Gå til innhold

Hvorfor elsker vi å hate Trump?


Sacramone

Anbefalte innlegg

Jeg har vel sjelden sett at en eneste person kan skape SÅ mye aggresjon i mennesker, og avisene snører daglig opp under dette. Er  det virkelig slik vi ønsker at verden skal fremstilles? For meg hadde det vært så fantastisk mye mer reelt hvis man rapporterte om de gode tingene i tillegg til det som kanskje ikke er så bra.. 

På ingen måte tenker jeg at Trump er bare bra og helt fantastisk, men det får jo være måte på! Hvis han hadde vært så grusom som han blir fremstilt ville vel også hele USA hatet mannen? Men tydeligvis er det såpass mange som støtter han at det er mulig for han å vinne nok en valgkamp.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han truer den permanente eliten, de korrupte på toppen som ikke ønsker at noe skal endres til det bedre for vanlige folk. De ser på Trump som representant for folket, og viser sitt hat uten filter. Det er stygt, og jeg føler med Trump og håper han klarer å vinne mot alle odds enda en gang - til tross for massivt valgjuks som pågår as we speak.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi blir fortalt av media at sånn skal det være. Har sett meg lei på dette for lenge siden, virker som folk er helt hjernevasket.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lothlorien- skrev:

Han truer den permanente eliten, de korrupte på toppen som ikke ønsker at noe skal endres til det bedre for vanlige folk. De ser på Trump som representant for folket, og viser sitt hat uten filter. Det er stygt, og jeg føler med Trump og håper han klarer å vinne mot alle odds enda en gang - til tross for massivt valgjuks som pågår as we speak.

Trump er da endel av den etablerte eliten,

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig politisk ukorrekt og enkel å gjøre narr av. Jeg synes hate er et sterkt ord her, er det virkelig mange som direkte hater ham? Er han ikke "bare" en klovn som vi (i vår politiske korrekthet) kan tillate oss å mislike? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Apis skrev:

Trump er da endel av den etablerte eliten,

Nei, ikke på samme måten som de som hater ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Nei, ikke på samme måten som de som hater ham.

Trump er like mye elite, men han er god på å skape et inntrykk av noe annet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Capt. Obvious skrev:

Trump er like mye elite, men han er god på å skape et inntrykk av noe annet. 

Her avslører du mangel på kunnskap om amerikansk samfunn, media og politikk.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lothlorien- said:

Han truer den permanente eliten, de korrupte på toppen som ikke ønsker at noe skal endres til det bedre for vanlige folk. De ser på Trump som representant for folket, og viser sitt hat uten filter. Det er stygt, og jeg føler med Trump og håper han klarer å vinne mot alle odds enda en gang - til tross for massivt valgjuks som pågår as we speak.

Det må du gjerne dokumentere.

Og, er det kun demokrater som driver med valgjuks?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker å hate Trump fordi han er en narsissistisk populistisk tulling. Dog, pressedekningen kunne gjerne vært mer nøytral.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Fordi vi får vår informasjon fra norsk presse. Obama var derimot en hvit ridder, en ren engel i norsk presse. Derfor fikk han også tildelt tidenes latterligste fredspris i 2009. Så galt kan det gå når en lever i en fantasiverden. Pressens makt er skremmende, se bare hvor ekstremt dødelig koronaviruset er pga pressens dekning av pandemien. Virkeligheten bestemmes av pressen, for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lothlorien- skrev:

Han truer den permanente eliten, de korrupte på toppen som ikke ønsker at noe skal endres til det bedre for vanlige folk. De ser på Trump som representant for folket, og viser sitt hat uten filter. Det er stygt, og jeg føler med Trump og håper han klarer å vinne mot alle odds enda en gang - til tross for massivt valgjuks som pågår as we speak.

Han truer jo ikke den permanente eliten. Det er bare retorikk. Han gir eliten det den vil ha økonomisk, og så slenger han ut litt Social Justice-trolling for å gjøre de høyreekstreme fornøyd. Samtidig kan neoliberalistene raljere mot Trump uten å egentlig gjøre noe selv.

Trump er ingen representant for folket. Han rævkjører amerikanere som aldri før.

Valgjukset er det Trump som står for, som sender gjenger for å true velgere ved valglokaler.

At Trump klarer å fremstå som en "outsider" for mindre intelligente folk er noe annet. I realiteten bekrefter og forsterker han de eksisterende og korrupte maktstrukturene.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ikke å hate han. Først syntes jeg alt det dumme han sa og gjorde var litt underholdende, nå blir jeg bare irritert og dypt trist. Jeg er så sliten og lei av Trump nå, jeg bare .. orker ikke. Hvis han vinner valget så kan dette året gå og henge seg, og jeg gjør det slutt med USA.

Da blir det dråpen som sender meg inn i en dyp vinterdepresjon, jeg mister bare helt troen på menneskeheten av han der og velgerne hans.

Så nei, jeg elsker på ingen måte å hate han, jeg har prøvd å unngå han ganske lenge nå, men må jo følge valget litt også. Men ja.. det var ikke lenge jeg holdt ut å se på den debatten for og si det sånn, det var til å begynne å grine av.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Trump er da endel av den etablerte eliten,

Ja, man skal være rimelig kunnskapsløs for å tro noe annet. Han har jo hengt med både Epstein og Clintons, for eksempel. Han støttet jo Demokratene helt til han så en mulighet til å rundlure høyrevridde tomskaller. Trump sier hva som helst for å grafse til seg det han vil ha. Men det er tom retorikk.

Trumps kunststykke er å klare å lure lettlurte folk til å tro at han er en "outsider". LOL.

Endret av jabx
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Paramount skrev:

Fordi vi får vår informasjon fra norsk presse. Obama var derimot en hvit ridder, en ren engel i norsk presse. Derfor fikk han også tildelt tidenes latterligste fredspris i 2009. Så galt kan det gå når en lever i en fantasiverden. Pressens makt er skremmende, se bare hvor ekstremt dødelig koronaviruset er pga pressens dekning av pandemien. Virkeligheten bestemmes av pressen, for de fleste.

Obama var en hvit ridder på grunn av oppførsel og retorikk. Politisk var han en katastrofe, og bidro sterkt til å legge opp til at Trump ble president. Politikken hans var ikke voldsomt langt unna Trump heller. Husk at Obamas helseplan opprinnelig var en høyreekstrem helseplan.

Økonomisk løper Trump og Obama samme ærend.

Sosialt gjorde ikke Obama så mye, men han hadde pen retorikk. Han oppførte seg også pent.

Obama smilte og snakket høflig mens han myrdet hundretusener av brune mennesker i utlandet.

Trump oppfører seg dårlig, snakker stygt om folk, osv. Men politikken er stort sett det samme gamle, der de rike og mektige får mer, mens vanlige folk blir tråkket ned i søla. Og massedrapene fortsetter.

Endret av jabx
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Her avslører du mangel på kunnskap om amerikansk samfunn, media og politikk.

 

Altså, mannen er steinrik. Han er kanskje ikke blant de mest kulturelle steinrike, men han er med god margin en del av 1% samfunnet i USA.

Les deg opp selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 minutt siden, jabx skrev:

Obama var en hvit ridder på grunn av oppførsel og retorikk. Politisk var han en katastrofe, og bidro sterkt til å legge opp til at Trump ble president. Politikken hans var ikke voldsomt langt unna Trump heller. Husk at Obamas helseplan opprinnelig var en høyreekstrem helseplan.

Økonomisk løper Trump og Obama samme ærend.

Sosialt gjorde ikke Obama så mye, men han hadde pen retorikk. Han oppførte seg også pent.

Obama smilte og snakket høflig mens han myrdet hundretusener av brune mennesker i utlandet.

Trump oppfører seg dårlig, snakker stygt om folk, osv. Men politikken er stort sett det samme gamle, der de rike og mektige får mer, mens vanlige folk blir tråkket ned i søla. Og massedrapene fortsetter.

Grei oppsummering 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate og hate jeg blir bare lei av han tullingen. Han gjør så mye idiotisk. Et eksempel er det han gjorde nå nylig. Han har korona likevel ber han om å bli kjørt i en bil så han får vinka til fansen. Da utsatte han sjåfør og folk som skal vaske bilen osv. for veldig unødvendig smitterisiko! Når han gjør sånne valg selv i de enkleste situasjoner som er at han bare kunne ha ligget stille i senga og hørt på hva legene sa er det klart at han er en jævla tulling. Og det er jo bare en av mange ting som gjør han til en jævla tulling.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...