Mallisa Skrevet 29. november 2021 #301 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg har jo vært snikleser her i dagboken din en stund nå, og jeg håper inderlig at det snart blir deres tur! Oversender masse lykkeønskninger til denne pp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 29. november 2021 #302 Del Skrevet 29. november 2021 Håper el-testene dine blir positive og at det blir deres tur denne gangen. Det fortjener du 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 30. november 2021 Forfatter #303 Del Skrevet 30. november 2021 On 11/29/2021 at 3:56 PM, Mallisa said: Jeg har jo vært snikleser her i dagboken din en stund nå, og jeg håper inderlig at det snart blir deres tur! Oversender masse lykkeønskninger til denne pp! Takk 🥰 On 11/29/2021 at 4:50 PM, Frk. Tusenfryd said: Håper el-testene dine blir positive og at det blir deres tur denne gangen. Det fortjener du 🥰 Takk. Dei vart svakare faktisk. Men EL er uansett rundt om kring detta tidspunktet og vi har lagt inn 💦🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #304 Del Skrevet 1. desember 2021 Slik detta ser ut hadde eg sikkert EL på CD 16. Då er eg 1DPO og CD18. 8.des er eg 9DPO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. desember 2021 #305 Del Skrevet 2. desember 2021 Lykke til videre i dpo-land ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #306 Del Skrevet 5. desember 2021 On 12/2/2021 at 7:01 PM, Amatariel said: Lykke til videre i dpo-land ❤️ Takk. Snart 7DPO (imorgon) Symptomer - Ekstremt blåst opp, luftsmerter. Magen bule ut. Er sånn heile dagen siste tre døgn. - Treig fordøyelse - Ekstremt humør skifte, det er ikkje likt meg! Har jo nesten ikkje vore mulig å snakka til meg perioder av dagen. - Hovne bryster, sensitive brystvorter. - Tygdefølelse Tok ein tidlig idag, ser neg ut. To siste tatt i kveld, ser og neg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #307 Del Skrevet 7. desember 2021 Ser ut som eg rekna litt feil på PP Juni 2020: Ubeskytta sex August20: Pause Sept20: PP1 Okt20: PP2 Nov20: Kjemisk Des20: Pause Jan21: Pause, kul i brystet Feb21: PP4 Mars21: PP5 April21: PP6 Mai21: Gravid PP7 Juni21: Gravid Juli21: Gravid August21: Gravid, mista. September21: Mensen tilbake etter MA Oktober21: Kjemisk pp8 November21: Kjemisk pp9 Desember21: ? pp 10. Dvs pp11 er i januar. Om eg ikkje er gravid, er litt usikker. Neg 8DPO.... kjenner på enorm skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. desember 2021 #308 Del Skrevet 7. desember 2021 Titter innom dagboken din😄 så vil jeg bare skrive til deg som du og sikkert vet selv at 8 dpo er veldig tidlig å få positiv, ikke mist håpet enda, er masse håp igjen❤️ Krysser fingrene🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #309 Del Skrevet 8. desember 2021 16 hours ago, Love90 said: Titter innom dagboken din😄 så vil jeg bare skrive til deg som du og sikkert vet selv at 8 dpo er veldig tidlig å få positiv, ikke mist håpet enda, er masse håp igjen❤️ Krysser fingrene🤞🏻 Eg er gravid. ..... Håper denna sitter.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. desember 2021 #310 Del Skrevet 8. desember 2021 Kan se noe svaakt på testen ja! Så spennende! Måtte den øke seg fin og sterk fremover 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 8. desember 2021 #311 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg ser også noe på testen din! Så spennende🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 8. desember 2021 #312 Del Skrevet 8. desember 2021 mammahjarte skrev (41 minutter siden): Eg er gravid. ..... Håper denna sitter.... Så gøy! Så fin liten strek! Er dette 8 DPO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 8. desember 2021 #313 Del Skrevet 8. desember 2021 Så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #314 Del Skrevet 8. desember 2021 20 minutter siden, Mallisa said: Så gøy! Så fin liten strek! Er dette 8 DPO? 9DPO Grugleder meg til å testa imorgen. Hatt to kjemiske på rad. Men ein gong må det klaffa igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 8. desember 2021 #315 Del Skrevet 8. desember 2021 mammahjarte skrev (22 minutter siden): 9DPO Grugleder meg til å testa imorgen. Hatt to kjemiske på rad. Men ein gong må det klaffa igjen.. Tvi tvi 🤞💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 8. desember 2021 #316 Del Skrevet 8. desember 2021 lykke til 😊 😍håper den sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. desember 2021 #317 Del Skrevet 8. desember 2021 Så gøy🤗 krysser fingrene for videre stigning 🤞🏻 Gratulerer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #318 Del Skrevet 10. desember 2021 Fekk fleire svake svake testar, 11DPO idag. Var blod når eg tørket meg i sted 😭 Det er sikkert mensen (ingen merter). Syklus var då 27 dager, synest det har vore litt ustabilt lengdemessig faktisk. Tredje syklus egget ikkje rekker å festa seg sikkelig. Ræva start på helga. Den gode nyheten er at eg får utredning. Har valgt ein spesialist med avtale og eg får tatt blodprøver for å undersøka blødningstendens f.eks utelukka leiden mutasjon. Kanskje eg skal stå på medisiner neste gong eg blir gravid. Kanskje det ikkje "skal" klaffe heilt endå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 10. desember 2021 #319 Del Skrevet 10. desember 2021 det er utrolig trist 😢 men er veldig bra du får utredning. Håper det er noe du kan få hjelp og medisiner mot, slik at du slipper å miste mer og får plantet det frøet dypt! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 11. desember 2021 #320 Del Skrevet 11. desember 2021 Så leit, huff 🙁 er det lenge til du har time hos spesialisten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå