Gjest Skrevet 24. september 2020 #41 Skrevet 24. september 2020 Mye folk som burde bestilt businessklasse i stedet for her ja...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #42 Skrevet 24. september 2020 9 minutter siden, Perseus said: Mye folk som burde bestilt businessklasse i stedet for her ja... Bestiller alltid exit plassene så lenge det er ledig plass til tross for at jeg ikke er så lang. Godt med god plass men jeg reiser mye med jobb 1-2 timers flyturer her i Norge og da kan jeg ikke reservere sete da jeg ikke får bestille selv😉 Anonymkode: b0dfb...cae 3
Gjest Skrevet 24. september 2020 #43 Skrevet 24. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestiller alltid exit plassene så lenge det er ledig plass til tross for at jeg ikke er så lang. Godt med god plass men jeg reiser mye med jobb 1-2 timers flyturer her i Norge og da kan jeg ikke reservere sete da jeg ikke får bestille selv😉 Anonymkode: b0dfb...cae Vel, jeg er en lang mann, og selv jeg irriterer meg ikke over at folk legger ned setet. Man må slutte å bestille charter da i så fall.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #44 Skrevet 24. september 2020 1 minutt siden, Perseus said: Vel, jeg er en lang mann, og selv jeg irriterer meg ikke over at folk legger ned setet. Man må slutte å bestille charter da i så fall. Jeg reiser sjeldent med charter. Sist i fjor og gangen før det er 10 år siden. I fjor med charter var det «vanlig» SAS fly. God egenskap du har da som ikke irriterer deg over det 😊 Anonymkode: b0dfb...cae
Gjest Skrevet 24. september 2020 #45 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiser sjeldent med charter. Sist i fjor og gangen før det er 10 år siden. I fjor med charter var det «vanlig» SAS fly. God egenskap du har da som ikke irriterer deg over det 😊 Anonymkode: b0dfb...cae Ja tydeligvis, spesielt med tanke på at jeg er 15 cm høyere enn den norske gjennomsnittsmannen, så burde jeg strengt tatt være en av de som klager mest i tråden!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #46 Skrevet 24. september 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er den ikke! Men jeg har ikke vært med på å ødelegge den og kan leve livet mitt med god samvittighet. 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 🌏🌏🌏 Kaster jeg bort livet mitt fordi jeg ikke flyr? Mener du at må man fly for å leve et godt liv? Eller er det noe du sier til deg selv for at du klarer å leve med at du er med på å ødelegge den vakre, vakre planeten vår? Tror du bør revurdere ditt syn på livet. Og på å reise. Å fly er det motsatte av å reise. 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻🌻🌻 🌻 Anonymkode: 8bd33...396 Nehei... Du har altså aldri kastet plastikk, du har aldri kjørt bil, aldri sittet på i bil, aldri brukt teknologiske hjelpemidler (eh, jo det har du iom at jeg regner med du skriver på en pc eller telefon), du har aldri brent noe, aldri gått med klær, aldri spist mat som har hatt emballasje rundt seg, og aldri sluppet så mye som en fis? Da må jeg si du er flink... Jeg håper du ikke har barn, for å sette flere forbrukere/forsøplere til verden er virkelig det verste man kan gjøre mot planeten, det er sånn ca 1000 ganger verre enn å fly. Anonymkode: b6618...c27 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #47 Skrevet 24. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Verste jeg opplever er charterfly, og tviler på at det blir så mye charter fremover heller. Fulle menn å kvinner på 50+ som ikke kan holde kjeft eller se når det er nok, også barn fra 3-4 års alderen som skriker, hyler og er helt ustyrlige. Anonymkode: acfd7...47c Ikke min erfaring og jeg tar vanligvis charter er par ganger i året. Anonymkode: a3274...b2d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #48 Skrevet 24. september 2020 On 9/23/2020 at 3:06 PM, AnonymBruker said: Som meg så er det sikkert en god del av dere som ikke har tatt fly på lenge nå, så hvorfor ikke mimre litt tilbake til flyturer med irriterende passasjerer? Anonymkode: e2c7a...141 Siden vi skal slutte å fly uansett, er det vel mer på sin plass å mimre om diverse buss- og togpassasjerer? På fly slipper du i alle fall å høre på endeløse telefonsamtaler fra sidemannen. Det gjør du ikke på buss og tog. Anonymkode: 80f23...97d 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #49 Skrevet 25. september 2020 På 23.9.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev: En flytur tur-retur London bruker opp 1/4 av det hver person kan slippe ut i løpet av et år. De fleste flyr langt oftere og lenger enn dette, og har mye høyere utslipp, mye pga flyreiser. Anonymkode: 8bd33...396 Hvis jeg tar fly Oslo-Bergen så er det fordi flyet likevel går At at jeg sitter på et sete som alternativt hadde stått tomt gir ikke mer utslipp. Så da sparer jeg miljøet ved å ta fly istedetfor bil:-) Anonymkode: ef08d...a02
Gjest Skrevet 25. september 2020 #50 Skrevet 25. september 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg tar fly Oslo-Bergen så er det fordi flyet likevel går At at jeg sitter på et sete som alternativt hadde stått tomt gir ikke mer utslipp. Så da sparer jeg miljøet ved å ta fly istedetfor bil:-) Anonymkode: ef08d...a02 Dette er verdens dummeste argument. Om alle slutter å fly så slutter også flyet å gå. Og alternativet er ikke bil, det er tog. Endret 25. september 2020 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #51 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, Perseus skrev: Og alternativet er ikke bil, det er tog. Nei Anonymkode: ef08d...a02 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #52 Skrevet 25. september 2020 På 23.9.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev: Pga klima har jeg ikke flydd på 17 år. Jeg synes alle folk på fly er irriterende fordi de ikke bryr seg om at oppførselen deres fører til at kloden går ad undas. ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ Anonymkode: 8bd33...396 Jeg har hytte i Spania. Derfor flyr jeg selvsagt. Tror ikke det blir mindre forurensende med bil.🙄 Anonymkode: b9e32...518
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #53 Skrevet 25. september 2020 På 23.9.2020 den 18.44, AnonymBruker skrev: Folk som legger ned setet. Uten tvil det jeg hater mest med å fly. Anonymkode: e65a5...26c Hvorfor finnes den funksjonen på setene når det ikke aksepteres at den brukes? Anonymkode: b9e32...518 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #54 Skrevet 25. september 2020 På 23.9.2020 den 19.53, AnonymBrukern skrev: Åhh fy faen... drittunger på fly er det værste!!! De fem åringene som sparker i setet, ikke hører på foreldrene, griner hvis de får nei osv. De går frem og tilbake i flyet, tar på andres ting, eller står i setet og plager de foran eller bak seg jeg kan tolerere babyser som gråter, de kan ikke noe for det. Men barn som er 4 år og oppver er store nok til å oppføre seg ordentlig! Enten så oppdrar du barnet ditt til å være rolig på flyet eller så dropper du reisen. Ikke så ille om det er en times innenlands men når det er fly på flere timer er det respektløst ovenfor de andre pasasjerene Dette! Jeg og mannen skulle hjem fra Tyrkia for 5 år siden. Bak oss satte det seg en familie med 2 barn, vil tippe den yngste var ca 4 år og den eldste rundt 6. Det første foreldrene gjorde var å sette seg ned med nettbrett og høretelefoner. Unga skravlet i ett, og stemmenivået ble bare høyere og høyere ettersom foreldrene ikke hørte etter. De klatret på setene, sparket i ryggen på setene våre, survet og klagde nesten hele veien. Forståelig nok siden foreldrene meldte seg helt ut. Var flere som forsøkte å snakke til de ungene, men det var på’n igjen etter få minutter. Heldigvis fikk de tilsnakk av flyvertinnene da ungene begynte å løpe opp og ned midtgangen. Da ble foreldrene pottesure, de måtte jo forstå at det var kjedelig for de å sitte rolig i så mange timer. Da de fikk beskjed om at det ikke var lov pga sikkerheten (til barna) ba de ungene sette seg, men det var med mye uffing og klaging. Spesielt fordi de og fikk beskjed om ta av seg høretelefonene og følge med på barna. Har aldri vært så glad for å komme meg av et fly noen gang🤦🏻♀️😅 Vi landet på Gardermoen og de skulle visst rett over i nytt fly og fly videre til Bergen. Stakkars de på det flyet sier nå jeg. Anonymkode: c61f7...a23 14
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #55 Skrevet 25. september 2020 Feite folk som tyter over på nabosetet med flesket sitt er det som irriterer meg mest. De burde bestille 2 seter. Anonymkode: b9e32...518 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #56 Skrevet 25. september 2020 Menn som sitter så bredt med bena at de tar opp andres plass Anonymkode: ae3d0...c4f 8
Skiftenøkkel Skrevet 25. september 2020 #57 Skrevet 25. september 2020 Sikkerhetskontrollen. Da andre passasjerer så klart, ikke vektere. De som stopper all trafikk i midtgangen for å organisere klær, laptop, pad, aviser, snacks etc. Fra hatthyllen. Med meeeget god tid 5
altflyter Skrevet 25. september 2020 #58 Skrevet 25. september 2020 (endret) Det verste jeg vet er de som slenger ned setet sitt i fanget på meg rett etter at vi har fått servert kaffe og te.... skulle på et viktig møte og endre opp med å måtte kjøpe meg ny skjorte og bukse på flyplassen. Det går an å tenke. Å legge ned setet er forøvrig en funksjon som skulle vært fjernet, evt at setet gikk fram når ryggen gikk bak slik at man tok av sin egen plass. En annen irritasjon er de som har med seg et flyttelass med håndbagasje. Jublet sist jeg fløy for da målte og veide de bagasjen. Mange som måtte betale da. Syntes det er herlig at man nå må betale for plass i bagasjehyllen. Endelig er det plass til bagen min så jeg slipper å sette den foran beina fordi folk har med seg alt for mye! Endret 25. september 2020 av altflyter 8
Gjest Skrevet 25. september 2020 #59 Skrevet 25. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn som sitter så bredt med bena at de tar opp andres plass Anonymkode: ae3d0...c4f Vi snakker om fly nå, ikke buss, t-bane og trikk.
Karve Skrevet 25. september 2020 #60 Skrevet 25. september 2020 Folk som forventer og nærmest krever at jeg skal bytte plass med dem når jeg har reservert setet på forhånd. Jeg har betalt ekstra for å kunne sitte akkurat her for en grunn. Hvis du ikke er fornøyd med setet ditt, så kunne du gjort akkurat det samme. Folk som skal trykke seg fram og være førstemann ut, selv om de er lengst unna utgangen. Jeg har ikke noe i mot å bli sittende en liten stund til de fleste har kommet seg ut, men jeg setter ikke pris på å få armer og vesker i ansiktet. Jeg blir heller ikke glad når trillekoffert-mafiaen absolutt skal snike seg bak meg mens jeg løfter bagen min ned fra hattehylla og blir trykket inn i trynet på stakkaren som sitter i setet under bagen min. Å være den som får noen trykket i trynet på grunn av pressere er heller ikke så gøy. Men det som irriterer meg mest, må være at jeg ikke klarer å sove på fly. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå