AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #21 Skrevet 2. oktober 2020 Mannen min er sub, så veldig kvinneundertrykkende er det ikke bestandig. Hva andre gjør og liker er ikke min sak så lenge de er to voksne som enige. Anonymkode: 2ebf4...b29 3
Gjest Alterego666 Skrevet 2. oktober 2020 #22 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk ☺️ har selv lurt på om det er terapeutisk for meg. Har ihvertfall erfart at BDSM miljøet er veldig trygt. Anonymkode: b9c8d...363 Så bra! Vi har vært litt skeptiske, men har beveget oss i periferien av miljøet og har i all hovedsak kun møtt flotte mennesker.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #23 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk ☺️ har selv lurt på om det er terapeutisk for meg. Har ihvertfall erfart at BDSM miljøet er veldig trygt. Anonymkode: b9c8d...363 Jeg er en av de som er veldig skeptisk til at konvensjonell BDSM fungerer som terapi. Det vil si, at man inntar den rollen som man allerede føler at man passer best inn i. Det jeg derimot tror at kan ha effekt, er å innta den motsatte rollen av den man tenderer mot. Målet med terapi er å hele, lege, gjøre frisk. Det gjør man kun om man endrer noe. Anonymkode: 51c11...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #24 Skrevet 2. oktober 2020 Fordi jeg mener at fysisk, psykisk og seksuell vold er skjult som frivillig, kinky BDSM. Fra begge parter, og ofte så er det en form for manipulasjon i bunnen slik at selv offeret virkelig tror at han eller hun er med på det frivillig og at det er kjærlighet. Vold og kjærlighet hører ikke sammen, og det benekter de som bedriver på med bdsm. Det er også vanskelig å bevise mine meninger, fordi begge parter kan være så hjernevasket og psykisk skadet av tidligere traumer eller psykisk sykdom, at de benekter skaden og faren i det de driver på med. De holder så godt fast på at alt er sunt, friskt og frivillig at det er umulig å motbevise dem. Det er jo voksne folk som er med på dette frivillig også, så det er jo ingen reell grunn til å prøve å tvinge andre til å slutte, de må innse det selv. Anonymkode: adf41...8e2 2
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2020 #25 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vold og kjærlighet hører ikke sammen, og det benekter de som bedriver på med bdsm. Anonymkode: adf41...8e2 Jeg har enda tilgode å se noen i BDSM miljøet benektet dette. Vold er ikke forenelig med kjærlighet! Derfor utøves altså ikke vold i et samtykkende bdsm forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #26 Skrevet 2. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også vanskelig å bevise mine meninger, fordi begge parter kan være så hjernevasket og psykisk skadet av tidligere traumer eller psykisk sykdom, at de benekter skaden og faren i det de driver på med. De holder så godt fast på at alt er sunt, friskt og frivillig at det er umulig å motbevise dem. Det er jo voksne folk som er med på dette frivillig også, så det er jo ingen reell grunn til å prøve å tvinge andre til å slutte, de må innse det selv. Ja, jeg tenkte på dette selv, da jeg skrev, at nå kommer det snart til å bli en diskusjon om hvorvidt BDSM er sunt eller ei, hvor alle kun har sin egen tro og magefølelse å forholde seg til. Anonymkode: 51c11...8ae
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #27 Skrevet 2. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør deg selv, hvorfor tenner han på å kvele og torturere andre in the first place? Anonymkode: e42d7...4a1 Det er et veldig betimelig spørsmål. Og jeg lurer også på hvor vanlig det er for den dominerende part å reflektere over hvorfor den andre har det behovet han eller hun har, og hvordvidt de selv er med på å hele eller ødelegge en annen person. Anonymkode: 51c11...8ae 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #28 Skrevet 2. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er noe fundamentalt galt med deg hvis smerte betyr kjærlighet. Det er bare kvinnediskriminering forkledd som "kink". Hvis en mann slår deg eller kveler deg, elsker han deg IKKE. Spør deg selv, hvorfor tenner han på å kvele og torturere andre in the first place? Anonymkode: e42d7...4a1 Objektivt feil. Prøv igjen. Anonymkode: 7b9f3...689 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #29 Skrevet 2. oktober 2020 Det er jo stort sett psykisk syke mennesker som driver med dette Anonymkode: 7deb6...b6b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #30 Skrevet 2. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som er veldig skeptisk til at konvensjonell BDSM fungerer som terapi. Det vil si, at man inntar den rollen som man allerede føler at man passer best inn i. Det jeg derimot tror at kan ha effekt, er å innta den motsatte rollen av den man tenderer mot. Målet med terapi er å hele, lege, gjøre frisk. Det gjør man kun om man endrer noe. Anonymkode: 51c11...8ae Tenner ikke på å være dominat. Anonymkode: b9c8d...363
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #31 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenner ikke på å være dominat. Anonymkode: b9c8d...363 Jeg snakker ikke om å tenne på det, jeg snakker om å bruke det som terapi. Har selv brukt det som terapi, og det funket fjell. I tillegg begynte jeg å tenne på det. Anonymkode: 51c11...8ae
Gjest Alterego666 Skrevet 2. oktober 2020 #32 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg derimot tror at kan ha effekt, er å innta den motsatte rollen av den man tenderer mot. Målet med terapi er å hele, lege, gjøre frisk. Det gjør man kun om man endrer noe. Interessant teori. Din personlige, eller er dette et allment og/eller anerkjent syn?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #33 Skrevet 2. oktober 2020 34 minutter siden, Alterego666 skrev: Interessant teori. Din personlige, eller er dette et allment og/eller anerkjent syn? Det med at terapi krever hard jobbing og å bryte mønsterne, fremfor å følge de, er vel nokså alment. Men at jeg fullkomment endre synet på meg selv, da jeg prøvde ut en ny rolle, var mer en tilfeldighet. Jeg hadde ikke lyst en gang! Men her er jeg... Anonymkode: 51c11...8ae
Prille Skrevet 2. oktober 2020 #34 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg har mye kinky fantasier for tiden. Det vanskelig å vite om det kun er vanlig kåtskap, eller om fantasiene mine har dreiet i den retningen fordi jeg har opplevd noen vonde ting. Jeg baler med spørsmålet om det er terapeutisk eller skadelig, og jeg antar at det går en fin linje mellom de to. Jeg har lyst til å få ut det vonde jeg kjenner inni meg, skam, og mer positive sider som lyst og lek og dominans. Det fine med BDSM er kulturen for samtykke, mye prat før og etter man leker om hva man vil og ikke vil, hva man liker og ikke liker. Det dårlige er at de færreste setter seg så mye inn i det, og at det sikkert tiltrekker seg en del folk man bør holde seg unna. 1
youcancallmejune Skrevet 2. oktober 2020 #35 Skrevet 2. oktober 2020 For meg hører ikke fornedring og påføring av smerte sammen med kjærlighet, så derfor. Hvis jeg skulle gjort slike ting måtte det vært mot en jeg innerst inne foraktet dypt, og ikke en jeg elsket. Jeg ville også tenkt at en som gjorde sånt mot meg egentlig foraktet meg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #36 Skrevet 2. oktober 2020 Eneste jeg har imot BDSM er hvis jeg er nødt til å høre om det. Har null interesse å høre om sexlivet til andre, spesielt ikke ting jeg synes er avskyelig. Hold det for dere selv så er det greit for meg. Anonymkode: d0024...5d3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #37 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg får psykopatvibber og det som verre er av det hele. Personlighetstrekk jeg mener er udelt negative. Helt feil assosiasjoner i en seksuell setting, og derfor 100% avtennende. Anonymkode: fefbd...326 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #38 Skrevet 2. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er noe fundamentalt galt med deg hvis smerte betyr kjærlighet. Det er bare kvinnediskriminering forkledd som "kink". Hvis en mann slår deg eller kveler deg, elsker han deg IKKE. Spør deg selv, hvorfor tenner han på å kvele og torturere andre in the first place? Anonymkode: e42d7...4a1 Kvinner kan være dominante og menn være submissive så teorien din om kvinnediskriminering holder ikke vann Anonymkode: 0aada...3e4 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #39 Skrevet 2. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kan være dominante og menn være submissive så teorien din om kvinnediskriminering holder ikke vann Anonymkode: 0aada...3e4 Kvinner er i langt mindre grad dominante enn menn, og langt færre menn enn kvinner - om noen - dør årlig av kvelning som er påført av partner under sex, så innvendingene dine blekner. Anonymkode: 51c11...8ae 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #40 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er i langt mindre grad dominante enn menn, og langt færre menn enn kvinner - om noen - dør årlig av kvelning som er påført av partner under sex, så innvendingene dine blekner. Anonymkode: 51c11...8ae Kan jo legge til at mange menn kverker seg selv på denne måten da. Likevel.. Anonymkode: 51c11...8ae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå