Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.

mammahjarte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dagens strek er lett å se! Tror jeg hadde gått over til digital test om jeg var deg. Kanskje til og med skaffet hcg-måling via blodprøve også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (9 timer siden):

Altså det er ikkje spesielt vanskelig å sjå ein gong... Kom opp innafor tida.

IMG_20211108_090041858.jpg

ja, nå ser jeg det 😍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Amatariel said:

Ja dagens strek er lett å se! Tror jeg hadde gått over til digital test om jeg var deg. Kanskje til og med skaffet hcg-måling via blodprøve også. 

2 hours ago, stAre said:

ja, nå ser jeg det 😍😁

Kva betyr detta???

IMG_20211108_194245778.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah så utrolig irriterende. Er det CB med eller uten ukesindikator? Vi er jo vant her på forumet at de digitale slår ut tidlig, men jeg har sett det før... at den bruker litt tid. Styrker i alle fall tanken om at jeg nok ville dratt til legen for å få en blodprøvemåling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Amatariel said:

Baah så utrolig irriterende. Er det CB med eller uten ukesindikator? Vi er jo vant her på forumet at de digitale slår ut tidlig, men jeg har sett det før... at den bruker litt tid. Styrker i alle fall tanken om at jeg nok ville dratt til legen for å få en blodprøvemåling...

Med. Skjønner lite nå altså.. Ja kanskje.. Eller så kjem sikkert tanta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lorieen said:

Hvordan gikk det, @mammahjarte?

Testane vart svakare og svakare, nå er dei blenda. Ikkje fått tanta, men begynte å få svake symptomer på den tidlegare idag. 

Kjemisk graviditet to syklus på rad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (9 minutter siden):

Testane vart svakare og svakare, nå er dei blenda. Ikkje fått tanta, men begynte å få svake symptomer på den tidlegare idag. 

Kjemisk graviditet to syklus på rad. 

Så leit! Håper spira sitter snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2021 at 5:56 PM, Lorieen said:

Så leit! Håper spira sitter snart!

On 11/12/2021 at 8:21 PM, Amatariel said:

Så leit at det skulle gå sånn igjen :( Nå fortjener du virkelig en spire som sitter :klem:

Ja eg også.

CD2 tanta frå helvete, hatt kramper og sterke smerter. Når eg har kjemisk blir det sikkelig voldsomt og fossblør..  kun nattbind som holder. 

Veit ikkje kva meir eg kan gjera. Har tatt av 11 kilo, trener lett, eter mykje betre, sover meir. Tar tilskott. Kutte ut kaffe kanskje? Hmm..

Over til PP10. 

Kan ikkje dra til spesialist i privat sektor fordi eg har ikkje tid eller logistikk som gjer at eg får det til før kanskje februar. Skal skrive til FL på helsenorge i løpet av veka. 

Har sett litt på Chrino gel, veit ikkje om det skrivest sånn. Men trenger resept, tenkjer og vi kvalifiserer for hjelp i offentlig sektor snart. Er ikkje langt unna der vil eg tro.

Lurer på om eg har ein form for blødningstendens eller trombofili. Henger meg litt opp i subkroniske hematom i to graviditeter. Eigentlig burde eg ikkje prøvd å bli gravid før eg er utreda, men eg fekk avslag frå sjukehuset. Som sikkert veit kva dei driver med.

Ut i frå avslaget burde eg berre prøvd igjen? Ikkje sant? Om det virkelig er noko ville dei vel ha prioritert og hjulpet meg? Eller? 

Eg er eigentleg overbevist om at noko er gale med meg. Trur det er nokon med autoimmunitet, eg har gul negl syndrom, peridontitt, historie ned hypoterose. Blodprøver for det var perfekte under sist graviditet da, og perfekte i august 2021. 

Samtidig er eg aldri borte frå jobb og har utmerka helse. Eg er aktiv og orker mykje. Kvifor skulle eg ikkje greie bæra fram eit barn til? Eg er faktisk supersprek, sterk, går ein del på fjellet. 

Eg veit at neste graviditet blir drit for meg.

Eg veit at eg kjem til å væra redd og bekymra heilt fram til barnet er født. 

Eg tenkte ta kontakt med noko enkel form for samtalegreier for å forebygge depresjon. Trur eg hadde hatt godt av det. Kanskje faste samtalar med jordmor. 

Eg kjenner at eg faktisk er klar for å bli gravid igjen. Siste to PP har mest vore for å ikkje kasta vekk tid. Eg blir 35 år neste haust, mister eg ein eller fleire gongar til begynner eg å få dårlig tid. 

Tenk om vi vil ha fleire barn? Slik det ser ut nå rekker vi kanskje eit til eller kanskje vi rett og slett ikkje får fleire. 

Men eg trur faktisk eg klarer bæra fram eit barn til. Men reisen dit blir og er tøff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit å lese om de kjemiske.. Utrolig kjipe dager når tanta kommer, og hu i tillegg kommer illsint..

Jeg syns det høres ut som du gjør en kjempejobb for å optimalisere sjansene deres. Skjønner veldig godt at man blir bkeymret etter slikt, og håper at det er ubegrunnet bekymring, men syns samtidig at du har full rett til å ta bekymringene dine på alvor. Er veldig mye bedre å sjekke ut og få noen svar, hvis det skulle være noe så er det jo fint å finne ut av det og.  Siden det er vanskelig å få til noen konsultasjon pga logistikk, kunne det vært mulig med online konsultasjon? Det er jo endel flinke private klinikker som tilbyr slikt, og da kan man jo eventuelt utføre blodprøver eller andre blodprøver lokalt og oversende prøvene/prøvesvarene til klinikken. Det er hvertfall en start, og noen resepter kan man sikkert få basert på e-konsultasjon og?

Det høres veldig lurt ut å begynne forebyggende samtaler og. Jeg ville nok prøvd å få til noe hos en psykolog eller annen terapaut, men hvis det ikke funker er ofte jordmor også et bra alternativ. Viktig å ta vare på psyken oppi dette ❤️

Må bare si at jeg syns du er tøff! Heier på deg, og håper du får god hjelp både fysisk og når det kommer til å bære på bekymringene. Er ofte lett å prøve å koste alle bekymringer og problemer under teppet, men man har mye igjen for å ta det på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/14/2021 at 10:05 PM, Atticmess said:

Utrolig leit å lese om de kjemiske.. Utrolig kjipe dager når tanta kommer, og hu i tillegg kommer illsint..

Jeg syns det høres ut som du gjør en kjempejobb for å optimalisere sjansene deres. Skjønner veldig godt at man blir bkeymret etter slikt, og håper at det er ubegrunnet bekymring, men syns samtidig at du har full rett til å ta bekymringene dine på alvor. Er veldig mye bedre å sjekke ut og få noen svar, hvis det skulle være noe så er det jo fint å finne ut av det og.  Siden det er vanskelig å få til noen konsultasjon pga logistikk, kunne det vært mulig med online konsultasjon? Det er jo endel flinke private klinikker som tilbyr slikt, og da kan man jo eventuelt utføre blodprøver eller andre blodprøver lokalt og oversende prøvene/prøvesvarene til klinikken. Det er hvertfall en start, og noen resepter kan man sikkert få basert på e-konsultasjon og?

Det høres veldig lurt ut å begynne forebyggende samtaler og. Jeg ville nok prøvd å få til noe hos en psykolog eller annen terapaut, men hvis det ikke funker er ofte jordmor også et bra alternativ. Viktig å ta vare på psyken oppi dette ❤️

Må bare si at jeg syns du er tøff! Heier på deg, og håper du får god hjelp både fysisk og når det kommer til å bære på bekymringene. Er ofte lett å prøve å koste alle bekymringer og problemer under teppet, men man har mye igjen for å ta det på alvor.

Takk for støtte og kloke ord 🌞

Er mest det at eg bur på bygda og ikkje har førerkort, snart 🙈. Når det er i boks kan eg køyre meg sjølv rundt om kring. Ta blodprøve tar fort ein dag med buss. Orker ikkje krangle med Pasientreiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD4 

Då går vi mot PP10, snart. 

Tenkte og på det med NIPT. Om eg skal rekke få det, må termindato vere innanfor 35 år. 

Des, då bommer eg med 2 måneder liksom. Må bli gravid i februar då... mars for vere heilt sikker. 

Det hadde vore sykt irriterende da, at eg kanskje då blir  8-10 veker unna grensa for NIPT. 

Gidder ikkje vente da. Eller... 

Hadde eigentlig vore litt deilig med pause frå prøving. Men blir ikkje baby av det... 

Av og til tenkjer eg faktisk, drit i heile greia. Nå er det nok, men det er ikkje det. 

Ønsket er så sterkt 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD12, ikkje hatt EL. 

Idag har eg tenkt mykje på det lille nurket eg hadde i magen i august. Veit ikkje kva som er så spesielt med denna dagen. 

Fekk ein trang til å sjå på bildet av han. Så liten, men så fin. Gruer meg til termindato, sjølv om det er ei stund til.

Føler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bort i knappen før eg var ferdig å skrive. 

Føler meg redd og bekymra for at det kan skje igjen. Samtidig har eg ikkje lyst til å gi opp.

Sorgen er så tom. Mannen min snakker aldri om han. Føler kroppen min svikta. Plager meg at eg ikkje har meir svar. 

Men eg kjem meg igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD13 PP11

Framleis ikkje EL. Lite symptomer på EL også. 

Lurer på om eg har leiden mutasjon V.

Lurer på om eg googler for mykje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...