Gå til innhold

Drikker du vin alene?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Drikke helst alene jeg og gjenvinne, men begrenser meg som oftest til en flaske om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker ofte noe godt hjemme, minst en kveld i uka. Et glass rødvin mens jeg leser bok, en øl på verandaen om sommeren, en god cocktail til fredagsfilmen, en passende vin til entrecoten eller blåskjellene på lørdag... Har samboer, men gjør det også når han er borte. Og om jeg er borte koser han seg alene med fotball og pils eller musikk og vin. 

Helt normalt i vår verden, og har aldri hatt alkoholproblemer. 

 

Anonymkode: d4870...fa4

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...