Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2020 #41 Skrevet 3. oktober 2020 Støtter det å kose seg med et glass eller en flaske i løpet av en hel kveld, selv om jeg ikke drikker selv. Er det hyggelig og har man det bra med seg og sitt i kompani med vinen, så er det en god ting som løfter og gir avslapping noen timer av livet. Det er man verdt syns jeg. *rød saft for min del* >>> 🍷 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #42 Skrevet 3. oktober 2020 Ja! Har drukket nesten en hel flaske! Men det skjer ikke ofte. Vanligvis drikker jeg ikke😂 Anonymkode: 98193...035
LoppeLiten Skrevet 3. oktober 2020 #43 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg setter mer og mer pris på litt alene drikking. Det er undervurdert hvor hyggelig man kan ha det alene med ei flaske vin og god musikk. 2
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2020 #44 Skrevet 3. oktober 2020 Gjorde det før, tok et eller to glass med hvitvin mens jeg spilte piano eller hørte på musikk. Kunne og ta et glass whiskey. Gjør det nesten aldri nå.
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2020 #45 Skrevet 3. oktober 2020 Nei, rart å sitte å drikke alene. Selv om det bare er et glass. Drikker aldri i uka med mindre jeg er på ferie eller det er høytid.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #46 Skrevet 4. oktober 2020 Nei, men jeg drikker ikke så mye heller. Skulle jeg ha åpna en flaske hadde den blitt dårlig før jeg klarte å drikke den opp. Synes det er mest koselig å ta et par glass sammen med noen Anonymkode: 34f57...acb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #47 Skrevet 4. oktober 2020 Heller et eller to små glass alene,enn 10 sammen med noen🤪 det er så rart,drikker jeg alene,koser jeg meg bare. Er jeg sammen med andre,bøtter jeg nedpå som reneste fru Bøttstad. Foretrekker derfor å drikke alene,faktisk. Synes det er venninna di som er rar,TS😊rart å reagere på det. Anonymkode: 426b2...4e9
GulSitron Skrevet 4. oktober 2020 #49 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå drikker jeg ikke fordi jeg er gravid, men tidligere kunne jeg helt fint ta et par øl eller et par glass vin alene en fredag. Synes ikke det er så rart
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #50 Skrevet 4. oktober 2020 Finnes ikke rart i det hele tatt.. Ikke er det unormalt heller.. Drikker vin alene så si hver eneste helg om jeg ikke har andre planer. For meg så er det avslappende å kunne ta ett glass eller to med vin i mitt eget selskap.. Når jeg er ute med venner så finner jeg det en smule stressende å drikke sammen med de. De er ute for å bli full og ikke for å nyte at vennegjeng er samlet eller neppe til glasset å delta i en interessant samtale etc. Anonymkode: 48752...4f2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #51 Skrevet 4. oktober 2020 Niks, er avholds. Alkohol er uansett ikke sundt. Masse kalorier, dreper hjerneceller gjør det og. Anonymkode: 82998...5ca 1
Gjest Lisa Rowe Skrevet 4. oktober 2020 #52 Skrevet 4. oktober 2020 Nei, jeg drikker kun i sosiale sammenhenger. Liker ikke følelsen av å være alkoholpåvirket når jeg er alene. Nå liker jeg ikke vin heller da, men om det var en smak jeg lengtet etter så hadde jeg nok heller funnet meg en god alkoholfri vin.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #53 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg gjorde det, som regel fredag og lørdag kveld. Helt til jeg forstod at dette var helt idiotisk, kose seg med alkohol....er jo effekten man får av det som søkes når man drikker alkohol. Føler seg bedre, nervejustering. Vondt i hodet dagen etterpå, ikke verdt det. Nå har jeg vært uten alkohol i over 1år, aldri følt meg bedre. Sover bedre også, alkohol er som kjent det verste man utsette seg for. Både mentalt og psykisk. Anonymkode: 91ef5...e49 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #54 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, Lisa Rowe skrev: Nei, jeg drikker kun i sosiale sammenhenger. Hørtes ikke bra ut, håper du klarer å omgås mennesker uten å ruse deg. Anonymkode: 91ef5...e49 4
Gjest Lisa Rowe Skrevet 4. oktober 2020 #55 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hørtes ikke bra ut, håper du klarer å omgås mennesker uten å ruse deg. Anonymkode: 91ef5...e49 Jeg skrev ikke at jeg drakk i alle sosiale sammenhenger, men at om jeg skal drikke, så er det i sosiale sammenhenger. Stor forskjell.
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2020 #56 Skrevet 4. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Niks, er avholds. Alkohol er uansett ikke sundt. Masse kalorier, dreper hjerneceller gjør det og. Anonymkode: 82998...5ca Tull og tøys og en eldgammel myte. De blir bedøvet, ikke drept. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #57 Skrevet 4. oktober 2020 Ja, det hender. Anonymkode: 7116d...433
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #58 Skrevet 4. oktober 2020 12 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Jeg skrev ikke at jeg drakk i alle sosiale sammenhenger, men at om jeg skal drikke, så er det i sosiale sammenhenger. Stor forskjell. Greit nok, men ikke kom med den hjernedøde greia at det sosial å drikke alkohol. For det er det ikke. Anonymkode: 91ef5...e49 3
Cata Skrevet 4. oktober 2020 #59 Skrevet 4. oktober 2020 Ja, det gjør jeg, men ikke ofte. Er ikke glad i vin som "kos", men synes det kan være godt til mat så hvis jeg en helg finner ut jeg skal lage meg noe ekstra godt til middag så hender det jeg kjøper en "miniflaske" og drikker et glass vin til maten. Aner ikke hvor ofte det er men i snitt er det nok mindre enn en gang i året.
Gjest Lisa Rowe Skrevet 4. oktober 2020 #60 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok, men ikke kom med den hjernedøde greia at det sosial å drikke alkohol. For det er det ikke. Anonymkode: 91ef5...e49 Er du sikker på at du siterer riktig person, fordi du siterer til ting jeg aldri har skrevet? 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå