Gå til innhold

Irriterende folk på fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som meg så er det sikkert en god del av dere som ikke har tatt fly på lenge nå, så hvorfor ikke mimre litt tilbake til flyturer med irriterende passasjerer?

Selv tok jeg et fly i vinter der det var over gjennomsnittet trang beinplass. Jeg har gjennomsnittlig høyde som dame, så jeg er ikke noe spesielt lang. Men dama foran meg skulle absolutt trekke ned setet selvom knærna mine rakk helt til setet og beina mine kom i klem. Jeg prøvde å presse imot for å unngå en max ubehagelig skrævende 6 timers flyreise, men etter mye jobb fra hennes side for å få setet bakover, tok denne dama «fart» og mæla ned setet mitt så knærna mine «slo hardt» inn i beina mine. Tenk å være så frekk? Ikke spurte hun om hun kunne sette setet bakover, ikke tok hun heller hintet når jeg sparket tilbake. Ble en del spark i setet på pur faen på den flyturen der. Ikke faen at hun skulle få sove, mens jeg satt inneklemt i mitt sete.

Anonymkode: e2c7a...141

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover mye når jeg flyr, og det mest irriterende jeg vet om er barn i setet bak som sitter og sparker og trykker inn ryggen på mitt sete. Problemet er at man ikke kan si ifra, fordi da blir foreldrene dritsure og mener at dette skal man bare godta.

Synes flyene burde hatt egen "familie"avdeling der alle foreldre kunne blitt sparket i seteryggen av andres barn, samt høre på andres barn som ser på tegnefilm eller spiller PLING PLONG spill på diverse konsoller med full lyd... Da hadde de fått det trivelig alle sammen😄

• Liker 44
Skrevet

Folk som legger ned setet. Uten tvil det jeg hater mest med å fly.

Anonymkode: e65a5...26c

• Liker 39
Skrevet

Pga klima har jeg ikke flydd på 17 år.

Jeg synes alle folk på fly er irriterende fordi de ikke bryr seg om at oppførselen deres fører til at kloden går ad undas.

✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️ ✈️✈️✈️✈️✈️

Anonymkode: 8bd33...396

• Liker 8
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som legger ned setet. Uten tvil det jeg hater mest med å fly.

Anonymkode: e65a5...26c

Og særlig de som legger ned setet uten at de sier fra på forhånd/ sjekker om det er greit (kan bli litt trøblete når bordene er i bruk). Jeg har i alle fall fått testet reaksjonsevnen et par ganger, når jeg akkurat har klart å redde en vannflaske fra å tømmes ut i fanget mitt... 😒 

Det er så lite plass mellom seteradene at jeg synes muligheten til å legge ned seter skulle vært fjernet!

Anonymkode: 8c72d...99f

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og særlig de som legger ned setet uten at de sier fra på forhånd/ sjekker om det er greit (kan bli litt trøblete når bordene er i bruk). Jeg har i alle fall fått testet reaksjonsevnen et par ganger, når jeg akkurat har klart å redde en vannflaske fra å tømmes ut i fanget mitt... 😒 

Det er så lite plass mellom seteradene at jeg synes muligheten til å legge ned seter skulle vært fjernet!

Anonymkode: 8c72d...99f

Jeg skjønner ikke at de fortsatt har seter som legger seg bakover istedenfor seter som sklir fremover. Da kunne folk få legge ned setene sine og bare ta av sin egen benplass!

Anonymkode: 12f3d...6c8

• Liker 39
Skrevet (endret)

Åhh fy faen... drittunger på fly er det værste!!! De fem åringene som sparker i setet, ikke hører på foreldrene, griner hvis de får nei osv. De går frem og tilbake i flyet, tar på andres ting, eller står i setet og plager de foran eller bak seg

jeg kan tolerere babyser som gråter, de kan ikke noe for det. Men barn som er 4 år og oppver er store nok til å oppføre seg ordentlig! Enten så oppdrar du barnet ditt til å være rolig på flyet eller så dropper du reisen. Ikke så ille om det er en times innenlands men når det er fly på flere timer er det respektløst ovenfor de andre pasasjerene

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 23
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som meg så er det sikkert en god del av dere som ikke har tatt fly på lenge nå, så hvorfor ikke mimre litt tilbake til flyturer med irriterende passasjerer?

Selv tok jeg et fly i vinter der det var over gjennomsnittet trang beinplass. Jeg har gjennomsnittlig høyde som dame, så jeg er ikke noe spesielt lang. Men dama foran meg skulle absolutt trekke ned setet selvom knærna mine rakk helt til setet og beina mine kom i klem. Jeg prøvde å presse imot for å unngå en max ubehagelig skrævende 6 timers flyreise, men etter mye jobb fra hennes side for å få setet bakover, tok denne dama «fart» og mæla ned setet mitt så knærna mine «slo hardt» inn i beina mine. Tenk å være så frekk? Ikke spurte hun om hun kunne sette setet bakover, ikke tok hun heller hintet når jeg sparket tilbake. Ble en del spark i setet på pur faen på den flyturen der. Ikke faen at hun skulle få sove, mens jeg satt inneklemt i mitt sete.

