Prøver2021 Skrevet 2. januar 2022 #341 Del Skrevet 2. januar 2022 Blir spennende å følge med!! ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 3. januar 2022 #342 Del Skrevet 3. januar 2022 Spennende å følge med her nå😄 krysser fingrene for klaff😄🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #343 Del Skrevet 3. januar 2022 Håper det 🌞🌞 Er 7dpo imorgen. Har per nå ingen særlige symptomer på graviditet eller tante raud. Ganske nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. januar 2022 #344 Del Skrevet 4. januar 2022 Håper dette blir lykke-syklusen 🤞 Blir spennende med testing utover i uka her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 4. januar 2022 #345 Del Skrevet 4. januar 2022 Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #346 Del Skrevet 4. januar 2022 8DPO imorgen. Testedag... Kjenner eg gruer meg litt... Veit at mange inkludert meg sjølv ikkje teste positivt før 11DPO. Så det er litt sånn ja fire dager med testing, kaanskje gravid og kaaanskje ikkje. Slitsomt. Veit at vi gjorde det vi kunne for å få det til. Greitt med aksjer og hyppighet, traff også EL på rett tidspunkt. Det er liksom så tilrettelagt at man blir skuffa om det ikkje klaffa.. Idag har eg hatt - Ømme bryster - Kvalme frå eg våkna, er framleis kvalm. Ikkje i ekstrem grad. Det er litt rart da. - Kravings for næringsgjær, ka søren 😅 - Oppblåst - Forstoppet - Forvirring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #347 Del Skrevet 5. januar 2022 Neg. Trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. januar 2022 #348 Del Skrevet 5. januar 2022 Ser negativ ut. Men håpet er jo absolutt ikke ute 🙏🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #349 Del Skrevet 6. januar 2022 Har ikkje fått testa idag vore litt logistikk og plutselig endring i planar. Men tenkte stikke innom ein butikk og kjøpe ein test. Er framleis oppblåst, småkvalm, stikking, murring, ømme bryster, trøtt er eg alltid uansett. Søtsug.. Fryser.. Gsnske solide symptomer på tante raud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. januar 2022 #350 Del Skrevet 6. januar 2022 mammahjarte skrev (36 minutter siden): Har ikkje fått testa idag vore litt logistikk og plutselig endring i planar. Men tenkte stikke innom ein butikk og kjøpe ein test. Er framleis oppblåst, småkvalm, stikking, murring, ømme bryster, trøtt er eg alltid uansett. Søtsug.. Fryser.. Gsnske solide symptomer på tante raud. Så spennende! Jeg følger spent med 😄 er veldig vanskelig å skille pms og symptomer på gravditet, min erfaring er at de er ganske like! Eneste forskjellen jeg kjente før positiv test var at jeg hadde mere stikk som kjentes mye bedre enn når jeg hadde pms stikk i livmor området, så vanskelig å skille uansett hva tenker jeg! Krysser fingrene for at du ser to fine streker jeg🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #351 Del Skrevet 8. januar 2022 On 1/6/2022 at 9:06 PM, Love90 said: Så spennende! Jeg følger spent med 😄 er veldig vanskelig å skille pms og symptomer på gravditet, min erfaring er at de er ganske like! Eneste forskjellen jeg kjente før positiv test var at jeg hadde mere stikk som kjentes mye bedre enn når jeg hadde pms stikk i livmor området, så vanskelig å skille uansett hva tenker jeg! Krysser fingrene for at du ser to fine streker jeg🤞🏻 Håper eg og. Men har begynt å spotte. Kjenner mensen er på vei.. blæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #352 Del Skrevet 11. januar 2022 Mensen kom, endte på ein syklus på 32 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2022 #353 Del Skrevet 11. januar 2022 Kjedelig at det ikke gikk denne syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #354 Del Skrevet 12. januar 2022 CD2 Vurderer å ta ein pause i prøvingen og slanke meg nokken ekstra kilo, trene litt og bedre ernæringsstatus. Føler jula ikkje har vore bra for meg 😅😅 Kor mye kan eg forbedre kroppen min til timen eg har i mars? Kan hende eg ikkje ventet så lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. januar 2022 #355 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg følte meg også skikkelig slubb etter påsken i fjor, og tok grep for å spise sunnere og bevege meg mer. Tok ikke pause i prøvingen da. Og klarte å gå ned 6 kg før jeg fikk en positiv g-test halvannen måned senere. Det beste hadde sikkert vært å gå ned enda flere kilo (ettersom BMI fortsatt sa overvektig), men i mitt tilfelle var det ikke aktuelt å vente mer med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 29. januar 2022 #356 Del Skrevet 29. januar 2022 Hvordan får det her? Har du hatt eggløsning denne syklusen ?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #357 Del Skrevet 30. januar 2022 On 1/29/2022 at 11:40 AM, Love90 said: Hvordan får det her? Har du hatt eggløsning denne syklusen ?🥰 Hei, hadde EL på CD17 men har ikkje orket aktivitet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. januar 2022 #358 Del Skrevet 30. januar 2022 (endret) mammahjarte skrev (3 timer siden): Hei, hadde EL på CD17 men har ikkje orket aktivitet 😅 Ååh skjønner 🤪 greit med en pause med tankene på prøvingen og graviditet en syklus også da🥰 Endret 30. januar 2022 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. mars 2022 #359 Del Skrevet 22. mars 2022 Hvordan går det med deg mammahjarte? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 24. mars 2022 Forfatter #360 Del Skrevet 24. mars 2022 On 3/22/2022 at 7:56 PM, Amatariel said: Hvordan går det med deg mammahjarte? ❤️ Hei, det går greitt. Er på PP12 nå, har begynt på Albyl-E og vore til utredning. Har det veldig travelt på jobben om dagen. Har EL om ca 24t, hatt ein del sengekos 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå