldri sammenlignet meg og Trump. Slutt med våset. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jabx skrev:

Ja, man skal være rimelig kunnskapsløs for å tro noe annet. Han har jo hengt med både Epstein og Clintons, for eksempel. Han støttet jo Demokratene helt til han så en mulighet til å rundlure høyrevridde tomskaller. Trump sier hva som helst for å grafse til seg det han vil ha. Men det er tom retorikk.

Trumps kunststykke er å klare å lure lettlurte folk til å tro at han er en "outsider". LOL.

Tror du må skaffe deg mer kunnskap om amerikansk samfunn, det du sier er bare vrøvl. At Trump har hatt kontakt med mange i eliten, gjør han ikke til en av dem. Det har jo blitt avslørt for hele verden; eliten hater Trump, de vil ikke ha noe med ham gjøre siden han faktisk ønsker noen endringer til det beste for vanlige folk. Det at han ønsker å minske innvandringen kraftig, er vel det som har fått mange enkle, kunnskapsløse folk til å hate ham - eliten hater ham pga. dette fordi det truer deres tilgang på billig arbeidskraft bl.a.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han vinner igjen, han har vel aldri vært en del av eliten. Men har menget seg med eliten.

Er jo media som har skapt Trump, spesielt i norge. Helt sykt at det lov å holde på slik som nrk, tv2 nyhetskanalen har gjort for eks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater han ikke men opplever han som et fullstendig brudd på sivilisert oppførsel. Han har ikke tro på og respekterer ikke vitenskap og fornuft. Han oppfører seg ikke respektfullt og dannet mot sine meningsmotstandere. Hans oppførsel og holdning i forhold til kvinner er ikke i overenstemmelse med hvordan siviliserte menn skal oppføre seg. Han lyver.

Jeg synes det er skremmende at verdens nest største demokrati kan ende opp med å velge en person som ham. Det er et skremmende for troen på demokratiet.

Hans oppførsel er vesentlig verre enn hans politikk. Hadde det bare vært hans politikk så hadde han vært mer spiselig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dankert skrev:

Ingen antydninger til dementhet i den første debatten. Trump derimot fremstod som en bølle, helt uten normal folkeskikk.

Biden leste ofte fra forberedt manus. Trump snakket uavhengig av manus. For øvrig var det Biden som først begynte med avbrytelser, om du leser transkriptet fra debatten. En uting å avbryte uansett, men Trump fikk sjelden anledning til å svare på Bidens angrep og følte vel han måtte komme til orde på noe vis.

Biden var vel like så mye en bølle, kalte presidenten både klovn og den verste presidenten USA har hatt. Ufyselig og respektløs fyr denne Biden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lothlorien- said:

Biden leste ofte fra forberedt manus. Trump snakket uavhengig av manus. For øvrig var det Biden som først begynte med avbrytelser, om du leser transkriptet fra debatten. En uting å avbryte uansett, men Trump fikk sjelden anledning til å svare på Bidens angrep og følte vel han måtte komme til orde på noe vis.

Biden var vel like så mye en bølle, kalte presidenten både klovn og den verste presidenten USA har hatt. Ufyselig og respektløs fyr denne Biden.

 

Når det gjelder bølleri er han en smågutt i forhold til trumpen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Dankert skrev:

Når det gjelder bølleri er han en smågutt i forhold til trumpen.

Trump mobbes daglig, han må da kunne få forsvare seg og slå tilbake. Som tidligere mobbeoffer selv, har Trump min sympati. Håper han ikke gir opp mot bøllene som Biden og media etc.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lothlorien- said:

Trump mobbes daglig, han må da kunne få forsvare seg og slå tilbake. Som tidligere mobbeoffer selv, har Trump min sympati. Håper han ikke gir opp mot bøllene som Biden og media etc.

 

95d5652532fe5a3079b6f1064d5b90bd.gif 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen følelser verken eller ovenfor fyren, jeg bare syntes det er fascinerende at noen kan være så uintelligent og lede et land.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hadde jeg bodd i USA, hadde jeg kansje ikke vært så happy. Jeg skjønner de som er forbanna. Jeg liker ikke høyrepopulisme, for å si det mildt. Han får det han produserer. Splitter du nok som det er, så bør du ta konsekvensene av det. Det der en som aldri skulle fått lov til å stille til valg, først og fremst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...