Jeg har aldri forstått dette... jeg flyr mye og har aldri opplevd folk som spør om å legge ned setet. På en relativt lang flytur tar jeg det som en selvfølge at alle gjør, både meg selv og de foran meg. Dette har da aldri irritert meg. Setene er laget for å legges ned for å få deg helt behagelig, og om alle gjør det så blir det jo likt for alle??

Anonymkode: 72a99...69d

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri forstått dette... jeg flyr mye og har aldri opplevd folk som spør om å legge ned setet. På en relativt lang flytur tar jeg det som en selvfølge at alle gjør, både meg selv og de foran meg. Dette har da aldri irritert meg. Setene er laget for å legges ned for å få deg helt behagelig, og om alle gjør det så blir det jo likt for alle??

Anonymkode: 72a99...69d

Forstår det ikke jeg heller🤷🏼‍♀️ er høy med lange bein og har aldri opplevd det som et problem. 

Anonymkode: 9cc12...db3

• Liker 16
Skrevet

De som har et problem med at jeg legger ned setet synes jeg er svært irriterende. Da får du heller la være å fly.

• Liker 15
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette her får jeg ikke til å henge sammen. Jeg er selv 1.95 høy og sliter følgelig med plass på fly, men på så lange flyreiser som 6 timer så har selv jeg grei plass mellom kne og setet foran. Jeg sitter uansett ubehagelig fordi jeg ikke får strukket meg ut skikkelig og hodestøtten aldri er høy nok, men selv kneskålene er aldri problemet sånn sett. Du må jo ha meget lange lårbein?

Forøvrig blir jeg mer irritert over mennesker i sikkerhetskontrollen enn på selve flyet. Tar bare på meg noise cancelling headset og slapper av☺️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes alle folk på fly er irriterende fordi de ikke bryr seg om at oppførselen deres fører til at kloden går ad undas.

Oi! Hvordan klarer du å være en del av samfunnet vårt? Du må jo ha mistet nattesøvnen for lenge siden når du ser alt som skjer rundt oss. 

Anonymkode: 467b4...158

• Liker 11
Skrevet

Jeg legger alltid ned sete om det er mulighet for det, det er jo derfor funksjonen er der.  Sitter ikke rett opp og ned hvis jeg ikke må. 

Anonymkode: cf3cb...b8f

• Liker 13
Skrevet

Naaaw.. så flink! (Ironi)

Anonymkode: 55b84...3c3

• Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Hvordan klarer du å være en del av samfunnet vårt? Du må jo ha mistet nattesøvnen for lenge siden når du ser alt som skjer rundt oss. 

Anonymkode: 467b4...158D

Det stemmer, må ta piller for å sove

🌙🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙🌙 🌙🌙

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naaaw.. så flink! (Ironi)

Anonymkode: 55b84...3c3

Ja, jeg synes det, det er selvfølgelig litt upraktisk innimellom, men jeg vil heller være en del av løsningen enn å være en del av problemet (ikke ironi).

😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎 😎😎😎😎

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er virkelig kjip, det er sannheten her. Den lille plassen man får av å legge ned setet har man rett til. Det er derfor det er mulig å legge ned setet. Fordi det er vanskelig å sove i en rett vinkel. Og du er slem som sparker i setet når noen vil sove. Kanskje du trenger en slankekur om det er trangt i setet ditt. Selv har jeg alltid god plass. 

Anonymkode: 68710...774

• Liker 15
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte ha politi ut av flyet fordi  vi ble truet  av en arabisk familie fordi jeg ba datter  om å sette seg rolig.med ansiktet andre veien  på nattfly. 

Anonymkode: 1c24c...788

• Liker 7
Skrevet

Hurra... Verden er reddet🙄

Anonymkode: 68710...774

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes det, det er selvfølgelig litt upraktisk innimellom, men jeg vil heller være en del av løsningen enn å være en del av problemet (ikke ironi).

Du løser jo ingenting.

Du velger heller å kaste bort livet ditt på å tro at du gjør noe, det korte livet ditt. Som du egentlig skulle bruke til å leve.

Anonymkode: aa3e6...88b

• Liker 9
Skrevet

Er greitt å se bak seg, og spørre før man legger ned setet.. 

Ellers irriterer det meg at voks e folk drikker så mye at de må stå i dokø 10 ganger iløpet av noen få timer i lufta. 

Og selvfølgelig de som har maksimalt med håndbagasjen og vesker. og som skal opp og ned og hit og dit hele turen. 

Anonymkode: 466e2...c2e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...